Prekės ženklų dalybos tarp „15min“ ir „Žurnalų leidybos grupės“

Nuo kitų metų vasario 1 d. portale 15min.lt nebeliks Žmonės.lt, Ji24.lt ir eLaima.lt prekės ženklų ir šių vardų rubrikų. Pastarieji priklauso UAB Žurnalų leidybos grupei (ŽLG).
VŽ primena, kad Estijos bendrovė Eesti Meedia, po kurios sparnu buvo 15min.lt bei ŽLG, 2014 m. pabaigoje paskelbė įsigyjanti Estijos įmonę Allegro Baltics, Lietuvoje kontroliuojančią UAB Diginet, lankomiausio skelbimų portalo skelbiu.lt valdytoją.
Tam, kad būtų išvengta žygių į Konkurencijos tarybą ir nereikėtų gauti jos palaiminimo, tuokart Eesti Meedia skubiai pardavė UAB Žurnalų leidybos grupę Nyderlanduose registruotai organizacijai STAK Kemplake.
Tiesa, nepaisant to, Konkurencijos taryba vis tik pradėjo tyrimą ir šį pavasarį atsisakė duoti leidimą šiam įsigijimui.
Nepaisant pasikeitusių savininkų 2014 m. pabaigoje, didesnių pokyčių įmonių veikloje nebuvo.
Turėjome partnerystės sutartį, kuri numatė pereinamąjį laikotarpį, tad kurį laiką nieko ir nekeitėme, kalba Tomas Balžekas, 15min generalinis direktorius, pridurdamas, kad prekių ženklams Žmonės.lt, Ji.24.lt ir eLaima.lt pagal partnerystės sutartį pastaruosius aštuonerius metus internete atstovavo jo vadovaujamas portalas.
2017 m. metus pradėsime atsinaujinę ir visą savo veiklą sukoncentruosime į pagrindinį prekės ženklą 15min. Nuo vasario 1 d. portale atsiras naujos mūsų rubrikos pramogų, gyvenimo būdo ir stiliaus temomis, sako p. Balžekas.
Pasak jo, portale naujai kuriamose rubrikose ir toliau lieka dirbti žmonės, šiuo metu rengiantys pramogų, gyvenimo būdo ir stiliaus temas.
Šiuo metu tebedirbame vienose patalpose, tačiau besibaigiant nuomos sutartims naujų ieškosi ir jie, ir mes neatmetame galimybės įsikurti naujose patalpose, priduria p. Balžekas.
Linas Daugėla, ŽLG direktorius, detaliau situacijos nekomentuoja, o 15min.lt pasirodžiusioje publikacijoje teigia, kad yra jų valdomi prekės ženklai gali ir turi būti plėtojami už spausdintinės žiniasklaidos ribų.
Tad panaudodami patirtį, įgytą bendradarbiaujant su 15min, nusprendėme šių žurnalų interneto svetaines vystyti savarankiškai, sako p. Daugėla ir priduria, kad šiuo metu ieško naujų darbuotojų, kurie papildys žurnalo redakciją, darbui su interneto portalu žmonės.lt.
Kartu p. Daugėla patikslina, kad nuo 2014 m. gruodžio mėn. Kemplake valdė 90%. ŽLG akcijų (Eesti Meedia turėjo likusias 10%), tačiau šiemet nuo 2016 m. balandžio pabaigos Eesti Meedia nebeturi jokios akcijų dalies, o Kemplake išpirko likusius 10%.
UAB Žurnalų leidybos pajamos pernai siekė 6,68 mln. Eur, arba 6% mažiau nei 2014 m. Bendrovės pelnas 594.000 Eur, tai 12% daugiau nei užpernai.
15min pajamos 2015 m. siekė 3,09 mln. Eur, ir buvo 12% didesnės, tačiau praėjusius metus portalas baigė nuostolingai (-66.000 Eur), nors 2014 m. skaičiavo pirmą pelną veiklos istorijoje (312.000 Eur).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti