Šveicarijos pasididžiavimas praranda populiarumą

Pasaulyje garsių laikrodžių gamintojai išsako nedžiuginančias prognozes liūto dalis Šveicarijos kompanijų numato, kad ateinančius 12 mėnesių nuosmukis pramonėje tęsis.
Remiantis Deloitte atliktu tyrimu, kurio rezultatus publikuoja WSJ, 82% respondentų išsako negatyvias tendencijas artimiausiems metams - dukrat daugiau negu preš metus.
Palyginimui, pernai laikrodžių gamybos nuosmukį prognozavo 41% apklaustųjų, dar metais anksčiau 19% gamintojų.
Tuo, kad laikrodžių pramonė tolesnio kritimo nepatirs, tiki vos 2% kompanijų vadovų.
Esminė pramonės problema sumažėjusi gaminių paklausa užsienyje. Ypač, didžiausioje šveicariškų laikrodžių pardavimo rinkoje Honkonge.
Pastaraisiais metais gamintojai susidūrė su daug iššūkių: perkamosios galios mažėjimas, kova su korupcija Kinijoje, teroro aktai labiausiai turistų lankomuose miestuose, išmaniųjų laikrodžių konkurencija. Verslui taip pat nėra palankus ir stiprus Šveicarijos franko kursas.
Šveicarijos laikrodžių pramonės federacijos duomenimis, laikrodžių eksportas pernai smuko 3,3% iki 21,5 mlrd. šveicariškų frankų (22,2 mlrd. USD). 2016 m. eksportas toliau mažėja: vien per liepą jis susitraukė 14%, per rugpjūtį dar 8,8%.
Pavyzdžiui, vienos stambiausių gamintojų Swatch Group pelnas per šių metų 6 mėnesius sumenko 54%, o jos konkurentas Richemont prognozuoja kad pirmojo pusmečio pelnas bus 45% mažesnis.
Gamintojų teigimu, tokia tendencija tęsiasi jau 14 mėnesių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti