Laidas žiūri, tačiau persuka iki 90% reklamos
FOTOGALERIJA OMD tyrimas. (5 nuotr.)
Atsiradus galimybei žiūrėti TV laidas vėliau, ne kai jos transliuojamos tiesiogiai, žiūrovų auditorija išaugo. TV3 televizija nusprendė apmokestinti per šias peržiūras pamatytą reklamą, tačiau tyrimai rodo, kad atidėto žiūrėjimo metu reklamas persuka 5090% žiūrovų. Skaičiai gerokai didesni nei skelbtas 30% rodiklis.
Žiniasklaidos planavimo OMD TV analizė rodo, kad reklamos blokus atidėto žiūrėjimo metu žiūri 50% ir mažiau žiūrovų, palyginti su laidomis ar filmais, transliuojamais tiesiogiai. Kitaip tariant, tiek žiūrovų persuka reklamas. Atskirais atvejais šis ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti