Lietuvos turizmo šūkis – tarp blogiausių pasaulyje

Publikuota: 2016-12-23
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet pristatytas naujasis Lietuvos turizmo šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“, patiko ne visiems. Štai britų „The Telegraph“ Lietuvos šūkį įtraukė į labiausiai nevykusių pasaulyje turistinių šūkių dešimtuką.

Prasčiausiųjų turistinių šūkių dešimtuko viršūnėje – Vengrijos šūkis „Think Hungary more than expected“.

Antroje vietoje – Slovakija, skelbianti, kad keliauti Slovakijon yra gera mintis („Travel in Slovakia - good idea“.

Lietuvos šūkiui atiteko trečioji vieta.

Prasčiausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Vengrija - „Think Hungary more than expected“
  • Slovakija - „Travel in Slovakia - good idea“
  • Lietuva - „Real is beautiful“
  • Tunisas - „I feel like Tunisia“
  • Kipras - „Cyprus in your heart“
  • Hondūras - „Everything is here“
  • Ekvadoras - „All you need is Ecuador“
  • Urugvajus - „Uruguay natural“
  • Kataras - „Where dreams come to life“
  • Liuksemburgas - „Live your unexpected Luxembourg“
  • Latviai – tarp geriausių

    Geriausių turistinių šūkių trejetuke – Džibučio, Škotijos, Maroko turizmo šūkiai.

    Tarp geriausiųjš pasaulyje šūkių – ir mūsų kaimynės Latvijos šūkis „Best enjoyed slowly“.

    Geriausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Džibutis – „Djibeauty“
  • Škotija - „A spirit of its own“
  • Marokas - „Much mor“
  • Žaliojo kyšulio respublika - „No stress“
  • Graikija - „All time classic“
  • Latvija - „Best enjoyed slowly“
  • Argentina - „Beats to your rhythm“
  • Norvegija - „Powered by nature“
  • Austrija - „Arrive and revive“
  • Turkija - „Be our guest“
  • Ragina neskubėti nuvertinti

    Valstybinio turizmo departamento (VTD) atstovai britų žiniasklaidoje išsakytos nuomonės apie Lietuvos šūkį nedramatizuoja ir ragina neskubėti daryti išvadų.

    „Ką tik „The Telegraph“ redakcijos žurnalistui Gavin Haines užklijavome voką su kalėdiniu sveikinimu ir atviruku su naujuoju Lietuvos turizmo prekės ženklu. Išsiuntėme dėkodami už dėmesį Lietuvos turizmo šūkiui ir kviesdami atvykti paviešėti į šalį, kurios turizmo stiprybė ir išskirtinumas - gražu tai, kas tikra“, – sako Gerda Butkuvienė, VTD atstovė žiniasklaidai.

    Pasak jos, dar niekas niekada nevažiavo į jokią šalį tik dėl jos šūkio.

    „Vien šūkis „Lithuania. Real ir beautiful“ be logotipo, vizualo ir papildomos informacijos neperteikia žinutės ir neįtikina. Šią išvadą padarėme po atliktos užsienio turistų apklausos, įvykdytos dar kūrybinio proceso metu“, – sako VTD atstovė.

    Ji primena, kad naujas Lietuvos turizmo šūkis rinkoje yra dar tik porą mėnesių, dar vyksta jo sklaida ir integracija į mūsų rinkodaros priemones.

    „Kaip ir daugelis rinkimų, „The Telegraph“ dešimtukas – itin subjektyvus. Iš originalios „The Telegraph“ publikacijos net nėra aišku, kas sudarė dešimtuką - žurnalistas, redakcija, o gal skaitytojai? Atsakingiau atsižvelgtume į rinkodaros specialistų nuomonę, o kol kas tegalime pasidžiaugti, kad Lietuvos turizmo šūkis visgi nėra „joks“ - už jo užkliūna akis, jis papuola į akiratį ir, kas svarbiausia, atkreipia dėmesį į Lietuvą“, – sako p. Butkuvienė.

    Lietuvoje nuomonės išsiskyrė

    Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ pristatytas šiemet spalį.

    Jis pakeitė beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotą prekės ženklą „Lietuva – drąsi šalis“, kurį daugelis vadino nesėkmingu.

    Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo „Lithuania. Real is beautiful“ koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

    Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas buvo atrinktas iš keturių pretendentų.

    Šį ženklą ir koncepciją Valstybinis turizmo departamentas iki 2020 m. naudos visose Lietuvos turizmo rinkodaros priemonėse.

    VŽ rašė, kad naujasis ženklas ir šūkis Lietuvoje susilaukė skirtingų vertinimų. Ženklą palankiai įvertino viešbučių asociacijos, „Go Vilnius“ atstovai. Turizmo departamento užsienyje atlikta apklausa atskleidė, kad jis patiko ir užsieniečiams. Tačiau tarp verslo atstovų naujoji koncepcija sulaukė ir kritikos.

    FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

    Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

    Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     
    Rašyti komentarą

    Rašyti komentarą

    Žmonių norą gauti prizų startuolis pavertė verslu Premium 12

    Per trumpą laiką – net keli šimtai tūkstančių „Lympo“ programėlės, skatinančios kuo daugiau vaikščioti ar...

    Gazelė
    2019.09.17
    Seime žlugo bandymai mažinti alkoholio suvaržymus parduotuvėms ir lauko kavinėms 18

    Seimas atmetė siūlymą ilginti prekybos alkoholiu laiką sekmadienį. Taip pat nepritarta iniciatyvoms...

    Paslaugos
    2019.09.17
    Pradėta transliuoti nauja TV programa lenkų kalba 8

    Lietuvoje pradedama rodyti nauja televizijos programa lenkų kalba – „TVP Wilno“. Ją matys Vilniaus miesto ir...

    Rinkodara
    2019.09.17
    Grynųjų iš pavėžėjų Seimas neatims 2

    Seimas linksta griežčiau reglamentuoti pavėžėjų veiklą, tačiau atsisako nuostatos neleisti už pavėžėjų...

    Paskelbė, kiek Lietuvoje yra restoranų, kavinių ir valgyklų

    Maitinimo ir gėrimų teikimo veiklos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 4.000 restoranų, barų, kavinių,...

    Paslaugos
    2019.09.17
    „NFQ Technologies“ vystomą startuolį „Lemoncat“ perėmė „B2B Food Group“ 

    Aštuoniose pasaulio rinkose maitinimo paslaugų verslui skirtas platformas valdanti grupė „B2B Food Group“ už...

    Paslaugos
    2019.09.17
    Viešbučių bei butų vajus krimstelėjo ir trumpalaikės nuomos pajamas Premium 2

    Šis vasaros sezonas Vilniaus trumpalaikės butų nuomos rinkoje pažymėtas mažėjusiomis kainomis. Tai lėmė tiek...

    Statyba ir NT
    2019.09.17
    Atleistas Telecentro valdybos pirmininkas E. Vaišvilas  22

    Lietuvos radijo ir televizijos centro (Telecentro) valdybos pirmininkas Egidijus Vaišvilas atleistas iš...

    Technologijos
    2019.09.16
    Vilniaus oro uoste nakties metu laikinai uždaromas išvykimo pandusas 5

    Iki spalio vidurio pandusas bus remontuojamas, naktimis ribojant automobilių eismą.

    Vilniuje atidarytas antrasis „Re.Formato“ tinklo sporto klubas 5

    Vilniuje duris atvėrė antrasis „Re.Formato“ tinklo sporto klubas. Bendrovė „Darnu Group“ į 510 kv. m. klubą...

    Paslaugos
    2019.09.16
    Skirtingi receptai elektromobilių infrastruktūrai: brangiai arba lėtai  Premium 16

    Lietuvos miestuose masiškai įrengiamos elektromobilių stotelės, kurių galios parinkimas derinamas pagal...

    Automobiliai
    2019.09.16
    Pensijų nešiotojai: kuriamas Lietuvos pašto monopolis 7

    Praėjusią savaitę priimtas Vyriausybės sprendimas nuo 2021-ųjų pensijų išnešiojimą patikėti tik Lietuvos...

    „Novaturo“ apyvarta rugpjūtį smuko, bet rugsėjį tikimasi augimo 5

    Kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje 2019 m. rugpjūčio mėnesį...

    Paslaugos
    2019.09.16
    Artėja virtinės „Microsoft“ produktų pabaiga: kaip tam pasiruošti? Verslo tribūna 18

    Daugelis namų vartotojų ir organizacijų, naudojančių „Microsoft“ programinę įrangą, jau spėjo įsidėmėti 2020...

    Išmani Lietuva
    2019.09.16
    Ko vertos lietuviškos „fintechinės“ ambicijos? Premium 5

    Kuo būti nenorime – žinome. Bet ar žinome, kuo būti norime? Suaugęs žmogus kasdien priima apie 35000...

    Verslo klasė
    2019.09.15
    Per dešimtmetį „iPhone“ pabrango dvigubai 5

    „Apple“ telefonų kainas nuosekliai kėlė metai po metų, bet panašu, jog ši tendencija lėtėja. Pigiausias...

    Laisvalaikis
    2019.09.15
    „Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

    Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

    Rinkodara
    2019.09.15
    „Belaz“ gamins savivarčius, kurie dirbs be vairuotojų 6

    Baltarusijos valstybinė kompanija „Belaz“, gaminanti itin didelės keliamosios galios sunkiąją karjerų...

    Pramonė
    2019.09.14
    Dirbtinis Mikės Pūkuotuko intelektas: DI organizacijų valdyme šiandien ir rytoj Premium

    Suskamba telefonas, skambina draugas. Atsiliepiu, niekas nekalba, perskambinu. Bičiulis dievagojasi man...

    Verslo klasė
    2019.09.14
    Registrų centro pacientų registravimo sistema konkuruos su manodaktaras.lt ir kitais  14

    Medijų ir skaitmeninio verslo bendrovė „Media bitės“, valdanti internetinę gydytojų rezervavimo sistemą...

    Paslaugos
    2019.09.14

    Verslo žinių pasiūlymai

    Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
    Sutinku Plačiau