Reklama televizijoje kitąmet bus brangesnė

Publikuota: 2016-12-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Reklama televizijoje nuo kitų metų bus brangesnė. Abi didžiosios televizijų grupės didina sezoninius įkainius, tikslinių auditorijos įkainius, GRP reklamos sekundes, o LNK grupė dar papildomai 2017 m. apmokestins labiau išskirtinių pozicijų indeksus.

TV3 grupės kanalai jau nuo šių metų spalio pradžios apmokestino „Kantar TNS“ pradėtą matuoti atidėto žiūrėjimo metu pamatytą reklamą – iki šių metų pabaigos apmokestinamos peržiūros atliktos pačią dieną. Nuo 2017 m. TV3 apmokestins žiūrėjimo reitingus ir pamatytas reklamas iki 3 dienų imtinai.

„Tokioms reklamoms bus taikomas tokie pat įkainiai kaip ir tiesioginio eterio laidų žiūrėjimo metu“, – teigia Eglė Drazdauskienė, žiniasklaidos planavimo „Media House“ reklamos planuotoja.

Tuo tarpu LNK kanalų grupė kol kas neskuba apmokestinti atidėto žiūrėjimo reitingų.

Pasak p. Drazdauskienės, LNK kanalų grupėje GRP reklamos sekundžių įkainiai nuo 2017 m. geriausiu laiku kils 4%, mažuosiuose grupės kanaluose 6–7%. TV3 grupės atitinkamai 2–8%.

Žvelgiant pagal mėnesius, TV3 grupėje reklama kitąmet bus brangesnė rugsėjį (10%), balandį (5%) ir birželį (4%). LNK – visais rudens mėnesiais ir gegužę.

„Be jau išvardintų pokyčių televizijos kanalai kitąmet didina ir reklamos tikslinės auditorijose pirkimo kainą. LNK grupė tikslines auditorijas vidutiniškai brangina 8 %, MTG – 7%. Be to, populiaresnių auditorijų kaina yra didinama labiau“, – apie pokyčius kalba p. Drazdauskienė.

Pasak jos, reziumuojant, abi kanalų grupės brangino daugumą įkainių, kai kur daugiau, kai kur mažiau.

„Yra momentų, kai įkainis atpinga, bet bendrame kontekste šie kainų pamažėjimai „ištirpo“. Taip pat įvyko svarbūs pokyčiai tikslinėse auditorijose: kai kurias jų televizijos keitė kitomis, kai kurias visai išėmė. Visi šie pokyčiai kiekvienam reklamos užsakovui atsilieps skirtingai, priklausomai nuo jo poreikių“, – pabrėžia p. Drazdauskienė.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, televizijai atitenka didžioji Lietuvos reklamos pinigų dalis, 45,6%. Pernai, palyginti su ankstesniais, ji ūgtelėjo 0,7% – nuo 45,8 iki 46,1 mln. Eur.

FOTOGALERIJA TV kainos 2017 m. (10 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau