Interneto tiekėjai: kainų pateikimo žaidimai veikia tik trumpam

Publikuota: 2015-09-02
Atnaujinta 2015-09-02 11:09
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Verslo žinios“

Interneto tiekėjai vis dar susivilioja pateikti pasiūlymus, kurie susideda iš dviejų kainų: pagrindinės ir pateikiamos detaliame aprašyme. Tačiau ekspertai kalba, kad taip galima prarasti lojalius klientus.

„Yra klientų, kurie perskaitys viską, kas pateikiama sutartyje, prieš pasirašymą jie dar parsineš dokumentą namo ar paprašys jo elektroninio varianto. Tačiau didžiajai daliai rūpi tik du dalykai: kaina ir terminas“, – apie vartotojų įpročius kalba Robertas Ragauskas, UAB „Penki kontinentai“, teikiančios „Skynet“ interneto paslaugas, komercijos departamento vadovas.

Pritraukia daugiau klientų

Ponas Ragauskas aiškina, kad pirkėjai pirmiausia mato gerą kainą, o tai, kaip yra pateikiamos sąlygos jau yra pardavėjo sąžinės ir atsakomybės reikalas. Todėl išmainius sąžinę į pirkėjų pagausėjimą laikino rezultatų kilimo tikėtis galima.

„Dalis klientų, pamatę patrauklią kainą, pasirašys sutartį, bet galutiniame rezultate turėsite neigiamą poveikį, jeigu klientas bus nepatenkintas, kai gaus sąskaitą. Tokia pirminė strategija kaip ir gali būti, kad prisitrauktum daugiau klientų, bet tada reikės aiškinti, kas buvo parašyta išsamiame plano aprašyme ir galiausiai tokia strategija tampa neefektyvi“, – VŽ komentuoja specialistas.

Galima susidurti su tuo, kad interneto tiekėjas į pagrindinę kainą neįtraukia tokių dalykų kaip kabelio atvedimo, paslaugos aktyvavimo, maršrutizatoriaus nuomos ar kitų mokesčių. Taip pat akcijos gali būti taikomos tik daliai laikotarpio, pasirašant terminuotą sutartį.

Ragina rinktis paketus

Jeigu žiūrėtume tik į kainą ir terminą, rinkoje patrauklumu išsiskirtų telekomunikacijų UAB „Cgates“ neseniai pateikti paslaugų įkainiai. Tačiau pabandžius užsisakyti yra informuojama, kad parašytos sąlygos galioja tik tuo atveju, jeigu užsakoma daugiau nei viena paslauga, pavyzdžiui, internetas ir televizija. Tačiau tokį kainodaros sprendimą bendrovė aiškina pasikeitusiais vartotojų poreikiais, o ne bandymais privilioti reklamoje matoma mažesne kaina.

„Rinka paskutinius kelerius metus vystosi tokia įdomia kryptimi, kad dauguma klientų perka dvi paslaugas iš karto. Ir anksčiau jie pas mus rinkdavosi paslaugų rinkinius, tačiau tada jų buvo vienetai, o dabar kiekis peraugo 50%. Todėl sudėliojome taip, kad būtų matoma, kiek galima sutaupyti perkant paketą“, – dėsto Paulius Dambrauskas, „Cgates“ generalinis direktorius.

Vadovas sako, kad tokiame pateikime apgaulę rasti būtų sunku, nes tikroji kaina yra pateikiama aiškiai, o vartotojas sąlygas turi pamatyti užsakydamas paslaugą, nors ir pirma kaina, kurią pamatysite, nebus pritaikyta, jeigu rinksitės vieną paslaugą. Tokiu atveju atsiranda ir tinklo aptarnavimo mokestis, apie kurį informuojama antrame žingsnyje.

Reklamoje visko nepateiksi

Ekspertai kalba, kad kartais klientai gali pasijusti suklaidinti ne dėl neaiškaus informacijos pateikimo, bet būtent todėl, kad neperskaito net ir aiškiai matomos, trumpai pateikiamos informacijos.

„Žinoma, reklamoje pateikti visų sąlygų neįmanoma, tačiau jei paslaugos parduodamos su įranga, visada nurodoma, kad yra įrangos mokestis. Taip klientas gali rinktis, ar paslaugas ir įrangą įsigyti kartu, ar atskirai“, – aiškina Nerijus Ivanauskas, telekomunikacijų UAB „Teo“ Privačių klientų padalinio vadovas.

Anot jo, prie planų pateikiama detalesnė informacija yra dėl galimų papildomų paslaugų, nes klientų poreikiai stipriai skiriasi.

Padeda rekomendacijos

Specialistai prisimena, kad anksčiau rinkoje buvo matoma daugiau mėginimų vilioti klientus mažomis kainomis, už kurių dažnai jų nepastebimi papildomi mokesčiai. Ponas Ragauskas sako, kad turintiems tam tikrą vartotojų ratą tvaresnė strategija yra elgtis su klientais taip, kad jie galiausiai taptų ir paslaugos reklamuotojais, o ne tiesiog išnaudoti jų laiko neskyrimą įsiskaitymui į sąlygas.

„Mūsų nemaža dalis pardavimų ateina iš rekomendacijų. Būna mėnesių, kai mažas naujų klientų srautas, tada komercijos skyrius skambina esamiems klientams ir prašo rekomenduoti kaimyną ar draugą, o už tai jiems pasiūlomos nuolaidos. Kuo mes turėsim daugiau patenkintų klientų, tuo daugiau turėsime tų, kurie gali rekomenduoti mus draugams ir atvesti jų dar daugiau“, – pasakoja p. Ragauskas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Daugiausiai uždirbęs Lietuvos advokatas pernai gavo 2,2 mln. Eur pajamų 8

2,214 mln. Eur – tokios buvo didžiausios vieno Lietuvos advokato 2017 m. apmokestinamosios pajamos, rodo...

Religinis turizmas – vien popiežiaus vizito gali nepakakti

Rengiantis popiežiaus Pranciškaus vizitui, susigriebta, kad religinio ir piligriminio turizmo niša mūsų...

Kur daugiausia užsienyje keliavo Lietuvos gyventojai II ketv. 1

Į užsienį 2018 m. antrąjį ketvirtį keliavo 507.400 šalies gyventojų, arba 9,4% daugiau nei per tą patį 2017...

Po Lietuvą gyventojai šiemet keliavo daugiau, vienai kelionei išleido vidutiniškai 56 Eur

Šalies gyventojų kelionių su viena ir daugiau nakvynių skaičius 2018 m. pirmąjį pusmetį, palyginti su tuo...

Seimas pasipriešino nepavojingų atliekų degintojų apmokestinimui

Nepavojingų atliekų deginimas aplinkos taršos mokesčiu kol kas nebus apmokestinamas.  

Verslas ragina dar kartą pratęsti GPAIS pereinamąjį laikotarpį 4

Spalio 1 d. baigiasi Vieningos gaminių, pakuočių ir atliekų apskaitos informacinės sistemos (GPAIS),...

„Airbnb“ pakluso Eurokomisijai – keis kainų paskelbimo politiką 2

Apgyvendinimo paslaugų įsigijimo tarpininkavimo paslaugas teikianti interneto platforma „Airbnb“ įsipareigojo...

Verslo aplinka
2018.09.20
Pacų viešbutyje Vilniuje atidarytas dar vienas restoranas 6

Vilniuje, restauruotuose istoriniuose Pacų rūmuose, atidarytas dar vienas restoranas – „Nineteen18“. Jo...

Laisvalaikis
2018.09.19
„Lords LB“ statys pirmąjį Latvijoje „Holiday Inn“

Investicijų valdymo UAB „Lords LB Asset Management“ priklausantis fondas statys „Holiday Inn“ prekės ženklo...

Statyba ir NT
2018.09.19
Suklupai? Tai dar ir pastumsim 14

Seimas po pateikimo pritarė įstatymų pataisoms, kurios leistų apriboti antstolių įkainius bei jų savivalę,...

Restoranų pajamas augina ne tik kylančios kainos Premium

Restoranams ir kavinėms 2018-ieji žada būti dar vieni geri metai. Statistikos duomenimis, šiemet sausį–liepą...

TOP 20 restoranų pagal 2017–ųjų pelną ir pajamas Premium 6

2017-ieji kavinėms ir restoranams taip pat buvo geri. Pajamas didino 17-a iš 20-ies į VŽ sudarytą didžiausių...

„Deloitte Legal“ turi naują asocijuotą partnerį

Advokatų kontoros „PricewaterhouseCoopers Legal Bukauskas ir partneriai“ teisininkas Herkus Gabartas tapo...

Vadyba
2018.09.18
Kėdainių krematoriumas tampa „Lietuvos krematoriumu“

Vienintelį krematoriumą Lietuvoje valdanti AB „K2 LT“ nuo šiol naudos naują prekės ženklą „Lietuvos...

Baltijos Amerikos klinika turi naują vadovę 14

Nuo šios savaitės privačiai Baltijos Amerikos klinikai pradėjo vadovauti Vilma Bružienė, buvusi teisininkų...

Vadyba
2018.09.18
„Hanner“ verslo centre prie Žalgirio stadiono kuriasi ir „Teleperformance“ 4

Trejus metus Lietuvoje veikianti Prancūzijos kapitalo bendrovė „Teleperformance“, teikianti klientų...

Statyba ir NT
2018.09.18
Birštonas muša kulinarijos korta – vietų pavalgyti vis daugiau

Visai neseni laikai, kai, neskaičiuojant sanatorijų valgyklų ir Kultūros centro bufeto, Birštone veikė vos...

Laisvalaikis
2018.09.17
Vilniaus savivaldybė turi sumokėti 0,25 mln. Eur kavinei „Lakštingala“

Vilniaus valdžia turi atlyginti Vingio parko kavinės „Lakštingala“ valdytojai 255.000 Eur turto pagerinimo...

Statyba ir NT
2018.09.17
Vėl parduodamas poilsio kompleksas „Belvilis“ 20

Aukcione parduodamas Molėtų raj. esantis poilsio kompleksas „Belvilis“. Pradinė kaina – 2,5 mln. Eur.

Statyba ir NT
2018.09.17
„Novaturo“ apyvarta šiemet išaugo 35%

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugpjūčio...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau