Drabužių valykloms – nauji iššūkiai dėl vartotojų informavimo

Teismai pateikė naujovių drabužių valykloms. Nuo šiol apie visas gaminio sugadinimo rizikas joms patariama klientus išsamiai informuoti raštu. Antraip, jei valant kailiniai, pvz., išbluko, o klientas būtent apie tokią grėsmę nebuvo įspėtas, teks atlyginti nuostolius.
Dabar valyklos į klientų informavimą neretai žiūri pro pirštus. Apie grėsmes, kad valant gaminys gali būti sugadintas, klientas perspėjamas žodžiu, užsakymo kvite įrašant, jog klientas buvo informuotas apie galimas gaminio sugadinimo rizikas. Tačia ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti