„Lietuvos energija“ gina savo „Gilę“

Publikuota: 2015-12-10
Dalius Misiūnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dalius Misiūnas, „Lietuvos energijos“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo 2016 m. „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) pradeda veiklą, drauge su juo – vieno langelio principu veiksiantis aptarnavimo centras „Gilė“. Jis susilaukė kritikos iš ta pačia veikla užsiimančio privataus verslo, tačiau „Lietuvos energija“ perdėm daug dėmesio į tai nekreipia.

„Gilėje“ mūsų klientai galės išsispręsti visus klausimus, deklaruoti rodmenis ir susimokėti už elektrą ir dujas internetu, puslapyje „manogile.lt“. Taip pat pateikti prašymus įvesti elektrą ir dujas, pasirašyti sutartis ir gauti visas kitas susijusias paslaugas“, – pasakoja Dalius Misiūnas, energetikos bendroves valdančio holdingo UAB „Lietuvos energija“ vadovas.

Jis teigia, kad bendrovė nemato šios veiklos kaip atskiro verslo, o tik kaip paslaugą, didinančią pridėtinę vertę verslui ir suteikiančią patogumo klientui.

„Iš tiesų pastebėjome, kad yra viena įmonė, kuri jaučia tą pavojų (ESO konkurenciją – VŽ), tačiau čia sprendžia klientas. Jie jam yra patogiau, tai nėra blogas dalykas. Žiūrime į tai ne taip, kad tai yra naujas mūsų verslas. Manome, kad tai gerina paslaugą mūsų pagrindinio verslo klientams. Tai mūsų pagrindinė motyvacija“, – į ir VŽ puslapiuose išsakytą privataus verslo kritiką atsako p. Misiūnas.

Vieno langelio principas, bendrovės atstovų teigimu, atitinka vartotojo poreikius. Pagrindinis „Gilės“ tikslas – gerinti aptarnavimo kokybę ir mažinti klientų aptarnavimo sąnaudas.

Programėlė, tinklapis ir paslaugų centrai

„Vis daugiau klientų prisijungia per mobiliuosius ir išmaniuosius įrenginius – tokių klientų skaičius per praėjusius metus išaugo dvigubai. Savitarnos portalų naudotojų skaičius išaugo 65%. Vartotojams svarbu susitvarkyti kuo greičiau ir paprasčiau“, – teigia Dalia Andrulionienė, „Lietuvos energijos“ valdybos narė, ESO Paslaugų tarnybos direktorė.

Visgi, pagrindinį dėmesį ketinama sutelkti į klientų prijungimą prie dujų ir elektros tinklų. Siekiama sumažinti tam reikalingų dokumentų skaičių ir palengvinti bei pagreitinti procesą.

„Šioje srityje jau padaryta daug per šiuos metus, ką rodo ir „Doing Business“ ataskaita“, – sako p. Andrulionienė.

Kartu su nauju portalu atsiranda ir „Gilės“ programėlė išmaniesiems įrenginiams. Kol kas vartotojai galės nusifotografuoti rodmenį, kurį į programėlę įves ranka ir iš karto galės sąskaitą apmokėti. Tačiau tikimasi, kad pavasarį mobilusis telefonas jau galės ir nuskenuoti rodmenį, kad nereikėtų jo įvesti ranka.

Ji pažymi, kad verslo klientams nuo sausio 1 d. niekas nepasikeis. Jie, puslapyje paspaudę mygtuką „Verslui“ pateks į sau jau įprastą „Lietuvos dujų“ arba „Lesto“ savitarnos aplinką.

Toliau ieško kitų komunalininkų

Vadovas pakartojo, kad per „Gilės“ klientų aptarnavimo centrus (jų Lietuvoje – 9) ir internetinę sąsają paslaugas galės siūlyti komunalinių paslaugų ir kiti suinteresuoti paslaugų tiekėjai.

„Pokalbiai vyksta, klientus esame identifikavę, ypač kalbantis su Kauno miesto savivaldybės žmonėmis, matome, kad galima su jais susitarti, – sako p. Misiūnas. – Tai tik laiko klausimas, kada ir su kuria jų pavyks pasirašyti pirmiausia“.

Tai reiškia, kad „Gilė“ taps ne tik paslauga klientui, bet ir paslauga verslui, kuris norėtų savo paslaugas siūlyti per šią platformą.

„Srityse, kurios yra mūsų pagrindinė veikla, plėsime veiklą tol, kol tai neš pridėtinę vertę ir bus naudinga mūsų klientams“, – VŽ paklaustas, kurioje vietoje „Lietuvos energija“ pasijaus nebeturinti kompetencijų teikti naujas paslaugas, teigė Dalius Misiūnas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
KTU smulkiam verslui kuria pusiau nemokamą klientų rizikos vertinimo įrankį 1

Klientų rizika ir jos vertinimas yra svarbi verslo dalis. Tačiau smulkios ir vidutinės įmonės (SVĮ) lengvai...

Paslaugos
2019.03.25
„Baltnetos komunikacijų“ darbas buvo sutrikęs dėl elektros gedimo 10

Viena didžiausių šalyje informacinių technologijų (IT) paslaugų tiekėjų UAB „Baltnetos komunikacijos“...

Paslaugos
2019.03.25
Palangos centre ketinama statyti 4 žvaigždučių viešbutį 5

Pačiame Palangos centre, šalia Nepriklausomybės aikštės, ruošiamasi statyti viešbutį, į kurį bendrovė iš...

Statyba ir NT
2019.03.25
„Apple“ ruošiasi gyvenimui be „iPhone“ 6

Vadovų pasikeitimai technologijų milžinėje „Apple“ – signalas, kad įmonė ruošiasi ateičiai, kurioje...

Vadyba
2019.03.25
Pardavimų valanda įmonėje „Ruptela“: sėkmingam pardavimui būtina ir laisvė, ir disciplina Premium 2

Kai įmonės pardavimų ambicija – patekti į pasaulio telematikos paslaugų bendrovių TOP 40 ir užimti 1%...

Paslaugos
2019.03.25
Kas ketvirtas gyventojas mano, kad jo darbo vietą užims robotas

Reprezentatyvi šalies gyventojų apklausa rodo, kad ketvirtadalis Lietuvos dirbančiųjų mano, kad ateityje jų...

Paslaugos
2019.03.25
Pašto rinkos pajamos pernai ūgtelėjo 16% 1

Bendrosios pašto sektoriaus 2018 m. pajamos sudarė 171,1 mln. Eur, t. y. 16,3% daugiau nei 2017 m., kai jos...

Paslaugos
2019.03.25
BDAR: balandį paaiškės, ar sporto klubai turi teisę rinkti pirštų atspaudus 1

Įmonių tikrinimus šiuo metu atliekanti Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija balandį ketina skelbti išvadas...

Paslaugos
2019.03.25
Lenkijos televizija kuria atstovybę Lietuvoje, rengs programą „TVP Wilno“  3

Lietuvoje transliuojamas „TVP Polonia“ kanalas šiemet turėtų pakeisti pavadinimą į „TVP Wilno“, o programos...

Rinkodara
2019.03.25
„Vykom“ didina apsukas, didžiausias iššūkis – elektromobiliai Verslo tribūna 2

Kompanija „Vykom“, teikianti automobilių ir kitų krovinių pervežimo paslaugas, artimiausiems metams yra...

Logistika
2019.03.25
Inovatyvūs verslai padiktavo naują profesiją Verslo tribūna 2

Atsižvelgdamas į šiuolaikinio ir ateities Lietuvos verslo poreikius Vilniaus Gedimino technikos universitetas...

Ateities miestas
2019.03.25
Įmonėms netikėtai vėl brangsta pakuočių tvarkymas Premium 2

Daliai gamintojų ir importuotojų šiais metais už prekių pakuočių atliekų sutvarkymą teks mokėti brangiau, nei...

Paslaugos
2019.03.25
Šiuolaikinės valgyklos pietus siūlo už 1,7 Eur arba nemokamai juos veža net į kitą miestą Premium 6

Verslininkai rizikuoka mažesniuose miestuose atidaryti modernias valgyklas ir paneigia mitus, kad regionuose...

Gazelė
2019.03.24
Populiariausios lietuvių kelionių kryptys: sąrašo viršūnėje – Baltarusija 7

Į užsienį 2018 m. ketvirtąjį ketvirtį keliavo 364.300 šalies gyventojų, arba 5,7% daugiau nei per tą patį...

Paslaugos
2019.03.24
Kampanija „Išsinuomok suomį“ turistams atskleis suomiškos laimės paslaptį 4

Laimingiausia pasaulio šalimi neseniai pripažintos Suomijos turizmo skatinimo agentūra „Visit Finland“...

Paslaugos
2019.03.23
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Vienos kelionės po Lietuvą metu lietuviai išleidžia iki 100 Eur

Paskutinį praėjusių metų ketvirtį Lietuvos gyventojai po savo šalį keliavo daugiau, skelbia Statistikos...

Paslaugos
2019.03.23
M. Pravilonis įsiveržė į geriausių pasaulio someljė olimpą Premium 1

Kovo 11–15 d. Belgijoje, Antverpene, vykusiame XVI Pasaulio someljė čempionate (Best Sommelier of the World...

Laisvalaikis
2019.03.22
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 13

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Į Tailandą Lietuvos piliečiai galės vykti be vizų 5

Nuo balandžio vidurio Lietuvos piliečiai, atvykstantys į Tailandą turizmo tikslais, galės šioje Pietryčių...

Verslo aplinka
2019.03.22
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau