Interneto tiekėjai: kainų pateikimo žaidimai veikia tik trumpam

Publikuota: 2015-09-02
Atnaujinta 2015-09-02 11:09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Interneto tiekėjai vis dar susivilioja pateikti pasiūlymus, kurie susideda iš dviejų kainų: pagrindinės ir pateikiamos detaliame aprašyme. Tačiau ekspertai kalba, kad taip galima prarasti lojalius klientus.

„Yra klientų, kurie perskaitys viską, kas pateikiama sutartyje, prieš pasirašymą jie dar parsineš dokumentą namo ar paprašys jo elektroninio varianto. Tačiau didžiajai daliai rūpi tik du dalykai: kaina ir terminas“, – apie vartotojų įpročius kalba Robertas Ragauskas, UAB „Penki kontinentai“, teikiančios „Skynet“ interneto paslaugas, komercijos departamento vadovas.

Pritraukia daugiau klientų

Ponas Ragauskas aiškina, kad pirkėjai pirmiausia mato gerą kainą, o tai, kaip yra pateikiamos sąlygos jau yra pardavėjo sąžinės ir atsakomybės reikalas. Todėl išmainius sąžinę į pirkėjų pagausėjimą laikino rezultatų kilimo tikėtis galima.

„Dalis klientų, pamatę patrauklią kainą, pasirašys sutartį, bet galutiniame rezultate turėsite neigiamą poveikį, jeigu klientas bus nepatenkintas, kai gaus sąskaitą. Tokia pirminė strategija kaip ir gali būti, kad prisitrauktum daugiau klientų, bet tada reikės aiškinti, kas buvo parašyta išsamiame plano aprašyme ir galiausiai tokia strategija tampa neefektyvi“, – VŽ komentuoja specialistas.

Galima susidurti su tuo, kad interneto tiekėjas į pagrindinę kainą neįtraukia tokių dalykų kaip kabelio atvedimo, paslaugos aktyvavimo, maršrutizatoriaus nuomos ar kitų mokesčių. Taip pat akcijos gali būti taikomos tik daliai laikotarpio, pasirašant terminuotą sutartį.

Ragina rinktis paketus

Jeigu žiūrėtume tik į kainą ir terminą, rinkoje patrauklumu išsiskirtų telekomunikacijų UAB „Cgates“ neseniai pateikti paslaugų įkainiai. Tačiau pabandžius užsisakyti yra informuojama, kad parašytos sąlygos galioja tik tuo atveju, jeigu užsakoma daugiau nei viena paslauga, pavyzdžiui, internetas ir televizija. Tačiau tokį kainodaros sprendimą bendrovė aiškina pasikeitusiais vartotojų poreikiais, o ne bandymais privilioti reklamoje matoma mažesne kaina.

„Rinka paskutinius kelerius metus vystosi tokia įdomia kryptimi, kad dauguma klientų perka dvi paslaugas iš karto. Ir anksčiau jie pas mus rinkdavosi paslaugų rinkinius, tačiau tada jų buvo vienetai, o dabar kiekis peraugo 50%. Todėl sudėliojome taip, kad būtų matoma, kiek galima sutaupyti perkant paketą“, – dėsto Paulius Dambrauskas, „Cgates“ generalinis direktorius.

Vadovas sako, kad tokiame pateikime apgaulę rasti būtų sunku, nes tikroji kaina yra pateikiama aiškiai, o vartotojas sąlygas turi pamatyti užsakydamas paslaugą, nors ir pirma kaina, kurią pamatysite, nebus pritaikyta, jeigu rinksitės vieną paslaugą. Tokiu atveju atsiranda ir tinklo aptarnavimo mokestis, apie kurį informuojama antrame žingsnyje.

Reklamoje visko nepateiksi

Ekspertai kalba, kad kartais klientai gali pasijusti suklaidinti ne dėl neaiškaus informacijos pateikimo, bet būtent todėl, kad neperskaito net ir aiškiai matomos, trumpai pateikiamos informacijos.

„Žinoma, reklamoje pateikti visų sąlygų neįmanoma, tačiau jei paslaugos parduodamos su įranga, visada nurodoma, kad yra įrangos mokestis. Taip klientas gali rinktis, ar paslaugas ir įrangą įsigyti kartu, ar atskirai“, – aiškina Nerijus Ivanauskas, telekomunikacijų UAB „Teo“ Privačių klientų padalinio vadovas.

Anot jo, prie planų pateikiama detalesnė informacija yra dėl galimų papildomų paslaugų, nes klientų poreikiai stipriai skiriasi.

Padeda rekomendacijos

Specialistai prisimena, kad anksčiau rinkoje buvo matoma daugiau mėginimų vilioti klientus mažomis kainomis, už kurių dažnai jų nepastebimi papildomi mokesčiai. Ponas Ragauskas sako, kad turintiems tam tikrą vartotojų ratą tvaresnė strategija yra elgtis su klientais taip, kad jie galiausiai taptų ir paslaugos reklamuotojais, o ne tiesiog išnaudoti jų laiko neskyrimą įsiskaitymui į sąlygas.

„Mūsų nemaža dalis pardavimų ateina iš rekomendacijų. Būna mėnesių, kai mažas naujų klientų srautas, tada komercijos skyrius skambina esamiems klientams ir prašo rekomenduoti kaimyną ar draugą, o už tai jiems pasiūlomos nuolaidos. Kuo mes turėsim daugiau patenkintų klientų, tuo daugiau turėsime tų, kurie gali rekomenduoti mus draugams ir atvesti jų dar daugiau“, – pasakoja p. Ragauskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kontrabandinių cigarečių žala valstybės biudžetui nežymiai sumažėjo

Nelegalios cigaretės šiuo metu sudaro 17,7% cigarečių rinkos, o pernai valstybė dėl jų nesurinko per 50 mln.

Daugiausiai Lietuvoje išleidžia airių turistai, taupiausi – latviai ir estai

2017 m. į Lietuvą su viena ar daugiau nakvynių atvykę užsieniečiai išleido 871,5 mln. Eur – 8,1% daugiau nei...

Čekių loterija atnešė beveik 2 mln. Eur papildomų mokesčių į biudžetą 8

Praėjusių metų pabaigoje prasidėjusi čekių loterija į valstybės biudžetą papildomai atnešė 1,85 mln. Eur...

Finansai
2018.06.23
D. Dargio įmonei ir „Civinity“ leista vykdyti koncentraciją

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją bendrovėms „Civinity“ ir „Partnerystės Projektai P“...

Statyba ir NT
2018.06.22
Kavinės gamykloje ypatumai: jokio alkoholio, bet garantuoti klientų srautai Premium

Tas pats miestas – skirtingi lankytojų poreikiai: tuo įsitikino UAB „Maisto sistemos“ įkūrėjai, kai prieš...

Kelionių į užsienį skaičius ir išlaidos per metus išaugo 11%

Kelionių į užsienį skaičius 2018 m. pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu 2017 m. laikotarpiu, padidėjo...

Atidarė restoraną, kuriame nesiginčijama dėl to, kas lėkštėje: lankytojų apstu Premium 2

Maitinimo verslas – sudėtingas, bet įtraukia: tie, kas perpranta jo taisykles, dažniausiai imasi plėtros, nes...

Viešieji pirkimai: kada įsitraukia antstolis Premium

Viešųjų pirkimų dalyviai kartais naudojasi antstolio paslaugomis – užsako faktinių aplinkybių konstatavimą.

Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
„Lindstrom“ Vilniuje statys skalbyklą

Tekstilės nuomos paslaugų UAB „Lindstrom“ Savanorių prospekte Vilniuje planuoja statyti paslaugų centrą su...

Pramonė
2018.06.18
„Novaturo“ apyvarta šiemet pasiekė 55 mln. Eur 1

Didžiausio Baltijos šalių kelionių operatoriaus „Novaturas“, akcijas kotiruojančio Vilniaus ir Varšuvos...

Į stovyklą priimtų tūkstančius vaikų, bet teorinė parama netenkina Premium 2

Vaikų vasaros stovyklų skaičius, per kelerius metus išaugęs nuo 700 iki 1.100, pernai stabilizavosi, ir...

„Icor“ įmonei leista įsigyti degalinių statybos ir aptarnavimo bendrovę

Konkurencijos taryba leido koncerno „Icor“ netiesiogiai kontroliuojamai UAB „Citenga“ įsigyti degalinių...

Statyba ir NT
2018.06.13
„City Service“ ketina išmokėti 9,8 mln. Eur dividendų

Koncerno „Icor“ valdoma nekilnojamojo turto priežiūros įmonė „City Service“, pernai uždirbusi 6,151...

Vilniečiai už šiukšles pradeda mokėti dvinarę rinkliavą 7

Sostinės gyventojams šią savaitę paštu bus išsiųsti pranešimai apie mokėjimus už komunalinių atliekų tvarkymą...

Pajūrio verslininkams nepavyko sudominti pasaulio futbolo čempionato aistruolių 6

Klaipėdos ir Neringos verslininkams nepavyko sudominti į Karaliaučiaus sritį vyksiančių pasaulio futbolo...

Už ne laiku išvežtas atliekas sostinės vežėjams žada baudas 1

Vilniaus m. savivaldybė pradeda pažeidimų procedūrą prieš visus tris sostinėje dirbančius komunalinių atliekų...

LPK: pakuočių atliekų tvarkymo sistema krizėje, būtini skubūs valdžios sprendimai

Gamintojų, importuotojų bei atliekų tvarkytojų atstovai tvirtina, kad pakuočių atliekų tvarkymo sistema...

Verslas pajūryje: užsidirba ir iš raktų perdavimo Premium 1

Kuo daugiau gyventojų įsigyja pajūryje antrą būstą, tuo paslaugų sektoriui geriau: vietos verslininkai būsto...

Teismas: „Forum Cinemas“ privalo sumokėti 1,4 mln. Eur baudą už kartelį

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) neskundžiama nutartimi pripažino, kad kino teatrus...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau