Lietuvos turizmo šūkis – tarp blogiausių pasaulyje

Publikuota: 2016-12-23
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. 
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ buvo pristatytas šiemet spalį. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šiemet pristatytas naujasis Lietuvos turizmo šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ – „Lietuva. Grožis tikrume“, patiko ne visiems. Štai britų „The Telegraph“ Lietuvos šūkį įtraukė į labiausiai nevykusių pasaulyje turistinių šūkių dešimtuką.

Prasčiausiųjų turistinių šūkių dešimtuko viršūnėje – Vengrijos šūkis „Think Hungary more than expected“.

Antroje vietoje – Slovakija, skelbianti, kad keliauti Slovakijon yra gera mintis („Travel in Slovakia - good idea“.

Lietuvos šūkiui atiteko trečioji vieta.

Prasčiausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Vengrija - „Think Hungary more than expected“
  • Slovakija - „Travel in Slovakia - good idea“
  • Lietuva - „Real is beautiful“
  • Tunisas - „I feel like Tunisia“
  • Kipras - „Cyprus in your heart“
  • Hondūras - „Everything is here“
  • Ekvadoras - „All you need is Ecuador“
  • Urugvajus - „Uruguay natural“
  • Kataras - „Where dreams come to life“
  • Liuksemburgas - „Live your unexpected Luxembourg“
  • Latviai – tarp geriausių

    Geriausių turistinių šūkių trejetuke – Džibučio, Škotijos, Maroko turizmo šūkiai.

    Tarp geriausiųjš pasaulyje šūkių – ir mūsų kaimynės Latvijos šūkis „Best enjoyed slowly“.

    Geriausių pasaulyje turistinių šūkių dešimtukas (pagal The Telegraph“)

  • Džibutis – „Djibeauty“
  • Škotija - „A spirit of its own“
  • Marokas - „Much mor“
  • Žaliojo kyšulio respublika - „No stress“
  • Graikija - „All time classic“
  • Latvija - „Best enjoyed slowly“
  • Argentina - „Beats to your rhythm“
  • Norvegija - „Powered by nature“
  • Austrija - „Arrive and revive“
  • Turkija - „Be our guest“
  • Ragina neskubėti nuvertinti

    Valstybinio turizmo departamento (VTD) atstovai britų žiniasklaidoje išsakytos nuomonės apie Lietuvos šūkį nedramatizuoja ir ragina neskubėti daryti išvadų.

    „Ką tik „The Telegraph“ redakcijos žurnalistui Gavin Haines užklijavome voką su kalėdiniu sveikinimu ir atviruku su naujuoju Lietuvos turizmo prekės ženklu. Išsiuntėme dėkodami už dėmesį Lietuvos turizmo šūkiui ir kviesdami atvykti paviešėti į šalį, kurios turizmo stiprybė ir išskirtinumas - gražu tai, kas tikra“, – sako Gerda Butkuvienė, VTD atstovė žiniasklaidai.

    Pasak jos, dar niekas niekada nevažiavo į jokią šalį tik dėl jos šūkio.

    „Vien šūkis „Lithuania. Real ir beautiful“ be logotipo, vizualo ir papildomos informacijos neperteikia žinutės ir neįtikina. Šią išvadą padarėme po atliktos užsienio turistų apklausos, įvykdytos dar kūrybinio proceso metu“, – sako VTD atstovė.

    Ji primena, kad naujas Lietuvos turizmo šūkis rinkoje yra dar tik porą mėnesių, dar vyksta jo sklaida ir integracija į mūsų rinkodaros priemones.

    „Kaip ir daugelis rinkimų, „The Telegraph“ dešimtukas – itin subjektyvus. Iš originalios „The Telegraph“ publikacijos net nėra aišku, kas sudarė dešimtuką - žurnalistas, redakcija, o gal skaitytojai? Atsakingiau atsižvelgtume į rinkodaros specialistų nuomonę, o kol kas tegalime pasidžiaugti, kad Lietuvos turizmo šūkis visgi nėra „joks“ - už jo užkliūna akis, jis papuola į akiratį ir, kas svarbiausia, atkreipia dėmesį į Lietuvą“, – sako p. Butkuvienė.

    Lietuvoje nuomonės išsiskyrė

    Naujasis Lietuvos kultūros ir gamtos paveldą reprezentuojantis turizmo prekės ženklas ir šūkis „Lithuania. Real is beautiful“ pristatytas šiemet spalį.

    Jis pakeitė beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudotą prekės ženklą „Lietuva – drąsi šalis“, kurį daugelis vadino nesėkmingu.

    Naujojo Lietuvos turizmo prekės ženklo „Lithuania. Real is beautiful“ koncepcija buvo sukurta bendradarbiaujant su balandį skelbtą konkursą laimėjusia reklamos agentūra „New!“.

    Iš viso ženklo ir koncepcijos sukūrimas kainavo 40.000 Eur. Konkurso nugalėtojas buvo atrinktas iš keturių pretendentų.

    Šį ženklą ir koncepciją Valstybinis turizmo departamentas iki 2020 m. naudos visose Lietuvos turizmo rinkodaros priemonėse.

    VŽ rašė, kad naujasis ženklas ir šūkis Lietuvoje susilaukė skirtingų vertinimų. Ženklą palankiai įvertino viešbučių asociacijos, „Go Vilnius“ atstovai. Turizmo departamento užsienyje atlikta apklausa atskleidė, kad jis patiko ir užsieniečiams. Tačiau tarp verslo atstovų naujoji koncepcija sulaukė ir kritikos.

    FOTOGALERIJA Naujas Lietuvos turizmo prekės ženklas (12 nuotr.)

    Rašyti komentarą

    Rašyti komentarą

    Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

    Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     
    Brangiausios privačios mokyklos: kiek kainuos nauji mokslo metai Premium 4

    VŽ surikiavo Lietuvos nevalstybinės mokyklas pagal naujų, 2019–2020-ų, mokslo metų įkainius.

    Paslaugos
    05:45
    Privačios mokyklos kelia įkainius – sako, brango viskas, net popierius Premium

    Naujiems 2019–2020 mokslo metams besirengiančios privačios mokyklos viena per kitą skelbia nuo rugsėjo...

    Paslaugos
    08:58
    Dirbtinis intelektas logistikoje: vairuotojų „draugas“ sulaukė vilkikų gamintojų dėmesio Premium 1

    Užsimojus sukurti naują produktą, kurio analogų rinkoje nėra, svarbesnės už investicijas jam sukurti gali...

    Gazelė
    05:45
    Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

    Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

    Paslaugos
    2019.03.21
    „Telia Lietuvą“ palieka dar vienas vadovų komandos narys 11

    Iš pareigų traukiasi „Telia Lietuvos“ Verslo klientų vadovas Mindaugas Ubartas. Tai vienas iš daugelio...

    Vadyba
    2019.03.21
    Pavežėjimo platforma „Bolt“ pristatinės ir maistą 4

    Viena didžiausių Europos pavežėjimo paslaugų platformų „Bolt“ skelbia, jog šiemet pradeda pristatinėti maistą...

    Logistika
    2019.03.21
    Iš „Google“ ir „Facebook“  100 mln. USD išviliojęs lietuvis pripažino kaltę JAV teisme 7

    Prieš porą metų savo apgaulės mastu pasaulį pribloškęs lietuvis Evaldas Rimašauskas JAV teisme prisiėmė...

    Technologijos
    2019.03.21
    Amerikos verslo rūmų valdybai ir toliau pirmininkaus T. Vizgirda

    Amerikos verslo rūmų valdybai devintą kadenciją pirmininkaus technologijų įmonei „Harbortouch Payments...

    Verslo aplinka
    2019.03.21
    Turėsime daugiau galimybių pirkti internetu Verslo tribūna 3

    Europos Parlamento sprendimas uždrausti geografinį blokavimą internete įsigaliojo 2018-ųjų gruodį. Jau kurį...

    Finansai
    2019.03.21
    Dirbtinio intelekto strategija: kokios kryptys svarbiausios Lietuvai Premium 2

    Dirbtinis intelektas (DI) dažnai asocijuojamas su ateitimi ar fantastiniais filmais. Juose paprastai rodomo...

    Paslaugos
    2019.03.21
    Pastatų priežiūros inovacija, aktuali ir valdytojams, ir jų nuomininkams Verslo tribūna 1

    Pranešimas apie kilusią problemą – paprastas tarsi įrašas socialiniuose tinkluose. Ir tai tik viena iš naudų,...

    Vadyba
    2019.03.20
    Dėl gražesnio interjero į restoraną neina – renkasi valgyklą Premium

    Šiuolaikiška valgykla didmiesčiuose tampa alternatyva restoranų dienos pietums, tačiau naujos valgyklos...

    Gazelė
    2019.03.20
    Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

    Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

    Rinkodara
    2019.03.20
    Lietuvoje biurą steigiantis sveikatingumo startuolis „Urban“ įdarbins 30 žmonių 1

    Vilniuje plėtros biurą kuria sveikatingumo paslaugų startuolis „Urban“ , praneša „Investuok Lietuvoje“.

    Paslaugos
    2019.03.20
    Didžiausius atlyginimus šį sausį mokėjusios privačios mokyklos Premium 1

    Nevalstybinių mokyklų sektoriuje didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo UAB „The British School of...

    Paslaugos
    2019.03.20
    Augant įtampai dėl „Huawei“, S. Skvernelis priėmė Kinijos ambasadorių   2

    Kaistant diskusijoms dėl technologijų milžinės „Huawei“ investicijų, Kinijos ambasadorių trečiadienį priėmė...

    Verslo aplinka
    2019.03.20
    „15min“ savininkas gali parduoti dalį verslo: bręsta iki 160 mln. Eur sandoris Premium

    Estijos verslininkas Margusas Linnamae, kuriam priklauso naujienų portalas „15min.lt“ ir naujienų agentūra...

    Rinkos
    2019.03.20
    „Google“ ambicijos žaidimų industrijoje smukdo „Nintendo“, „Sony“, šokdina AMD 7

    Žaidimų konsolių gamintojų „Nintendo“ ir „Sony“ akcijos trečiadienį klumpa po žinių, kad „Google“ žengia į...

    Rinkos
    2019.03.20
    Kuria ekologišką aplinką skatinančias inovacijas Verslo tribūna

    Fotoelektros technologijų klasteris (FETEK) jau dešimtmetį nuosekliai dirba skatindamas bendrų mokslinių...

    Paslaugos
    2019.03.20
    „Marriott“ per 3 metus visame pasaulyje atidarys 1.700 naujų viešbučių

    Viešbučių tinklas „Marriott International“ per ateinančius trejus metus visame pasaulyje planuoja atidaryti...

    Paslaugos
    2019.03.20

    Verslo žinių pasiūlymai

    Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
    Sutinku Plačiau