Lietuvos turizmo šūkis – tarp blogiausių pasaulyje

Publikuota: 2016-12-23
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet pristatytas naujasis Lietuvos turizmo šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“, patiko ne visiems. Štai britų „The Telegraph“ Lietuvos šūkį įtraukė į labiausiai nevykusių pasaulyje turistinių šūkių dešimtuką.

Prasčiausiųjų turistinių šūkių dešimtuko viršūnėje – Vengrijos šūkis „Think Hungary more than expected“.

Antroje vietoje – Slovakija, skelbianti, kad keliauti Slovakijon yra gera mintis („Travel in Slovakia - good idea“.

Lietuvos šūkiui atiteko trečioji vieta.

Prasčiausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Vengrija - „Think Hungary more than expected“
  • Slovakija - „Travel in Slovakia - good idea“
  • Lietuva - „Real is beautiful“
  • Tunisas - „I feel like Tunisia“
  • Kipras - „Cyprus in your heart“
  • Hondūras - „Everything is here“
  • Ekvadoras - „All you need is Ecuador“
  • Urugvajus - „Uruguay natural“
  • Kataras - „Where dreams come to life“
  • Liuksemburgas - „Live your unexpected Luxembourg“
  • Latviai – tarp geriausių

    Geriausių turistinių šūkių trejetuke – Džibučio, Škotijos, Maroko turizmo šūkiai.

    Tarp geriausiųjš pasaulyje šūkių – ir mūsų kaimynės Latvijos šūkis „Best enjoyed slowly“.

    Geriausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Džibutis – „Djibeauty“
  • Škotija - „A spirit of its own“
  • Marokas - „Much mor“
  • Žaliojo kyšulio respublika - „No stress“
  • Graikija - „All time classic“
  • Latvija - „Best enjoyed slowly“
  • Argentina - „Beats to your rhythm“
  • Norvegija - „Powered by nature“
  • Austrija - „Arrive and revive“
  • Turkija - „Be our guest“
  • Ragina neskubėti nuvertinti

    Valstybinio turizmo departamento (VTD) atstovai britų žiniasklaidoje išsakytos nuomonės apie Lietuvos šūkį nedramatizuoja ir ragina neskubėti daryti išvadų.

    „Ką tik „The Telegraph“ redakcijos žurnalistui Gavin Haines užklijavome voką su kalėdiniu sveikinimu ir atviruku su naujuoju Lietuvos turizmo prekės ženklu. Išsiuntėme dėkodami už dėmesį Lietuvos turizmo šūkiui ir kviesdami atvykti paviešėti į šalį, kurios turizmo stiprybė ir išskirtinumas - gražu tai, kas tikra“, – sako Gerda Butkuvienė, VTD atstovė žiniasklaidai.

    Pasak jos, dar niekas niekada nevažiavo į jokią šalį tik dėl jos šūkio.

    „Vien šūkis „Lithuania. Real ir beautiful“ be logotipo, vizualo ir papildomos informacijos neperteikia žinutės ir neįtikina. Šią išvadą padarėme po atliktos užsienio turistų apklausos, įvykdytos dar kūrybinio proceso metu“, – sako VTD atstovė.

    Ji primena, kad naujas Lietuvos turizmo šūkis rinkoje yra dar tik porą mėnesių, dar vyksta jo sklaida ir integracija į mūsų rinkodaros priemones.

    „Kaip ir daugelis rinkimų, „The Telegraph“ dešimtukas – itin subjektyvus. Iš originalios „The Telegraph“ publikacijos net nėra aišku, kas sudarė dešimtuką - žurnalistas, redakcija, o gal skaitytojai? Atsakingiau atsižvelgtume į rinkodaros specialistų nuomonę, o kol kas tegalime pasidžiaugti, kad Lietuvos turizmo šūkis visgi nėra „joks“ - už jo užkliūna akis, jis papuola į akiratį ir, kas svarbiausia, atkreipia dėmesį į Lietuvą“, – sako p. Butkuvienė.

    Lietuvoje nuomonės išsiskyrė

    Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ pristatytas šiemet spalį.

    Jis pakeitė beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotą prekės ženklą „Lietuva – drąsi šalis“, kurį daugelis vadino nesėkmingu.

    Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo „Lithuania. Real is beautiful“ koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

    Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas buvo atrinktas iš keturių pretendentų.

    Šį ženklą ir koncepciją Valstybinis turizmo departamentas iki 2020 m. naudos visose Lietuvos turizmo rinkodaros priemonėse.

    VŽ rašė, kad naujasis ženklas ir šūkis Lietuvoje susilaukė skirtingų vertinimų. Ženklą palankiai įvertino viešbučių asociacijos, „Go Vilnius“ atstovai. Turizmo departamento užsienyje atlikta apklausa atskleidė, kad jis patiko ir užsieniečiams. Tačiau tarp verslo atstovų naujoji koncepcija sulaukė ir kritikos.

    FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

    Rašyti komentarą

    Rašyti komentarą

    Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

    Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     
    Kauniečiai dėl krematoriumo neapsisprendė 2

    Savaitę trukusi apklausa dėl galimybės Kauno miesto teritorijoje statyti krematoriumą apčiuopiamų rezultatų...

    Laisvalaikis
    2018.07.16
    Eurokomisija liepė „Airbnb“ teikti vartotojams tikrąsias kainas 6

    Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikianti interneto platforma „Airbnb“ privalo...

    Verslo aplinka
    2018.07.16
    Atnaujinta Vilniaus „Akropolio“ Ledo arena

    Vilniaus „Akropolyje“ atnaujinta 1.200 kv.m. dydžio Ledo arena. Užliejus naują ledą, permontavus bortus ir...

    Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 7

    Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

    Rinkos
    2018.07.16
    „Novaturas“ birželį pardavimus didino 26%

    Birželį kelionių organizatoriaus pardavimai siekė  21,7 mln. Eur ir buvo 26% didesni nei 2017 m. birželio...

    Rinkos
    2018.07.16
    Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle

    UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

    Futbolo įtaka: daugiau uždirbo lažybų punktai, prekybininkai ir kavinės 2

    Sekmadienį pasibaigiantis pasaulio futbolo čempionatas į šalies lažybų punktus pritraukė rekordinį skaičių...

    Dainų šventės organizatoriai rengia pretenziją maitinimo tiekėjams 1

    Dainų šventės organizatoriai dėl nekokybiško maitinimo Dainų šventės metu rengia tiekėjams pretenziją.

    Jaunasis Metų CEO Artūras Salda: kaip sukurti „sanatoriją 2.0“ Premium 13

    Druskininkų ir Birštono „Eglės“ sanatorijų vadovas Artūras Salda „Verslo žinių“ ir „Luminor“ banko...

    Verslo klasė
    2018.07.14
    Estijos „Baltic Ticket Holdings“ leista valdyti „Bilietai LT“

    Estijos bilietų platinimo bendrovė „Baltic Ticket Holdings“ gali valdyti prieš pusantrų metų įsigytą...

    PSDF lėšomis bus kompensuojama iki 100% priemokos už vaistus

    Privalomojo sveikatos draudimo fondo (PSDF) lėšomis bus kompensuojama didesnė nei iki šiol dalis pacientų...

    Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

    Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

    Viešųjų pirkimų grimasos: konkursas – tarptautinis, kalba – tik lietuvių Premium 5

    Ketvirtadienį Vidaus reikalų ministerijoje (VRM) atplėšti vokai su pasiūlymais, kuriuos pateikė asmens...

    Technologijos
    2018.07.13
    Restoranai gręžiasi į pusryčiautojus – pajamos iš pusryčių išaugo dvigubai Premium 5

    Lietuvoje daugėja pusryčiaujančiųjų ne namie, teigia restoranų ir kavinių valdytojai. Pusryčių segmentas...

    Popiežiaus Pranciškaus vizito biudžetą kol kas gaubia miglos 5

    Artėjantis popiežiaus Pranciškaus vizitas Lietuvoje, be dvasingosios, turi ir kasdienę pragmatinę pusę – tai...

    Laisvalaikis
    2018.07.11
    Paskelbtos 2020, 2021 ir 2022 metų Lietuvos kultūros sostinės

    Paskelbta, jog 2020 m. Lietuvos kultūros sostine taps Trakų rajono, 2021 m. – Neringos, 2022 m. – Alytaus...

    Laisvalaikis
    2018.07.11
    LAT nesutiko priteisti beveik 10.000 Eur žalos už sugadintą elektros skaitiklį Premium 2

    Dvi moterys, iš kurių Energijos skirstymo operatorius (ESO) siekė atitinkamai prisiteisti 8.181 ir 9.187 Eur...

    Energetika
    2018.07.11
    Atidaromas „Radisson Blu“ priestatas: didžiausias viešbutis tapo dar didesnis 11

    Sostinės dešiniajame Neries krante įsikūręs „Radisson Blu Hotel Lietuva“ išsiplėtė – šalia Konstitucijos...

    Statyba ir NT
    2018.07.11
    Kavarsko koldūnų valgytojų daug, bet staliukų buvo ir bus 4 22

    Anykščių rajone, Kavarsko miestelyje, yra nuo XVI a. legendose minimas šv. Jono šaltinis, kuris kartais...

    „Tez Tour“ augimo šaltinis – Turkija 3

    Lietuvos kelionių organizatorė bendrovė „Tez Tour“ praėjusiais metais skaičiavo rekordinę apyvartą ir pelną.

    Verslo žinių pasiūlymai

    Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
    Sutinku Plačiau