Lietuvos metamorfozė: iš drąsių virstame tikrais

Visuomenei pristatytas naujasis Lietuvos turizmo prekės ženklas jau spėjo užvirinti aistrų. Nuomonės skiriasi kardinaliai: vieni ženklą giria kaip itin vykusį, kiti jo koncepciją kritikuoja kaip nuobodžią, o patį ženklą jau spėjo praminti tvora.
Lietuva pagaliau atsisveikino su beveik dešimtmetį turizmo rinkodaroje naudota Lietuvos drąsios šalies koncepcija ir prekės ženklu, liaudies pramintu šaltibarščių. Dienos šviesą vakar išvydo nauja Lietuvos prekės ženklo koncepcija: nuo šiol užs ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti