Papildomą vertę produktui kuria ir pakuotė

Gofruoto kartono pakuočių gamybos bendrovė DS Smith Packaging Lithuania, aprūpinanti pakuotėmis didžiausias Lietuvos maisto, gėrimų ir baldų pramonės įmones, kitąmet minės jau 50 metų kartono gamybos sukaktį. Solidžią patirtį turinti bendrovė įgytas žinias sujungusi su pasauline kompetencija ir investicijomis užtikrintai išlaiko ir nuolat stiprina lyderio poziciją gofruoto kartono rinkoje. Pakuočių strategais prisistatantys DS Smith Packaging Lithuania atstovai tikina, kad kokybiškas ir gerai apgalvotas pakuotės sprendimas produktui suteikia pridėtinės vertės bei skatina pardavimų augimą.
DS Smith Packaging Lithuania priklauso tarptautiniam koncernui, turinčiam filialus beveik visoje Europoje, daugiau kaip 26 000 darbuotojų, o per metus jame pagaminama 3,6 mln. tonų kartono pakuočių. Ieškoti geriausių pakavimo sprendimų kasdienis bendrovės uždavinys, kurį ji sėkmingai sprendžia: kompanija Lietuvoje gamina daugiausiai gofruoto kartono produkcijos, pirmauja ir pagal užimamą rinkos dalį, tad pagrįstai vadinama rinkos lydere, o jos produktus renkasi nepriekaištingos kokybės reikalaujantys didžiausi Lietuvos gamintojai.
Lietuvoje bendrovė gamina įvairios paskirties pakuotes skirtas gaminių apsaugai klientų tiekimo grandinėje ar pardavimus skatinančias, pritaikytas prekių pateikimui mažmeninės prekybos vietose. Daug investuojame į naujausias technologijas, kad pasiūlytume klientams geriausią produktą, tenkinantį visus jo poreikius, sako Katarzyna Kala-Kowalska, DS Smith Packaging Lithuania generalinė direktorė Baltijos regiono procesams. Ir atskleidžia, kad gera pakuotė yra ta, kurios funkcionalumas bei išvaizda apgalvota iki smulkmenų, kad sumažintų visos tiekimo grandinės sąnaudas. Kita vertus, gamyba tik viena iš sudedamųjų sprendimo dalių. Tinkama pakuotė gali ženkliai sumažinti gamintojo sandėliavimo, transportavimo, pardavimo ir marketingo sąnaudas, tad be galo svarbi yra pati pradžia pakuotės idėja, dizainas. Taigi visas darbo su užsakovu ciklas apima pakuotės idėjos kūrimą, jos realizavimą ir logistiką. Visose šiose grandyse DS Smith Packaging Lithuania užtikrintai pirmauja.
Dauguma klientų ateina pas mus tik sužinoti dėžutės kainą. Dažnai, pradėję klausinėti visų smulkmenų, suvokiame, kad norima pakuotė iš tiesų nėra pats geriausias sprendimas kliento gaminiui. Galutinis pakuotės produktas yra glaudžiai susijęs su šiuolaikinės tiekimo grandinės reikalavimais. Džiaugiamės galėdami būti savo klientams partneriu nuo pat dizaino kūrimo pradžios, tvirtina p. K.Kala-Kowalska.
Nuo idėjos iki vartotojo
Jei gaminate produktą, natūralu, kad žinote viską apie jo savybes, įsivaizduojate, kokius svarbiausius saugumo, patogumo, išvaizdos reikalavimus turėtų atitikti ir jo pakuotė. To užtenka konkrečios pakuotės idėją kuria profesionalai, dirbantys PackRight centre, įsikūrusiame DS Smith Packaging Lithuania gamykloje. Sukurta pakuotės idėja realizuojama pagaminant prototipą, taigi prieš pradedant serijinę gamybą būsimo gaminio pakuotę klientas gali pamatyti ir įvertinti jos tinkamumą savo produktui.
Su užsakovu dirbame tol, kol pilnai įgyvendiname jo turimą pakuotės viziją, šios konsultacijos papildomai neapmokestinamos. PackRight centro profesionalai naudojasi viso koncerno turima duomenų baze, todėl išpildo ir išskirtinius klientų pageidavimus. Pavyzdžiui, sukūrėme ir pagaminome dėžutę, kurioje sudėtos prekės visada išliks tvarkingai, nebus pažeistos ir neišsimėtys, keletą jų išėmus iš dėžutės. Tokiu būdu prisidedame prie savo kliento pardavimų didinimo, nes prekės parduotuvės lentynoje bus geriau pastebimos ir matomos, pasakoja PackRight centro atstovas.
Pakuotė kurianti pridėtinę vertę
PackRight centro dizaineriai kurdami pakuotę visada ieško optimaliausio individualaus sprendimo, kuris užtikrintų dėžutės funkcionalumą, patogų naudojimą ir sunaudotų kuo mažiau kartono. Taip ne tik mažinama jos savikaina, bet ir prisidedama prie aplinkos išsaugojimo. DS Smith Packaging Lithuania dizaineriai sukūrė ir įgyvendino ne vieną idėją, kaip plastiką ar net medį pakeisti kartonu taip atsirado inovatyvi ekologiška pakuotė ir papildoma pridėtinė vertė klientui. Prie pardavimų didinimo galima prisidėti ir tobulinant, pavyzdžiui, ekspozicinį stendą taip, kad jame, nekeičiant parametrų, tilptų daugiau prekių. Negalima pamiršti ir sandėliavimo bei transportavimo kaštų juos įmanoma sumažinti maksimaliai išnaudojant sandėlių plotą bei prekių išdėstymą paletėse, o čia vėlgi svarbų vaidmenį vaidina apgalvotas pakuotės dizainas, tikina bendrovės atstovas.
Tvarios gamybos lyderė
Bendrovės gaminamos pakuotės 100 proc. perdirbamos, o poligrafijos mašinų dažams panaudotas vanduo prieš išleidžiant į aplinką išvalomas kone iki geriamojo vandens lygio. Projektavimo ir gamybos procesuose bendrovė ypatingą dėmesį skiria visų atliekų kiekio mažinimui. Be to, savo veikloje bendrovė vadovaujasi kokybės ir aplinkos apsaugos vadybos sistemomis pagal ISO standartus ir naudoja elektros energiją pagamintą iš atsinaujinančių energijos išteklių. Vis dėlto socialinės atsakomybės srityje prioritetine kryptimi įvardinčiau saugių darbo vietų kūrimą. Daug investuojame į nelaimingų atsitikimų prevenciją siekdami ne sumažinti darbe patiriamų nelaimingų atsitikimų kiekį, o visiškai jų išvengti gamybos procese. Specialistai, žinantys gamybinės įmonės veiklos specifiką, supras, koks ambicingas yra šis tikslas. Drąsa priimti iššūkius ir juos įveikti yra viena iš kompanijos pagrindinių vertybių, teigia bendrovės atstovas.
Bendrovė nuolat auga ir plečiasi, stiprindama lyderio pozicijas rinkoje. Vis dėlto pagrindiniu kompanijos tikslu išlieka kokybiškų ir efektyvių pakuočių gamyba: Mes siekiame padėti mūsų klientams augti jų rinkos segmentuose ir manome, kad mūsų pakuotė jiems gali tapti sėkmės raktu, sako DS Smith Packaging Lithuania atstovas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti