Reklama televizijoje kitąmet bus brangesnė

Publikuota: 2016-12-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Reklama televizijoje nuo kitų metų bus brangesnė. Abi didžiosios televizijų grupės didina sezoninius įkainius, tikslinių auditorijos įkainius, GRP reklamos sekundes, o LNK grupė dar papildomai 2017 m. apmokestins labiau išskirtinių pozicijų indeksus.

TV3 grupės kanalai jau nuo šių metų spalio pradžios apmokestino „Kantar TNS“ pradėtą matuoti atidėto žiūrėjimo metu pamatytą reklamą – iki šių metų pabaigos apmokestinamos peržiūros atliktos pačią dieną. Nuo 2017 m. TV3 apmokestins žiūrėjimo reitingus ir pamatytas reklamas iki 3 dienų imtinai.

„Tokioms reklamoms bus taikomas tokie pat įkainiai kaip ir tiesioginio eterio laidų žiūrėjimo metu“, – teigia Eglė Drazdauskienė, žiniasklaidos planavimo „Media House“ reklamos planuotoja.

Tuo tarpu LNK kanalų grupė kol kas neskuba apmokestinti atidėto žiūrėjimo reitingų.

Pasak p. Drazdauskienės, LNK kanalų grupėje GRP reklamos sekundžių įkainiai nuo 2017 m. geriausiu laiku kils 4%, mažuosiuose grupės kanaluose 6–7%. TV3 grupės atitinkamai 2–8%.

Žvelgiant pagal mėnesius, TV3 grupėje reklama kitąmet bus brangesnė rugsėjį (10%), balandį (5%) ir birželį (4%). LNK – visais rudens mėnesiais ir gegužę.

„Be jau išvardintų pokyčių televizijos kanalai kitąmet didina ir reklamos tikslinės auditorijose pirkimo kainą. LNK grupė tikslines auditorijas vidutiniškai brangina 8 %, MTG – 7%. Be to, populiaresnių auditorijų kaina yra didinama labiau“, – apie pokyčius kalba p. Drazdauskienė.

Pasak jos, reziumuojant, abi kanalų grupės brangino daugumą įkainių, kai kur daugiau, kai kur mažiau.

„Yra momentų, kai įkainis atpinga, bet bendrame kontekste šie kainų pamažėjimai „ištirpo“. Taip pat įvyko svarbūs pokyčiai tikslinėse auditorijose: kai kurias jų televizijos keitė kitomis, kai kurias visai išėmė. Visi šie pokyčiai kiekvienam reklamos užsakovui atsilieps skirtingai, priklausomai nuo jo poreikių“, – pabrėžia p. Drazdauskienė.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, televizijai atitenka didžioji Lietuvos reklamos pinigų dalis, 45,6%. Pernai, palyginti su ankstesniais, ji ūgtelėjo 0,7% – nuo 45,8 iki 46,1 mln. Eur.

FOTOGALERIJA TV kainos 2017 m. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Autorių teisių direktyvai skaitmeninėje erdvėje – žalia šviesa 8

Europos Parlamente uždegta žalia šviesa dėl autorių teisių internete – priimta daugybę ginčų tarp turinio...

Rinkodara
15:26
Lenkijos televizija kuria atstovybę Lietuvoje, rengs programą „TVP Wilno“  3

Lietuvoje transliuojamas „TVP Polonia“ kanalas šiemet turėtų pakeisti pavadinimą į „TVP Wilno“, o programos...

Rinkodara
2019.03.25
„15min“ savininkas gali parduoti dalį verslo: bręsta iki 160 mln. Eur sandoris Premium

Estijos verslininkas Margusas Linnamae, kuriam priklauso naujienų portalas „15min.lt“ ir naujienų agentūra...

Rinkos
2019.03.20
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Delfi“ įsigijo konferencijų „Login“ organizatorę 4

Estijos žiniasklaidos grupės „Ekspress Grupp“ valdoma bendrovė „Delfi“ įsigijo technologijų ir inovacijų...

Rinkodara
2019.03.08
A. Tapino ir premjero kova keliasi į teismą 48

„Laisvės TV“ įkūrėjas, žurnalistas Andrius Tapinas, nesulaukęs premjero Sauliaus Skvernelio atsiprašymo, o...

Rinkodara
2019.03.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau