Kova dėl 8 sekundžių vartotojo dėmesio
FOTOGALERIJA Žiniasklaidos vartojimo pokyčiai. (22 nuotr.)
Prie skirtingų žiniasklaidos kanalų praleidžiamas laikas nuo 12 valandų per dieną išaugo iki 14 valandų, tačiau vienam informaciniam vienetui skiriamas laikas sumažėjo trečdaliu dabar vartotojui sudominti turime tik 8 sekundes.
2016 m. vienas šalies gyventojas prie skirtingų žiniasklaidos kanalų vidutiniškai praleidžia 92 valandas per savaitę arba beveik 14 valandų per dieną. 2014 m. šis rodiklis siekė 81 valandą arba beveik 12 valandų. Pasak Domanto Gailiaus, žiniasklaidos ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti