Lietuvos turizmo šūkis – tarp blogiausių pasaulyje

Publikuota: 2016-12-23
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet pristatytas naujasis Lietuvos turizmo šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“, patiko ne visiems. Štai britų „The Telegraph“ Lietuvos šūkį įtraukė į labiausiai nevykusių pasaulyje turistinių šūkių dešimtuką.

Prasčiausiųjų turistinių šūkių dešimtuko viršūnėje – Vengrijos šūkis „Think Hungary more than expected“.

Antroje vietoje – Slovakija, skelbianti, kad keliauti Slovakijon yra gera mintis („Travel in Slovakia - good idea“.

Lietuvos šūkiui atiteko trečioji vieta.

Prasčiausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Vengrija - „Think Hungary more than expected“
  • Slovakija - „Travel in Slovakia - good idea“
  • Lietuva - „Real is beautiful“
  • Tunisas - „I feel like Tunisia“
  • Kipras - „Cyprus in your heart“
  • Hondūras - „Everything is here“
  • Ekvadoras - „All you need is Ecuador“
  • Urugvajus - „Uruguay natural“
  • Kataras - „Where dreams come to life“
  • Liuksemburgas - „Live your unexpected Luxembourg“
  • Latviai – tarp geriausių

    Geriausių turistinių šūkių trejetuke – Džibučio, Škotijos, Maroko turizmo šūkiai.

    Tarp geriausiųjš pasaulyje šūkių – ir mūsų kaimynės Latvijos šūkis „Best enjoyed slowly“.

    Geriausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Džibutis – „Djibeauty“
  • Škotija - „A spirit of its own“
  • Marokas - „Much mor“
  • Žaliojo kyšulio respublika - „No stress“
  • Graikija - „All time classic“
  • Latvija - „Best enjoyed slowly“
  • Argentina - „Beats to your rhythm“
  • Norvegija - „Powered by nature“
  • Austrija - „Arrive and revive“
  • Turkija - „Be our guest“
  • Ragina neskubėti nuvertinti

    Valstybinio turizmo departamento (VTD) atstovai britų žiniasklaidoje išsakytos nuomonės apie Lietuvos šūkį nedramatizuoja ir ragina neskubėti daryti išvadų.

    „Ką tik „The Telegraph“ redakcijos žurnalistui Gavin Haines užklijavome voką su kalėdiniu sveikinimu ir atviruku su naujuoju Lietuvos turizmo prekės ženklu. Išsiuntėme dėkodami už dėmesį Lietuvos turizmo šūkiui ir kviesdami atvykti paviešėti į šalį, kurios turizmo stiprybė ir išskirtinumas - gražu tai, kas tikra“, – sako Gerda Butkuvienė, VTD atstovė žiniasklaidai.

    Pasak jos, dar niekas niekada nevažiavo į jokią šalį tik dėl jos šūkio.

    „Vien šūkis „Lithuania. Real ir beautiful“ be logotipo, vizualo ir papildomos informacijos neperteikia žinutės ir neįtikina. Šią išvadą padarėme po atliktos užsienio turistų apklausos, įvykdytos dar kūrybinio proceso metu“, – sako VTD atstovė.

    Ji primena, kad naujas Lietuvos turizmo šūkis rinkoje yra dar tik porą mėnesių, dar vyksta jo sklaida ir integracija į mūsų rinkodaros priemones.

    „Kaip ir daugelis rinkimų, „The Telegraph“ dešimtukas – itin subjektyvus. Iš originalios „The Telegraph“ publikacijos net nėra aišku, kas sudarė dešimtuką - žurnalistas, redakcija, o gal skaitytojai? Atsakingiau atsižvelgtume į rinkodaros specialistų nuomonę, o kol kas tegalime pasidžiaugti, kad Lietuvos turizmo šūkis visgi nėra „joks“ - už jo užkliūna akis, jis papuola į akiratį ir, kas svarbiausia, atkreipia dėmesį į Lietuvą“, – sako p. Butkuvienė.

    Lietuvoje nuomonės išsiskyrė

    Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ pristatytas šiemet spalį.

    Jis pakeitė beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotą prekės ženklą „Lietuva – drąsi šalis“, kurį daugelis vadino nesėkmingu.

    Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo „Lithuania. Real is beautiful“ koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

    Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas buvo atrinktas iš keturių pretendentų.

    Šį ženklą ir koncepciją Valstybinis turizmo departamentas iki 2020 m. naudos visose Lietuvos turizmo rinkodaros priemonėse.

    VŽ rašė, kad naujasis ženklas ir šūkis Lietuvoje susilaukė skirtingų vertinimų. Ženklą palankiai įvertino viešbučių asociacijos, „Go Vilnius“ atstovai. Turizmo departamento užsienyje atlikta apklausa atskleidė, kad jis patiko ir užsieniečiams. Tačiau tarp verslo atstovų naujoji koncepcija sulaukė ir kritikos.

    FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

    Rašyti komentarą

    Rašyti komentarą

    Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

    Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     
    6 vietinių turistų tipai  4

    Kokie turistai keliauja po Lietuvą? Kaip skiriasi skirtingų keliautojų segmentų poreikiai ir galimybės?...

    Dainų šventės auditoriai pasigedo racionalaus finansinio požiūrio

    Kultūros ministerija, atlikusi Lietuvos nacionalinio kultūros centro (LNKC) 2018 m. organizuotos Lietuvos...

    Laisvalaikis
    2018.12.17
    Tyrimas: 70% lietuvių ilgąsias atostogas leidžia Lietuvoje, 27% nuomojasi būstą iš privačių asmenų 1

    Lietuvos gyventojai po savo šalį bent su viena nakvyne keliauja vidutiniškai 4 kartus per metus, vienai...

    „Interactio“ atsisako pelno dėl plėtros ir derasi dėl naujos investicijos Premium

    Startuolis „Interactio“, siūlantis konferencijų organizatoriams didžiąją dalį specialios vertimo įrangos...

    Technologijos
    2018.12.17
    Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

    Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

    Rinkodara
    2018.12.17
    Kauno mero įmonė tikisi taikiai susitarti dėl patalpų Vilniaus centre 1

    Teismui leidus Vilniaus valdžiai iš Centrinio knygyno patalpų Gedimino prospekte iškeldinti nuomininkę –...

    Statyba ir NT
    2018.12.16
    Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių 1

    Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

    TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

    VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

    Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

    Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

    Rinkodara
    2018.12.15
    „CityBee“ perka daugiau nei 5.000 automobilių 36

    Dalijimosi automobiliais paslaugas Lietuvoje ir Lenkijoje teikianti bendrovė „CityBee Solutions“ paskelbė...

    Transportas
    2018.12.14
    Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

    Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

    EY grynasis pelnas išaugo 22% 2

    EY pajamos per praėjusį finansinį laikotarpį paaugo 9,2%, o darbo užmokesčio išlaidos didėjo 11,1%.

    Finansai
    2018.12.13
    Kaip pasiekti, kad paslaugų centrai nebūtų tik laikinas Lietuvos ekonomikos etapas? 4

    Paslaugų centrai, kuriuos Lietuvoje steigia globalios įmonės, per pastaruosius metus tapo atskira industrija.

    Verslo aplinka
    2018.12.13
    Advokatų rinka kaista: pokyčiai „Ellex Valiunas“ didina konkurenciją dėl teisininkų ir klientų Premium 17

    Žinia, kad dalis didžiausios advokatų kontoros „Ellex Valiunas“ partnerių steigia savo kontorą, į kurią...

    Aplinkosaugininkai: „Metrail“ byloje reikia politinio sprendimo

    Vadinamojoje „Metrail“ byloje turi būti priimtas „politinio lygio“ sprendimas, sako Aplinkos apsaugos...

    Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

    150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

    VPT: Vilkaviškio valdžia privalo nutraukti sutartį su „Bruneros“ 2

    Vilkaviškio rajono valdžia privalo nutraukti 410.000 Eur vertės sutartis su bendrove „Bruneros“ (buvusi...

    „Icor“ grupė stiprinasi saugos versle, nusipirko koncerno „Alga“ įmonę Premium

    „Icor“ įmonių grupei priklausanti saugos tarnyba UAB „Mano sauga LT“ įsigijo Marijampolėje saugos paslaugas...

    „Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 21

    Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

    Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

    Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

    Verslo žinių pasiūlymai

    Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
    Sutinku Plačiau