Reklama televizijoje kitąmet bus brangesnė

Publikuota: 2016-12-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Reklama televizijoje nuo kitų metų bus brangesnė. Abi didžiosios televizijų grupės didina sezoninius įkainius, tikslinių auditorijos įkainius, GRP reklamos sekundes, o LNK grupė dar papildomai 2017 m. apmokestins labiau išskirtinių pozicijų indeksus.

TV3 grupės kanalai jau nuo šių metų spalio pradžios apmokestino „Kantar TNS“ pradėtą matuoti atidėto žiūrėjimo metu pamatytą reklamą – iki šių metų pabaigos apmokestinamos peržiūros atliktos pačią dieną. Nuo 2017 m. TV3 apmokestins žiūrėjimo reitingus ir pamatytas reklamas iki 3 dienų imtinai.

„Tokioms reklamoms bus taikomas tokie pat įkainiai kaip ir tiesioginio eterio laidų žiūrėjimo metu“, – teigia Eglė Drazdauskienė, žiniasklaidos planavimo „Media House“ reklamos planuotoja.

Tuo tarpu LNK kanalų grupė kol kas neskuba apmokestinti atidėto žiūrėjimo reitingų.

Pasak p. Drazdauskienės, LNK kanalų grupėje GRP reklamos sekundžių įkainiai nuo 2017 m. geriausiu laiku kils 4%, mažuosiuose grupės kanaluose 6–7%. TV3 grupės atitinkamai 2–8%.

Žvelgiant pagal mėnesius, TV3 grupėje reklama kitąmet bus brangesnė rugsėjį (10%), balandį (5%) ir birželį (4%). LNK – visais rudens mėnesiais ir gegužę.

„Be jau išvardintų pokyčių televizijos kanalai kitąmet didina ir reklamos tikslinės auditorijose pirkimo kainą. LNK grupė tikslines auditorijas vidutiniškai brangina 8 %, MTG – 7%. Be to, populiaresnių auditorijų kaina yra didinama labiau“, – apie pokyčius kalba p. Drazdauskienė.

Pasak jos, reziumuojant, abi kanalų grupės brangino daugumą įkainių, kai kur daugiau, kai kur mažiau.

„Yra momentų, kai įkainis atpinga, bet bendrame kontekste šie kainų pamažėjimai „ištirpo“. Taip pat įvyko svarbūs pokyčiai tikslinėse auditorijose: kai kurias jų televizijos keitė kitomis, kai kurias visai išėmė. Visi šie pokyčiai kiekvienam reklamos užsakovui atsilieps skirtingai, priklausomai nuo jo poreikių“, – pabrėžia p. Drazdauskienė.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, televizijai atitenka didžioji Lietuvos reklamos pinigų dalis, 45,6%. Pernai, palyginti su ankstesniais, ji ūgtelėjo 0,7% – nuo 45,8 iki 46,1 mln. Eur.

FOTOGALERIJA TV kainos 2017 m. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Netflix“ paslaugų branginimas glosto širdį investuotojams

JAV interneto televizijos bendrovės „Netflix“ akcijų kaina biržoje antradienį šoktelėjo 6,5% po žinių apie...

Rinkos
2019.01.16
Politikai viešumo kainos mokėti nelinkę 2

Kad ir kiek valstiečių vedlys Ramūnas Karbauskis dievagojasi, esą jokio apynasrio žiniasklaidai mauti...

Rinkodara
2019.01.16
Plečia draudžiamos informacijos sąrašą, tačiau cenzūros nežada 4

Seimas svarstys du variantus įstatymo pataisų, kuriomis plečiamas draudžiamos skelbti informacijos sąrašas.

Verslo aplinka
2019.01.12
Seimas imasi opozicijos ir žurnalistų kritikuojamos LRT valdymo pertvarkos 1

Seimas valdančiosios daugumos balsais sutiko pradėti svarstyti Valstiečių ir žaliųjų sąjungos lyderio Ramūno...

Verslo aplinka
2019.01.11
Paskui regioninę spaudą kelius į Lenkiją mina ir „Lietuvos žinios“ Premium 5

Mažėjant popieriniams leidinių tiražams ir tebeieškant geriausio veiklos modelio skaitmeninėje erdvėje,...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Žiniasklaidos ekspertas lenktynėmis vadina naujas pataisas dėl draudžiamos informacijos

Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto docentas Deimantas Jastramskis lenktynėmis vadina opozicinių...

Rinkodara
2019.01.07
Atsistatydinusiam E. Vaitekūnui grėsė atleidimas iš LRTK

Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) narys, buvęs jos pirmininkas Edmundas Vaitekūnas pasitraukė...

Rinkodara
2019.01.07
LRTK tikina, kad jos nariai nėra susiję su transliuotojais 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) atmeta buvusio komisijos pirmininko Edmundo Vaitekūno...

Rinkodara
2019.01.07
LRT ieško, kas atliktų galimybių studiją geriausiam NT panaudojimui 9

VšĮ Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija (LRT) ruošiasi skelbti konkursą galimybių studijai atlikti –...

Statyba ir NT
2019.01.07
Iš pareigų pasitraukė LRT komisijos narys E. Vaitekūnas

Iš pareigų pasitraukė Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) narys Edmundas Vaitekūnas.

Vadyba
2019.01.06
Premjeras – abejingas A. Tapino pareiškimams 41

Premjeras Saulius Skvernelis neketina reaguoti į „Laisvės TV“ įkūrėjo, žurnalisto Andriaus Tapino viešą...

Rinkodara
2019.01.04
Visuomenės informavimo įstatymo pataisų rengėjams toliau beria kritiką

Penkių Seimo narių įregistruotos Visuomenės informavimo įstatymo pataisos, kuriomis remiantis, žiniasklaidoje...

Rinkodara
2019.01.04
Naujos Visuomenės informavimo įstatymo nuostatos kelia aistras 5

Penki Seimo nariai įregistravo Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis remiantis, žiniasklaidoje...

Rinkodara
2019.01.03
Portalo lrt.lt vyriausiuoju redaktoriumi vietoj V. Laučiaus paskirtas M. Jackevičius 9

Keičiasi Lietuvos nacionalinio transliuotojo portalo lrt.lt vyriausiasis redaktorius: Vladimirą Laučių šiose...

Rinkodara
2019.01.03
Komisija prašo daugiau galių stabdyti TV programas, jei būtų bandoma paveikti rinkimus 2

Siūloma leisti Lietuvos radijo ir televizijos komisijai (LRTK) skubiai stabdyti televizijos programas, jei...

Rinkodara
2019.01.02
VŽ Premium metų TOP 10: žlugęs sandoris, milijardinė JAV milžinės investicija, NT rinkos rekordas

Verta prisiminti geriausius tik VŽ prenumeratoriams skirtus tekstus, kurie taip pat sulaukė didelio...

Rinkodara
2019.01.01
Mažėjant PVM spaudai, leidėjai jos piginti nežada 8

Valdžiai nuo 9 iki 5% sumažinus pridėtinės vertės mokestį (PVM) spaudai, leidėjai neskuba žadėti, jog...

Rinkodara
2018.12.31
Kibernetinė ataka sutrikdė JAV spaudos leidybą ir platinimą

Keli svarbūs JAV leidiniai patyrė trikdžius spaudos leidyboje ir platinime dėl įvykdytos kibernetinės atakos.

Rinkodara
2018.12.30
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau