Reklama televizijoje kitąmet bus brangesnė

Publikuota: 2016-12-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Reklama televizijoje nuo kitų metų bus brangesnė. Abi didžiosios televizijų grupės didina sezoninius įkainius, tikslinių auditorijos įkainius, GRP reklamos sekundes, o LNK grupė dar papildomai 2017 m. apmokestins labiau išskirtinių pozicijų indeksus.

TV3 grupės kanalai jau nuo šių metų spalio pradžios apmokestino „Kantar TNS“ pradėtą matuoti atidėto žiūrėjimo metu pamatytą reklamą – iki šių metų pabaigos apmokestinamos peržiūros atliktos pačią dieną. Nuo 2017 m. TV3 apmokestins žiūrėjimo reitingus ir pamatytas reklamas iki 3 dienų imtinai.

„Tokioms reklamoms bus taikomas tokie pat įkainiai kaip ir tiesioginio eterio laidų žiūrėjimo metu“, – teigia Eglė Drazdauskienė, žiniasklaidos planavimo „Media House“ reklamos planuotoja.

Tuo tarpu LNK kanalų grupė kol kas neskuba apmokestinti atidėto žiūrėjimo reitingų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak p. Drazdauskienės, LNK kanalų grupėje GRP reklamos sekundžių įkainiai nuo 2017 m. geriausiu laiku kils 4%, mažuosiuose grupės kanaluose 6–7%. TV3 grupės atitinkamai 2–8%.

Žvelgiant pagal mėnesius, TV3 grupėje reklama kitąmet bus brangesnė rugsėjį (10%), balandį (5%) ir birželį (4%). LNK – visais rudens mėnesiais ir gegužę.

„Be jau išvardintų pokyčių televizijos kanalai kitąmet didina ir reklamos tikslinės auditorijose pirkimo kainą. LNK grupė tikslines auditorijas vidutiniškai brangina 8 %, MTG – 7%. Be to, populiaresnių auditorijų kaina yra didinama labiau“, – apie pokyčius kalba p. Drazdauskienė.

Pasak jos, reziumuojant, abi kanalų grupės brangino daugumą įkainių, kai kur daugiau, kai kur mažiau.

„Yra momentų, kai įkainis atpinga, bet bendrame kontekste šie kainų pamažėjimai „ištirpo“. Taip pat įvyko svarbūs pokyčiai tikslinėse auditorijose: kai kurias jų televizijos keitė kitomis, kai kurias visai išėmė. Visi šie pokyčiai kiekvienam reklamos užsakovui atsilieps skirtingai, priklausomai nuo jo poreikių“, – pabrėžia p. Drazdauskienė.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, televizijai atitenka didžioji Lietuvos reklamos pinigų dalis, 45,6%. Pernai, palyginti su ankstesniais, ji ūgtelėjo 0,7% – nuo 45,8 iki 46,1 mln. Eur.

FOTOGALERIJA TV kainos 2017 m. (10 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku