Interneto tiekėjai: kainų pateikimo žaidimai veikia tik trumpam

Publikuota: 2015-09-02
Atnaujinta 2015-09-02 11:09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Interneto tiekėjai vis dar susivilioja pateikti pasiūlymus, kurie susideda iš dviejų kainų: pagrindinės ir pateikiamos detaliame aprašyme. Tačiau ekspertai kalba, kad taip galima prarasti lojalius klientus.

„Yra klientų, kurie perskaitys viską, kas pateikiama sutartyje, prieš pasirašymą jie dar parsineš dokumentą namo ar paprašys jo elektroninio varianto. Tačiau didžiajai daliai rūpi tik du dalykai: kaina ir terminas“, – apie vartotojų įpročius kalba Robertas Ragauskas, UAB „Penki kontinentai“, teikiančios „Skynet“ interneto paslaugas, komercijos departamento vadovas.

Pritraukia daugiau klientų

Ponas Ragauskas aiškina, kad pirkėjai pirmiausia mato gerą kainą, o tai, kaip yra pateikiamos sąlygos jau yra pardavėjo sąžinės ir atsakomybės reikalas. Todėl išmainius sąžinę į pirkėjų pagausėjimą laikino rezultatų kilimo tikėtis galima.

„Dalis klientų, pamatę patrauklią kainą, pasirašys sutartį, bet galutiniame rezultate turėsite neigiamą poveikį, jeigu klientas bus nepatenkintas, kai gaus sąskaitą. Tokia pirminė strategija kaip ir gali būti, kad prisitrauktum daugiau klientų, bet tada reikės aiškinti, kas buvo parašyta išsamiame plano aprašyme ir galiausiai tokia strategija tampa neefektyvi“, – VŽ komentuoja specialistas.

Galima susidurti su tuo, kad interneto tiekėjas į pagrindinę kainą neįtraukia tokių dalykų kaip kabelio atvedimo, paslaugos aktyvavimo, maršrutizatoriaus nuomos ar kitų mokesčių. Taip pat akcijos gali būti taikomos tik daliai laikotarpio, pasirašant terminuotą sutartį.

Ragina rinktis paketus

Jeigu žiūrėtume tik į kainą ir terminą, rinkoje patrauklumu išsiskirtų telekomunikacijų UAB „Cgates“ neseniai pateikti paslaugų įkainiai. Tačiau pabandžius užsisakyti yra informuojama, kad parašytos sąlygos galioja tik tuo atveju, jeigu užsakoma daugiau nei viena paslauga, pavyzdžiui, internetas ir televizija. Tačiau tokį kainodaros sprendimą bendrovė aiškina pasikeitusiais vartotojų poreikiais, o ne bandymais privilioti reklamoje matoma mažesne kaina.

„Rinka paskutinius kelerius metus vystosi tokia įdomia kryptimi, kad dauguma klientų perka dvi paslaugas iš karto. Ir anksčiau jie pas mus rinkdavosi paslaugų rinkinius, tačiau tada jų buvo vienetai, o dabar kiekis peraugo 50%. Todėl sudėliojome taip, kad būtų matoma, kiek galima sutaupyti perkant paketą“, – dėsto Paulius Dambrauskas, „Cgates“ generalinis direktorius.

Vadovas sako, kad tokiame pateikime apgaulę rasti būtų sunku, nes tikroji kaina yra pateikiama aiškiai, o vartotojas sąlygas turi pamatyti užsakydamas paslaugą, nors ir pirma kaina, kurią pamatysite, nebus pritaikyta, jeigu rinksitės vieną paslaugą. Tokiu atveju atsiranda ir tinklo aptarnavimo mokestis, apie kurį informuojama antrame žingsnyje.

Reklamoje visko nepateiksi

Ekspertai kalba, kad kartais klientai gali pasijusti suklaidinti ne dėl neaiškaus informacijos pateikimo, bet būtent todėl, kad neperskaito net ir aiškiai matomos, trumpai pateikiamos informacijos.

„Žinoma, reklamoje pateikti visų sąlygų neįmanoma, tačiau jei paslaugos parduodamos su įranga, visada nurodoma, kad yra įrangos mokestis. Taip klientas gali rinktis, ar paslaugas ir įrangą įsigyti kartu, ar atskirai“, – aiškina Nerijus Ivanauskas, telekomunikacijų UAB „Teo“ Privačių klientų padalinio vadovas.

Anot jo, prie planų pateikiama detalesnė informacija yra dėl galimų papildomų paslaugų, nes klientų poreikiai stipriai skiriasi.

Padeda rekomendacijos

Specialistai prisimena, kad anksčiau rinkoje buvo matoma daugiau mėginimų vilioti klientus mažomis kainomis, už kurių dažnai jų nepastebimi papildomi mokesčiai. Ponas Ragauskas sako, kad turintiems tam tikrą vartotojų ratą tvaresnė strategija yra elgtis su klientais taip, kad jie galiausiai taptų ir paslaugos reklamuotojais, o ne tiesiog išnaudoti jų laiko neskyrimą įsiskaitymui į sąlygas.

„Mūsų nemaža dalis pardavimų ateina iš rekomendacijų. Būna mėnesių, kai mažas naujų klientų srautas, tada komercijos skyrius skambina esamiems klientams ir prašo rekomenduoti kaimyną ar draugą, o už tai jiems pasiūlomos nuolaidos. Kuo mes turėsim daugiau patenkintų klientų, tuo daugiau turėsime tų, kurie gali rekomenduoti mus draugams ir atvesti jų dar daugiau“, – pasakoja p. Ragauskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dainų šventės auditoriai pasigedo racionalaus finansinio požiūrio

Kultūros ministerija, atlikusi Lietuvos nacionalinio kultūros centro (LNKC) 2018 m. organizuotos Lietuvos...

Laisvalaikis
16:48
Tyrimas: 70% lietuvių ilgąsias atostogas leidžia Lietuvoje, 27% nuomojasi būstą iš privačių asmenų

Lietuvos gyventojai po savo šalį bent su viena nakvyne keliauja vidutiniškai 4 kartus per metus, vienai...

„Interactio“ atsisako pelno dėl plėtros ir derasi dėl naujos investicijos Premium

Startuolis „Interactio“, siūlantis konferencijų organizatoriams didžiąją dalį specialios vertimo įrangos...

Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
11:38
Kauno mero įmonė tikisi taikiai susitarti dėl patalpų Vilniaus centre 1

Teismui leidus Vilniaus valdžiai iš Centrinio knygyno patalpų Gedimino prospekte iškeldinti nuomininkę –...

Statyba ir NT
2018.12.16
Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių 1

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
„CityBee“ perka daugiau nei 5.000 automobilių 36

Dalijimosi automobiliais paslaugas Lietuvoje ir Lenkijoje teikianti bendrovė „CityBee Solutions“ paskelbė...

Transportas
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

EY grynasis pelnas išaugo 22% 2

EY pajamos per praėjusį finansinį laikotarpį paaugo 9,2%, o darbo užmokesčio išlaidos didėjo 11,1%.

Finansai
2018.12.13
Kaip pasiekti, kad paslaugų centrai nebūtų tik laikinas Lietuvos ekonomikos etapas? 4

Paslaugų centrai, kuriuos Lietuvoje steigia globalios įmonės, per pastaruosius metus tapo atskira industrija.

Verslo aplinka
2018.12.13
Advokatų rinka kaista: pokyčiai „Ellex Valiunas“ didina konkurenciją dėl teisininkų ir klientų Premium 17

Žinia, kad dalis didžiausios advokatų kontoros „Ellex Valiunas“ partnerių steigia savo kontorą, į kurią...

Aplinkosaugininkai: „Metrail“ byloje reikia politinio sprendimo

Vadinamojoje „Metrail“ byloje turi būti priimtas „politinio lygio“ sprendimas, sako Aplinkos apsaugos...

Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

VPT: Vilkaviškio valdžia privalo nutraukti sutartį su „Bruneros“ 2

Vilkaviškio rajono valdžia privalo nutraukti 410.000 Eur vertės sutartis su bendrove „Bruneros“ (buvusi...

„Icor“ grupė stiprinasi saugos versle, nusipirko koncerno „Alga“ įmonę Premium

„Icor“ įmonių grupei priklausanti saugos tarnyba UAB „Mano sauga LT“ įsigijo Marijampolėje saugos paslaugas...

„Ellex Valiunas“ atnaujino vadovų komandą 21

Penkių partnerių ir dalies teisininkų komandos pasitraukimą išgyvenanti viena didžiausių Lietuvos advokatų...

Mažėja biurokratijos pavojingų atliekų tvarkytojams

Praėjusios savaitės pabaigoje aplinkos ministras patvirtino naujos redakcijos Pavojingųjų atliekų tvarkymo...

Stato laivus neturėdami jokių gamyklų Premium

Laivų statybos įmonė „CB Baltic“ veikia neturėdama nuosavos gamybinės bazės, specialistų dirbti Lietuvoje...

Pramonė
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau