„Volkswagen“ mažina išlaidas, „Audi“ apkarpo prekybą JAV

Vokietijos Volkswagen grupei priklausantis Audi paskelbė stabdantys prekybą JAV dalimi modelių.
Automobilių gamintojas apskaičiavo, kad variklių darbą valdančios programinės įrangos taisymas kainuos milijonus eurų. Bendrovė paskelbė, kad programinė įranga buvo rasta visuose 3 l darbinio tūrio V6 formos dyzeliniuose varikliuose, kuriuos Audi kūrė ir pardavinėjo nuo 2009 m.
Anot Volkswagen grupės, už skandalą, kilusį prieš porą mėnesių, daugiausia atsakomybės tenka nesąžiningų inžinierių grupei.
Problemų kilo ne tik dėl 11 mln. dyzelinius variklius turinčių automobilių, bet ir dėl 800.000 benzininius motorus turinčių modelių.
Nesugebėjo paaiškinti
Audi vadovas bei inžinieriai susitiko su JAV Aplinkos apsaugos agentūra, kad reguliuotojams paaiškintų, kaip veikia taršos kontrolės prietaisai, tačiau vėlų pirmadienio vakarą buvo išplatintas pranešimas, kad to padaryti vokiečių komanda nesugebėjo. Be išaiškinimo, kaip veikia prietaisai, bei jų patvirtinimo, šie nėra legalūs.
Vienas prietaisų yra laikomas nelegaliu pagal JAV įstatymus. Tačiau kalbant tiksliai, tai yra programinė įranga, valdanti išmetamųjų dujų valymo sistemos temperatūros režimus, pranešime teigia bendrovė.
Analitikų nuomone, toks pareiškimas kelia sumaištį Volkswagen stovykloje, mat koncernas pareiškė bendradarbiausiąs su JAV Aplinkos apsaugos agentūra, kuri lapkričio pradžioje pareiškė radusi neleistinos įrangos 3 l darbinio tūrio dyzeliniuose motoruose. Drauge su glaustu pranešimu apie pasirengimą bendradarbiauti Volkswagen išplatino ir pareiškimą, kad minėtuose dyzeliniuose varikliuose nebuvo diegiama neleistina programinė įranga, teigia Financial Times.
Investuotojai ir analitikai išreiškė susirūpinimą dėl pareiškimo tono ir dėl to, kad konfrontacija su agentūra nėra išmintinga, mat ši turi teisę bausti koncerną didelėmis sumomis.
Audi pirmadienį paskelbė stabdysiantys savanoriškai prekybą A6, A7, A8, Q5, Q7 modeliais, taip pat ir Volkswagen Touareg bei Porsche Cayenne modeliais.
Bendrovė taip pat pranešė atnaujinsianti automobilių programinę įrangą ir dokumentaciją, kad rastų greitą, nekomplikuotą ir klientams tinkamą sprendimą.
Taupymo režimas
Pirmadienį Volkswagen koncernas išplatino pranešimą, kuriame teigiama ir apie mažinamas investicijas į automobilių gamybos sektorių. Kasmet tam grupė išleisdavo apie 13 mlrd. Eur, tačiau bent ateinančiais metais tikimasi neperžengti 12 mlrd. Eur sumos.
Koncernas pergyvena netikrumo laikotarpį, tad griežtai perskirstysime pagal svarbą visas anksčiau planuotas išlaidas ir investicijas, sako Matthiasas Muelleris, koncerno vadovas.
Tiesa, pabrėžiama, kad investicijų į inovacijų kūrimą ir diegimą ši taupymo politika nepalies. Investicijas į alternatyvių pavaros mechanizmų, t.y. elektromobilių, hibridinių bei vandenilinių automobilių, kūrimą ateinančiais metais žadama didinti 100 mln. Eur.
Tarp atšaukiamų ar stabdomų projektų naujo dizaino centro statyba Volfsburge, elektrinio Volkswagen Phaeton gamyba, apkarpytas dažymo cecho Meksikoje finansavimas.
Ponas Muelleris pabrėžia, kad koncernas stengiasi netaupyti atleisdamas darbuotojus.
Siekiame išsaugoti maksimalų kiekį darbo vietų. Stengiamės išsaugoti esamą darbuotojų branduolį, nes tai parengti žmonės, kurių mums prireiks ateityje tikina Volkswagen vadovas.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti