Lietuvos turizmo šūkis – tarp blogiausių pasaulyje

Publikuota: 2016-12-23
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Šiemet pristatytas naujasis Lietuvos turizmo šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“, patiko ne visiems. Štai britų „The Telegraph“ Lietuvos šūkį įtraukė į labiausiai nevykusių pasaulyje turistinių šūkių dešimtuką.

Prasčiausiųjų turistinių šūkių dešimtuko viršūnėje – Vengrijos šūkis „Think Hungary more than expected“.

Antroje vietoje – Slovakija, skelbianti, kad keliauti Slovakijon yra gera mintis („Travel in Slovakia - good idea“.

Lietuvos šūkiui atiteko trečioji vieta.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Prasčiausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  1. Vengrija - „Think Hungary more than expected“
  2. Slovakija - „Travel in Slovakia - good idea“
  3. Lietuva - „Real is beautiful“
  4. Tunisas - „I feel like Tunisia“
  5. Kipras - „Cyprus in your heart“
  6. Hondūras - „Everything is here“
  7. Ekvadoras - „All you need is Ecuador“
  8. Urugvajus - „Uruguay natural“
  9. Kataras - „Where dreams come to life“
  10. Liuksemburgas - „Live your unexpected Luxembourg“

Latviai – tarp geriausių

Geriausių turistinių šūkių trejetuke – Džibučio, Škotijos, Maroko turizmo šūkiai.

Tarp geriausiųjš pasaulyje šūkių – ir mūsų kaimynės Latvijos šūkis „Best enjoyed slowly“.

Geriausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  1. Džibutis – „Djibeauty“
  2. Škotija - „A spirit of its own“
  3. Marokas - „Much mor“
  4. Žaliojo kyšulio respublika - „No stress“
  5. Graikija - „All time classic“
  6. Latvija - „Best enjoyed slowly“
  7. Argentina - „Beats to your rhythm“
  8. Norvegija - „Powered by nature“
  9. Austrija - „Arrive and revive“
  10. Turkija - „Be our guest“

Ragina neskubėti nuvertinti

Valstybinio turizmo departamento (VTD) atstovai britų žiniasklaidoje išsakytos nuomonės apie Lietuvos šūkį nedramatizuoja ir ragina neskubėti daryti išvadų.

„Ką tik „The Telegraph“ redakcijos žurnalistui Gavin Haines užklijavome voką su kalėdiniu sveikinimu ir atviruku su naujuoju Lietuvos turizmo prekės ženklu. Išsiuntėme dėkodami už dėmesį Lietuvos turizmo šūkiui ir kviesdami atvykti paviešėti į šalį, kurios turizmo stiprybė ir išskirtinumas - gražu tai, kas tikra“, – sako Gerda Butkuvienė, VTD atstovė žiniasklaidai.

Pasak jos, dar niekas niekada nevažiavo į jokią šalį tik dėl jos šūkio.

„Vien šūkis „Lithuania. Real ir beautiful“ be logotipo, vizualo ir papildomos informacijos neperteikia žinutės ir neįtikina. Šią išvadą padarėme po atliktos užsienio turistų apklausos, įvykdytos dar kūrybinio proceso metu“, – sako VTD atstovė.

Ji primena, kad naujas Lietuvos turizmo šūkis rinkoje yra dar tik porą mėnesių, dar vyksta jo sklaida ir integracija į mūsų rinkodaros priemones.

„Kaip ir daugelis rinkimų, „The Telegraph“ dešimtukas – itin subjektyvus. Iš originalios „The Telegraph“ publikacijos net nėra aišku, kas sudarė dešimtuką - žurnalistas, redakcija, o gal skaitytojai? Atsakingiau atsižvelgtume į rinkodaros specialistų nuomonę, o kol kas tegalime pasidžiaugti, kad Lietuvos turizmo šūkis visgi nėra „joks“ - už jo užkliūna akis, jis papuola į akiratį ir, kas svarbiausia, atkreipia dėmesį į Lietuvą“, – sako p. Butkuvienė.

Lietuvoje nuomonės išsiskyrė

Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ pristatytas šiemet spalį.

Jis pakeitė beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotą prekės ženklą „Lietuva – drąsi šalis“, kurį daugelis vadino nesėkmingu.

Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo „Lithuania. Real is beautiful“ koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas buvo atrinktas iš keturių pretendentų.

Šį ženklą ir koncepciją Valstybinis turizmo departamentas iki 2020 m. naudos visose Lietuvos turizmo rinkodaros priemonėse.

VŽ rašė, kad naujasis ženklas ir šūkis Lietuvoje susilaukė skirtingų vertinimų. Ženklą palankiai įvertino viešbučių asociacijos, „Go Vilnius“ atstovai. Turizmo departamento užsienyje atlikta apklausa atskleidė, kad jis patiko ir užsieniečiams. Tačiau tarp verslo atstovų naujoji koncepcija sulaukė ir kritikos.

FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku