Reklama televizijoje kitąmet bus brangesnė

Publikuota: 2016-12-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Reklama televizijoje nuo kitų metų bus brangesnė. Abi didžiosios televizijų grupės didina sezoninius įkainius, tikslinių auditorijos įkainius, GRP reklamos sekundes, o LNK grupė dar papildomai 2017 m. apmokestins labiau išskirtinių pozicijų indeksus.

TV3 grupės kanalai jau nuo šių metų spalio pradžios apmokestino „Kantar TNS“ pradėtą matuoti atidėto žiūrėjimo metu pamatytą reklamą – iki šių metų pabaigos apmokestinamos peržiūros atliktos pačią dieną. Nuo 2017 m. TV3 apmokestins žiūrėjimo reitingus ir pamatytas reklamas iki 3 dienų imtinai.

„Tokioms reklamoms bus taikomas tokie pat įkainiai kaip ir tiesioginio eterio laidų žiūrėjimo metu“, – teigia Eglė Drazdauskienė, žiniasklaidos planavimo „Media House“ reklamos planuotoja.

Tuo tarpu LNK kanalų grupė kol kas neskuba apmokestinti atidėto žiūrėjimo reitingų.

Pasak p. Drazdauskienės, LNK kanalų grupėje GRP reklamos sekundžių įkainiai nuo 2017 m. geriausiu laiku kils 4%, mažuosiuose grupės kanaluose 6–7%. TV3 grupės atitinkamai 2–8%.

Žvelgiant pagal mėnesius, TV3 grupėje reklama kitąmet bus brangesnė rugsėjį (10%), balandį (5%) ir birželį (4%). LNK – visais rudens mėnesiais ir gegužę.

„Be jau išvardintų pokyčių televizijos kanalai kitąmet didina ir reklamos tikslinės auditorijose pirkimo kainą. LNK grupė tikslines auditorijas vidutiniškai brangina 8 %, MTG – 7%. Be to, populiaresnių auditorijų kaina yra didinama labiau“, – apie pokyčius kalba p. Drazdauskienė.

Pasak jos, reziumuojant, abi kanalų grupės brangino daugumą įkainių, kai kur daugiau, kai kur mažiau.

„Yra momentų, kai įkainis atpinga, bet bendrame kontekste šie kainų pamažėjimai „ištirpo“. Taip pat įvyko svarbūs pokyčiai tikslinėse auditorijose: kai kurias jų televizijos keitė kitomis, kai kurias visai išėmė. Visi šie pokyčiai kiekvienam reklamos užsakovui atsilieps skirtingai, priklausomai nuo jo poreikių“, – pabrėžia p. Drazdauskienė.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, televizijai atitenka didžioji Lietuvos reklamos pinigų dalis, 45,6%. Pernai, palyginti su ankstesniais, ji ūgtelėjo 0,7% – nuo 45,8 iki 46,1 mln. Eur.

FOTOGALERIJA TV kainos 2017 m. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Valstiečių“ lyderiai siūlo mažinti PVM laikraščiams ir žurnalams 8

Daugumą Seime turinčių „valstiečių“ lyderiai Ramūnas Karbauskis ir premjeras Saulius Skvernelis siūlo nuo...

Finansai
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Įsilaužėliai portale „Kas vyksta Kaune“ patalpino žinią apie NATO planus pulti Baltarusiją 3

Naujienų portalas „Kas vyksta Kaune“ ketvirtadienį pranešė, kad spalio pabaigoje įvykdžius kibernetinę ataką...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Valdantiesiems nepavyko patvirtinti LRT tyrimo išvadų

Seimo valdantiesiems kol kas nepavyko surinkti pakankamai balsų, kad būtų patvirtintos prieštaringai...

Verslo aplinka
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Žurnalistai skundžia teismui Vyriausybės atsisakymą pateikti pasitarimo įrašą 6

Lietuvos žurnalistų sąjunga ir kelių redakcijų žurnalistai penktadienį kreipėsi į teismą, prašydami...

Rinkodara
2018.11.02
„Delfi“ savininkė toliau dairosi į mokamą skaitmeninį turinį 2

Estijos žiniasklaidos įmonių grupės AS „Ekspress Grupp“ pajamos per pirmuosius tris šių metų ketvirčius augo...

Rinkodara
2018.10.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau