„Lintel“ atsisako išorinių klientų

AB Teo valdomas skambučių centras Lintel praneša atsisakantis išorinių klientų. Paslaugų teikimas bus stabdomas pagal sutartyse su klientais numatytas sąlygas per 13 mėnesius. Vėliau bendrovė aptarnavimo paslaugas teiks tik Teo (Telia) grupei. Tiesa, mokamos informacijos paslauga telefonu 118 išliks ir bus toliau plėtojama naujais kanalais internetu.
Lintel nuotolinio aptarnavimo paslaugomis, tokiomis kaip informacijos teikimas ir klientų aptarnavimas trumpaisiais numeriais, naudojosi bankų, mažmeninės maisto produktų ir degalų prekybos, draudimo, logistikos ir Teo bei Omnitel konkurentai kitos telekomunikacijų įmonės.
Taip pat planuojama pakeisti UAB Lintel pavadinimą į UAB Telia Customer Service LT. Tai numatyta įgyvendinti kartu su siūlomu Lintel valdančios bendrovės pavadinimo keitimu į Telia Lietuva. Dėl pastarojo bus balsuojama gruodžio 15 d.
iš Omnitel ir Teo sudaryta būsima Telia Lietuva, kaip ir planuota, telkia pajėgas į pagrindinę telekomunikacijų veiklą ir atsisako su ja tiesiogiai nesusijusių paslaugų. Kontaktų centrų verslas keičiasi ir pereina nuo skambučių aptarnavimo į specializuotų konsultacijų teikimą įvairiais kanalais. Tai yra specifinis verslas, kuriam reikalingas atskiras dėmesys ir investicijos, kurių dabar mums labiausiai reikia Teo ir Omnitel pagrindinių veiklų plėtojimui, sako Renaldas Radvila, Lintel vadovas.
Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Radviliškyje, Šiauliuose ir Panevėžyje esančiuose Lintel kontaktų centruose dirba apie 600 žmonių, iš jų apie šeštadalis aptarnavo išorės klientus. Telia atstovai pranešime tvirtina, kad dėl planuojamos reorganizacijos darbuotojų skaičius nesikeis.
Pernai Lintel gavo 8,4 mln. Eur pajamų ir uždirbo 2 mln. Eur grynojo pelno. Užpernai rodikliai atitinkamai siekė 8,5 mln. Eur ir 626.000 Eur, rodo Creditinfo pateikiami Registrų centro duomenys. Teo atstovai priduria, kad Lintel pajamos iš nuotolinio išorės verslo klientų aptarnavimo 2015 m. siekė 1,4 mln. eurų.
Lintel svetainėje, tarp įmonės klientų minimas Lietuvos bankas, Bitė, Tele2, Swedbank, Lukoil, Creditinfo ir daug kitų. Aleksas Rozentalis, pastarosios komunikacijos vadovas sako, kad įmonė ilgą laiką dirbo su Lintel, tačiau šias funkcijas jau kuris laikas yra perėmęs skambučių centras įmonės viduje. Todėl ši naujiena bendrovės planams ir veiklai jokios įtakos neturės. Tuo metu Bitės atstovai sako ieškosiantys sprendimų, galbūt kitų partnerių. Tik šiandien gavome Lintel raštą apie paslaugų teikimo nutraukimą. Iki šiol Lintel padėjo mums aptarnauti klientų skambučius naktinėmis valandomis. Svarstysime įvairius variantus, įskaitant naujo paslaugų teikėjo paieškas, sako Žana Jakevičienė, Bitė Lietuva Korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti