Reklama televizijoje kitąmet bus brangesnė

Publikuota: 2016-12-27
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Reklama televizijoje nuo kitų metų bus brangesnė. Abi didžiosios televizijų grupės didina sezoninius įkainius, tikslinių auditorijos įkainius, GRP reklamos sekundes, o LNK grupė dar papildomai 2017 m. apmokestins labiau išskirtinių pozicijų indeksus.

TV3 grupės kanalai jau nuo šių metų spalio pradžios apmokestino „Kantar TNS“ pradėtą matuoti atidėto žiūrėjimo metu pamatytą reklamą – iki šių metų pabaigos apmokestinamos peržiūros atliktos pačią dieną. Nuo 2017 m. TV3 apmokestins žiūrėjimo reitingus ir pamatytas reklamas iki 3 dienų imtinai.

„Tokioms reklamoms bus taikomas tokie pat įkainiai kaip ir tiesioginio eterio laidų žiūrėjimo metu“, – teigia Eglė Drazdauskienė, žiniasklaidos planavimo „Media House“ reklamos planuotoja.

Tuo tarpu LNK kanalų grupė kol kas neskuba apmokestinti atidėto žiūrėjimo reitingų.

Pasak p. Drazdauskienės, LNK kanalų grupėje GRP reklamos sekundžių įkainiai nuo 2017 m. geriausiu laiku kils 4%, mažuosiuose grupės kanaluose 6–7%. TV3 grupės atitinkamai 2–8%.

Žvelgiant pagal mėnesius, TV3 grupėje reklama kitąmet bus brangesnė rugsėjį (10%), balandį (5%) ir birželį (4%). LNK – visais rudens mėnesiais ir gegužę.

„Be jau išvardintų pokyčių televizijos kanalai kitąmet didina ir reklamos tikslinės auditorijose pirkimo kainą. LNK grupė tikslines auditorijas vidutiniškai brangina 8 %, MTG – 7%. Be to, populiaresnių auditorijų kaina yra didinama labiau“, – apie pokyčius kalba p. Drazdauskienė.

Pasak jos, reziumuojant, abi kanalų grupės brangino daugumą įkainių, kai kur daugiau, kai kur mažiau.

„Yra momentų, kai įkainis atpinga, bet bendrame kontekste šie kainų pamažėjimai „ištirpo“. Taip pat įvyko svarbūs pokyčiai tikslinėse auditorijose: kai kurias jų televizijos keitė kitomis, kai kurias visai išėmė. Visi šie pokyčiai kiekvienam reklamos užsakovui atsilieps skirtingai, priklausomai nuo jo poreikių“, – pabrėžia p. Drazdauskienė.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, televizijai atitenka didžioji Lietuvos reklamos pinigų dalis, 45,6%. Pernai, palyginti su ankstesniais, ji ūgtelėjo 0,7% – nuo 45,8 iki 46,1 mln. Eur.

FOTOGALERIJA TV kainos 2017 m. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Už rusiškos televizijos transliavimą – 150.000 Eur bauda 11

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė 150 tūkst. eurų baudą televizijos paslaugas tiekiančiai...

Rinkodara
16:20
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
„Nebūk briedis“ ir kitų kartelio dalyvių vadovams inicijuojamos baudos 

Keturių viešinimo ir programinės įrangos kūrimo bendrovių vadovams už prieš penkerius metus sudarytą...

Rinkodara
2018.04.20
LRT Garbačiauskaitės-Budrienės pavaduotoju paskyrė Oganauską 3

Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės, LRT generalinės direktorės pavaduotoju tapo Gytis Oganauskas, buvęs...

Vadyba
2018.04.17
LRT pildosi naujais vadovais 4

LRT vadovų komandą netrukus papildys du nauji nariai – nacionalinio transliuotojo Administravimo ir veiklos...

Rinkodara
2018.04.13
LRT pradeda vadovauti nauja direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė 10

Šiandien, balandžio 4 d., pareigas pradeda eiti naujoji LRT vadovė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. Šiame...

Vadyba
2018.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau