Per ketvirtį „New York Times“ pajamos iš spausdintos reklamos smuko 18,5%

Trečiojo šių metų ketvirčio New York Times rezultatai atspindi žiniasklaidos rinkos tendencijas. Dienraščio pajamos iš reklamos laikraštyje smuko, tačiau prezidento rinkimai šalyje padėjo smarkiai augti skaitmeninei žiniasklaidos atšakai.
Pajamos iš popieriuose leidiniuose spausdinamos reklamos trečiąjį šių metų ketvirtį smuko 18,5%, tuo tarpu reklama skaitmeniniame pavidale išaugo 21,4%, daugiausiai nuo 2011-ųjų, kai dienraštis pradėjo platinti mokamą skaitmeninį turinį, praneša Financial Times.
Trečiąjį ketvirtį bendrovė skaitmeninio turinio prenumeratorių skaičių padidino 116.000 tam padėjo neįtikėtinas naujienų ciklas, kuris pritraukė rekordinę auditoriją New York Times žurnalistams, teigia Markas Thompsonas, bendrovės vadovas.
Pasak vadovo, šis ketvirtis taip pat pasižymėjo dideliu spaudimu reklamos spausdintuose leidiniuose segmente, tiek mums, tiek visame sektoriuje.
Leidinio pajamos per tris pastarojo ketvirčio mėnesius susitraukė 1% iki 363,5 mln. USD. Veiklos pelnas sumažėjo daugiau, nei per pusę iki 9 mln. USD, palyginti su 21,9 mln. USD tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Bendrovė pažymi turėjusi išmokėti išeitines kompensacijas etatų mažinimo metu atleistiems darbuotojams.
New York Times vykdo plačią savo redakcijos veiklos strategijos peržiūrą ir ruošiasi tolesniam fizinės spaudos nykimui. Dienraštis pritraukė didelį kiekį skaitmeninio turinio vartotojų 1,5 mln. už turinį mokančių klientų. Iki 2020 m. pajamas iš skaitmeninio turinio pardavimų dienraštis siekia padvigubinti iki 800 mln. ir per ateinančius trejus metus investuoti 50 mln. USD į plėtrą užsienyje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti