Pašto pertvarkos: laiškininkai atvyks paimti siuntinių ir priims mokėjimus klientų namuose

Šiandien, rugsėjo 16 d. , Lietuvos paštas pristatė diegiamą Ateities laiškininko koncepciją. Pagrindinė pertvarkų idėja ta, kad klientai galės telefonu išsikviesti laiškininką namo. O iPad planšetėmis aprūpinti laiškininkai didžiąją dalį paslaugų, kuriomis iki šiol galima buvo pasinaudoti tik pašte, galės suteikti ir gyventojo namuose.
Telefonu iškviestas laiškininkas iš kliento namų, tarsi kurjeris, galės paimti išsiuntimui paruoštą siuntą, priimti įmokas už mokesčius, spaudos leidinių prenumeratos užsakymus ir pasiūlyti paštuose parduodamų prekių.
Pašto korespondencijos siuntos ir prenumeruoti spaudos leidiniai bus pristatomi kaip ir įprastai.
Lina Minderienė, Lietuvos pašto generalinė direktorė sako, kad visos pertvarkos kaštai sieks apie 1 mln. Eur. Į šią sumą įeina išmaniosios įrangos pirkimas, kompiuterinės sistemos sukūrimas, logistikos ir kitos papildomos išlaidos. Tiesa, Ateities laiškininko koncepcija bus diegiama laipsniškai, tad sąnaudas paštas patirs ne iš karto.
Šiuo metu vykstančiame bandomajame Ateities laiškininko koncepcijos įgyvendinimo etape dalyvauja apie 30 laiškininkų, dirbančių skirtinguose šalies regionuose.
Visiems mažesnių miestų ir kaimiškų vietovių gyventojams tokios paslaugos bus pradėtos teikti kitąmet. Vėliau geografinė apimtis bus plečiama.
Sparčiai besikeičiantys klientų poreikiai bei lūkesčiai ir auganti konkurencija pašto paslaugų rinkoje įpareigoja tobulėti, ieškoti būdų pašto paslaugas padaryti klientams labiau prieinamas ir patogesnes. Tai labiausiai aktualu tiems, kam iki pašto nueiti yra sunku ar artimiausias skyrius yra toli, komentuoja p. Minderienė.
FOTOGALERIJA WEB_Lietuvos paštas Ateities laiškininkas (18 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti