Prekės ženklų dalybos tarp „15min“ ir „Žurnalų leidybos grupės“

Publikuota: 2016-11-22
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nuo kitų metų vasario 1 d. portale „15min.lt“ nebeliks Žmonės.lt, Ji24.lt ir eLaima.lt prekės ženklų ir šių vardų rubrikų. Pastarieji priklauso UAB „Žurnalų leidybos grupei“ (ŽLG).

VŽ primena, kad Estijos bendrovė „Eesti Meedia“, po kurios sparnu buvo „15min.lt“ bei ŽLG, 2014 m. pabaigoje paskelbė įsigyjanti Estijos įmonę „Allegro Baltics“, Lietuvoje kontroliuojančią UAB „Diginet“, lankomiausio skelbimų portalo „skelbiu.lt“ valdytoją.

Tam, kad būtų išvengta žygių į Konkurencijos tarybą ir nereikėtų gauti jos palaiminimo, tuokart „Eesti Meedia“ skubiai pardavė UAB „Žurnalų leidybos grupę“ Nyderlanduose registruotai organizacijai STAK „Kemplake“.

Tiesa, nepaisant to, Konkurencijos taryba vis tik pradėjo tyrimą ir šį pavasarį atsisakė duoti leidimą šiam įsigijimui.

Nepaisant pasikeitusių savininkų 2014 m. pabaigoje, didesnių pokyčių įmonių veikloje nebuvo.

„Turėjome partnerystės sutartį, kuri numatė pereinamąjį laikotarpį, tad kurį laiką nieko ir nekeitėme“, – kalba Tomas Balžekas, „15min“ generalinis direktorius, pridurdamas, kad prekių ženklams Žmonės.lt, Ji.24.lt ir eLaima.lt pagal partnerystės sutartį pastaruosius aštuonerius metus internete atstovavo jo vadovaujamas portalas.

„2017 m. metus pradėsime atsinaujinę ir visą savo veiklą sukoncentruosime į pagrindinį prekės ženklą – „15min“. Nuo vasario 1 d. portale atsiras naujos mūsų rubrikos pramogų, gyvenimo būdo ir stiliaus temomis“, – sako p. Balžekas.

Pasak jo, portale naujai kuriamose rubrikose ir toliau lieka dirbti žmonės, šiuo metu rengiantys pramogų, gyvenimo būdo ir stiliaus temas.

„Šiuo metu tebedirbame vienose patalpose, tačiau besibaigiant nuomos sutartims naujų ieškosi ir jie, ir mes neatmetame galimybės įsikurti naujose patalpose“, – priduria p. Balžekas.

Linas Daugėla, ŽLG direktorius, detaliau situacijos nekomentuoja, o 15min.lt pasirodžiusioje publikacijoje teigia, kad yra jų valdomi prekės ženklai gali ir turi būti plėtojami už spausdintinės žiniasklaidos ribų.

„Tad panaudodami patirtį, įgytą bendradarbiaujant su „15min“, nusprendėme šių žurnalų interneto svetaines vystyti savarankiškai“, – sako p. Daugėla ir priduria, kad šiuo metu ieško naujų darbuotojų, kurie papildys žurnalo redakciją, darbui su interneto portalu žmonės.lt.

Kartu p. Daugėla patikslina, kad nuo 2014 m. gruodžio mėn. „Kemplake“ valdė 90%. ŽLG akcijų („Eesti Meedia“ turėjo likusias 10%), tačiau šiemet nuo 2016 m. balandžio pabaigos „Eesti Meedia“ nebeturi jokios akcijų dalies, o „Kemplake“ išpirko likusius 10%.

UAB „Žurnalų leidybos pajamos“ pernai siekė 6,68 mln. Eur, arba 6% mažiau nei 2014 m. Bendrovės pelnas – 594.000 Eur, tai 12% daugiau nei užpernai.

„15min“ pajamos 2015 m. siekė 3,09 mln. Eur, ir buvo 12% didesnės, tačiau praėjusius metus portalas baigė nuostolingai (-66.000 Eur), nors 2014 m. skaičiavo pirmą pelną veiklos istorijoje (312.000 Eur).

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
LRT nutraukė 25 mln. Eur vertės pastatų atnaujinimo konkursą 1

Lietuvos radijas ir televizija (LRT) nutraukė pastatų atnaujinimo konkursą.

Statyba ir NT
2018.07.21
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
„Delfi“ pajamas pernai augino interneto reklama 4

Bendrovės grynasis pelnas per metus padidėjo 4,6%, iki 1,419 mln. Eur. Įmonė vienintelei savo akcininkei...

Rinkodara
2018.07.12
Dainų šventės renginiai sutraukė rekordinę auditoriją 4

Praėjusią savaitę vykusios Dainų šventės auditorija siekė 1,5 mln. gyventojų – tiek žmonių šventės renginius...

Laisvalaikis
2018.07.12
Europos antikvariatai užversti nelegaliais dramblio kaulo dirbiniais

Trys ketvirtadaliai dramblio kaulo dirbinių, kurie Europoje parduodami kaip antikvariniai, iš tiesų yra...

Laisvalaikis
2018.07.10
„Alma litteros“ apyvarta pernai augo iki 33 mln. Eur

Arvydo Andrijausko kontroliuojama knygų leidybos ir prekybos grupę „Alma littera“ valdanti bendrovė...

Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Sukūrė robotą, generuojantį naujienas apie NT sandorius 4

Viena stambiausių Švedijos žiniasklaidos grupių „MittMedia“ sukūrė robotą, generuojantį naujienas apie...

Statyba ir NT
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
Komisija skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“

Pirmadienio posėdyje Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“...

Rinkodara
2018.07.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau