Per ketvirtį „New York Times“ pajamos iš spausdintos reklamos smuko 18,5%

Publikuota: 2016-11-02
Carlo Allegrio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Carlo Allegrio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Trečiojo šių metų ketvirčio „New York Times“ rezultatai atspindi žiniasklaidos rinkos tendencijas. Dienraščio pajamos iš reklamos laikraštyje smuko, tačiau prezidento rinkimai šalyje padėjo smarkiai augti skaitmeninei žiniasklaidos atšakai.

Pajamos iš popieriuose leidiniuose spausdinamos reklamos trečiąjį šių metų ketvirtį smuko 18,5%, tuo tarpu reklama skaitmeniniame pavidale išaugo 21,4%, daugiausiai nuo 2011-ųjų, kai dienraštis pradėjo platinti mokamą skaitmeninį turinį, praneša „Financial Times“.

Trečiąjį ketvirtį bendrovė skaitmeninio turinio prenumeratorių skaičių padidino 116.000 – tam padėjo „neįtikėtinas naujienų ciklas, kuris pritraukė rekordinę auditoriją „New York Times“ žurnalistams“, – teigia Markas Thompsonas, bendrovės vadovas.

Pasak vadovo, šis ketvirtis taip pat „pasižymėjo dideliu spaudimu reklamos spausdintuose leidiniuose segmente, tiek mums, tiek visame sektoriuje“.

Leidinio pajamos per tris pastarojo ketvirčio mėnesius susitraukė 1% iki 363,5 mln. USD. Veiklos pelnas sumažėjo daugiau, nei per pusę iki 9 mln. USD, palyginti su 21,9 mln. USD tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Bendrovė pažymi turėjusi išmokėti išeitines kompensacijas etatų mažinimo metu atleistiems darbuotojams.

„New York Times“ vykdo plačią savo redakcijos veiklos strategijos peržiūrą ir ruošiasi tolesniam fizinės spaudos nykimui. Dienraštis pritraukė didelį kiekį skaitmeninio turinio vartotojų – 1,5 mln. už turinį mokančių klientų. Iki 2020 m. pajamas iš skaitmeninio turinio pardavimų dienraštis siekia padvigubinti iki 800 mln. ir per ateinančius trejus metus investuoti 50 mln. USD į plėtrą užsienyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Už rusiškos televizijos transliavimą – 150.000 Eur bauda 18

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė 150 tūkst. eurų baudą televizijos paslaugas tiekiančiai...

Rinkodara
2018.04.25
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
„Nebūk briedis“ ir kitų kartelio dalyvių vadovams inicijuojamos baudos 

Keturių viešinimo ir programinės įrangos kūrimo bendrovių vadovams už prieš penkerius metus sudarytą...

Rinkodara
2018.04.20
LRT Garbačiauskaitės-Budrienės pavaduotoju paskyrė Oganauską 3

Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės, LRT generalinės direktorės pavaduotoju tapo Gytis Oganauskas, buvęs...

Vadyba
2018.04.17
LRT pildosi naujais vadovais 4

LRT vadovų komandą netrukus papildys du nauji nariai – nacionalinio transliuotojo Administravimo ir veiklos...

Rinkodara
2018.04.13
LRT pradeda vadovauti nauja direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė 10

Šiandien, balandžio 4 d., pareigas pradeda eiti naujoji LRT vadovė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. Šiame...

Vadyba
2018.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau