Interneto tiekėjai: kainų pateikimo žaidimai veikia tik trumpam

Publikuota: 2015-09-02
Atnaujinta 2015-09-02 11:09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Interneto tiekėjai vis dar susivilioja pateikti pasiūlymus, kurie susideda iš dviejų kainų: pagrindinės ir pateikiamos detaliame aprašyme. Tačiau ekspertai kalba, kad taip galima prarasti lojalius klientus.

„Yra klientų, kurie perskaitys viską, kas pateikiama sutartyje, prieš pasirašymą jie dar parsineš dokumentą namo ar paprašys jo elektroninio varianto. Tačiau didžiajai daliai rūpi tik du dalykai: kaina ir terminas“, – apie vartotojų įpročius kalba Robertas Ragauskas, UAB „Penki kontinentai“, teikiančios „Skynet“ interneto paslaugas, komercijos departamento vadovas.

Pritraukia daugiau klientų

Ponas Ragauskas aiškina, kad pirkėjai pirmiausia mato gerą kainą, o tai, kaip yra pateikiamos sąlygos jau yra pardavėjo sąžinės ir atsakomybės reikalas. Todėl išmainius sąžinę į pirkėjų pagausėjimą laikino rezultatų kilimo tikėtis galima.

„Dalis klientų, pamatę patrauklią kainą, pasirašys sutartį, bet galutiniame rezultate turėsite neigiamą poveikį, jeigu klientas bus nepatenkintas, kai gaus sąskaitą. Tokia pirminė strategija kaip ir gali būti, kad prisitrauktum daugiau klientų, bet tada reikės aiškinti, kas buvo parašyta išsamiame plano aprašyme ir galiausiai tokia strategija tampa neefektyvi“, – VŽ komentuoja specialistas.

Galima susidurti su tuo, kad interneto tiekėjas į pagrindinę kainą neįtraukia tokių dalykų kaip kabelio atvedimo, paslaugos aktyvavimo, maršrutizatoriaus nuomos ar kitų mokesčių. Taip pat akcijos gali būti taikomos tik daliai laikotarpio, pasirašant terminuotą sutartį.

Ragina rinktis paketus

Jeigu žiūrėtume tik į kainą ir terminą, rinkoje patrauklumu išsiskirtų telekomunikacijų UAB „Cgates“ neseniai pateikti paslaugų įkainiai. Tačiau pabandžius užsisakyti yra informuojama, kad parašytos sąlygos galioja tik tuo atveju, jeigu užsakoma daugiau nei viena paslauga, pavyzdžiui, internetas ir televizija. Tačiau tokį kainodaros sprendimą bendrovė aiškina pasikeitusiais vartotojų poreikiais, o ne bandymais privilioti reklamoje matoma mažesne kaina.

„Rinka paskutinius kelerius metus vystosi tokia įdomia kryptimi, kad dauguma klientų perka dvi paslaugas iš karto. Ir anksčiau jie pas mus rinkdavosi paslaugų rinkinius, tačiau tada jų buvo vienetai, o dabar kiekis peraugo 50%. Todėl sudėliojome taip, kad būtų matoma, kiek galima sutaupyti perkant paketą“, – dėsto Paulius Dambrauskas, „Cgates“ generalinis direktorius.

Vadovas sako, kad tokiame pateikime apgaulę rasti būtų sunku, nes tikroji kaina yra pateikiama aiškiai, o vartotojas sąlygas turi pamatyti užsakydamas paslaugą, nors ir pirma kaina, kurią pamatysite, nebus pritaikyta, jeigu rinksitės vieną paslaugą. Tokiu atveju atsiranda ir tinklo aptarnavimo mokestis, apie kurį informuojama antrame žingsnyje.

Reklamoje visko nepateiksi

Ekspertai kalba, kad kartais klientai gali pasijusti suklaidinti ne dėl neaiškaus informacijos pateikimo, bet būtent todėl, kad neperskaito net ir aiškiai matomos, trumpai pateikiamos informacijos.

„Žinoma, reklamoje pateikti visų sąlygų neįmanoma, tačiau jei paslaugos parduodamos su įranga, visada nurodoma, kad yra įrangos mokestis. Taip klientas gali rinktis, ar paslaugas ir įrangą įsigyti kartu, ar atskirai“, – aiškina Nerijus Ivanauskas, telekomunikacijų UAB „Teo“ Privačių klientų padalinio vadovas.

Anot jo, prie planų pateikiama detalesnė informacija yra dėl galimų papildomų paslaugų, nes klientų poreikiai stipriai skiriasi.

Padeda rekomendacijos

Specialistai prisimena, kad anksčiau rinkoje buvo matoma daugiau mėginimų vilioti klientus mažomis kainomis, už kurių dažnai jų nepastebimi papildomi mokesčiai. Ponas Ragauskas sako, kad turintiems tam tikrą vartotojų ratą tvaresnė strategija yra elgtis su klientais taip, kad jie galiausiai taptų ir paslaugos reklamuotojais, o ne tiesiog išnaudoti jų laiko neskyrimą įsiskaitymui į sąlygas.

„Mūsų nemaža dalis pardavimų ateina iš rekomendacijų. Būna mėnesių, kai mažas naujų klientų srautas, tada komercijos skyrius skambina esamiems klientams ir prašo rekomenduoti kaimyną ar draugą, o už tai jiems pasiūlomos nuolaidos. Kuo mes turėsim daugiau patenkintų klientų, tuo daugiau turėsime tų, kurie gali rekomenduoti mus draugams ir atvesti jų dar daugiau“, – pasakoja p. Ragauskas.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Naujausiuose advokatų reitinguose – „Cobalt“ šuolis ir lyderių rokiruotė Premium 4

Dviejų autoritetingų tarptautinių teisės žinynų sudarytuose 2019 m. Lietuvos advokatų kontorų reitinguose...

Paslaugos
2019.04.18
Rinkoje laukiamas „Samsung Galaxy Fold“ lūžta

Neseniai pristatytas beveik 2.000 USD kainuosiantis „Samsung“ išmanusis telefonas „Galaxy Fold“,...

Sunkus „Apple“ sprendimas supurtė ryšio lustų rinką Premium

Šią savaitę paskelbtos kelios elektronikos ir puslaidininkių kompanijų naujienos, privertė ne vieną rinkos...

Paslaugos
2019.04.18
„Facebook“ „netyčia“ pasisavino 1,5 mln. vartotojų kontaktų 1

„Facebook“ pastaraisiais mėnesiais šoka nuo vieno skandalo prie kito. Šiandien paaiškėjo, kad kompanija, be...

Paslaugos
2019.04.18
Idėja iš Londono: lietuviai sukūrė sporto klubus vienijančią interneto platformą Premium

Aktyvi dviejų vaikų mama Greta Šidlauskienė su broliu Laurynu Gružinsku sukūrė sporto klubus vienijančią...

Paslaugos
2019.04.18
„SpectroCoin“ turi pastabų kriptovaliutų sektoriaus reguliavimui 11

Lietuvos planai dėl naujo kriptovaliutų sektoriaus reguliavimo suvaržys visą šalies finansų technologijų...

Rinkos
2019.04.18
„Telecentras“ ir „LG Electronics“ bendradarbiaus Lietuvoje diegdami hibridinę TV 8

AB Lietuvos radijo ir televizijos centras („Telecentras“) ir PIetų Korėjos bendrovė „LG Electronics“ sutarė...

Paslaugos
2019.04.18
Lietuvoje – galimai šariatas? 26

Alkoholio rinkos prievaizdai vėl rado progą pamojuoti kuokomis – šįkart rūstybė nukrypo didžiausios Baltijos...

Verslo aplinka
2019.04.18
„Uber“ ateina į biržą: Lietuvos analitikų verdiktas, ar verta investuoti Premium

JAV pavėžėjimo paslaugų pradininkei „Uber“ žengiant į biržą, Lietuvos analitikų nuomonės dėl investavimo į...

Rinkos
2019.04.18
Vyriausybė pasiūlė kandidatus į Europos prokurorus 

Vyriausybė trečiadienį pasiūlė prokurorus Darių Karčinską, Tomą Krušną bei Simoną Minkevičių skirti į naujai...

Paslaugos
2019.04.17
„No Forks“ plėtra: „Oze“ vėl nusidriekė eilės, dar vieno prekybos centro laukia Premium 6

100 buritų per vieną valandą – toks greitis pasiektas per antrojo meksikietiško maisto restorano „No Forks“...

Gazelė
2019.04.17
Kai atliekų sektoriaus kontrolė butaforinė, nukenčia vartotojai 1

Elektronikos ir spartaus skaitmenizavimosi amžių ir jo suteiktą komfortą sekė rūpestis: kur dėsime...

Paslaugos
2019.04.17
Pirmąjį ketvirtį „airBaltic“ iš Lietuvos skraidino 20% daugiau keleivių 1

Pirmąjį šių metų ketvirtį oro bendrovė „airBaltic“ aptarnavo daugiau kaip 100.000 keleivių į Lietuvą ir iš...

Darbuotojus motyvuoja robotai Algis ir Pūkis Premium

Robotai ir darbų automatizacija dažnai įsivaizduojami kaip žmogiškosios darbo jėgos priešai. Tačiau bent jau...

Vadyba
2019.04.17
Savivaldybės neskuba atsisakyti sandorių su savo įmonėmis Premium 2

Savivaldybės neatsisako įpročio pirkti paslaugas iš sau pavaldžių įmonių, nors ne kartą skambėjo ir...

Finansai
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
Pirmame gynybos hakatone triumfavo kompiuterinės regos sprendimų kūrėjai 1

Rukloje savaitgalį vykusios pirmosios Lietuvoje gynybos technologijų kūrybos stovyklos (hakatono) pagrindinį,...

Paslaugos
2019.04.16
Atsakomybė už kartelius gresia 17-kai vadovų 6

Asmeninė atsakomybė už kartelinius susitarimus gresia 17-likai įmonių vadovų – jiems gali būti apribota teisė...

Paslaugos
2019.04.16
Vilniaus kino klasteris siekia užsienio dėmesio Baltijos regionui Verslo tribūna

Kartu su „Kino pavasariu“ neseniai praūžė ir svarbiausias metų kino industrijos renginys Lietuvoje „Meeting...

Paslaugos
2019.04.16
Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 46

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau