1 mlrd. USD vertintas žiniasklaidos portalas užsidaro

Publikuota: 2016-09-16

Silicio slėnyje įsikūrusi „Mode Media Corp“, valdanti mados ir gyvenimo būdo naujienų portalą „Mode.com“, atleidžia darbuotojus ir užsidaro. Ši bendrovė praėjusį investicijų pritraukimo etapą buvo vertinama bent 1 mlrd. USD.

„The Wall Street Journal“ šaltiniai kalba, kad bendrovė darbuotojus apie tai informavo trečiadienį. Vėliau tai patvirtino ir jos atstovas žiniasklaidai, tačiau daugiau detalių jis nepateikė.

Žinutėje darbuotojams rašoma, kad „Mode“ pastartuosius 5 mėnesius „aktyviai ir nuolatos“ ieškojo finansavimo arba kompanijos pirkėjų. Apie tai darbuotojams nebuvo pranešta bijant, kad tai galėtų pakenkti galimam sandoriui.

„Mums labai gaila, kad turime imtis tokių veiksmų, tikėjomės, kad galėsime jums pateikti geresnių žinių“, – darbuotojams rašė „Mode“ vadovai.

Kompanija jau anksčiau šiais metais sumažino savo darbuotojų skaičių dėl restruktūrizacijos, jos viduje įvyko keleto vadovų pasikeitimai, įskaitant ir Samiro Arora‘os, vieno iš įkūrėjų, pasitraukimą.

Taip pat iš kompanijos valdybos pasitraukė vieno didžiausių rizikos kapitalo fondų valdytojo „Andreessen Horowitz“ vienas iš įkūrėjų Marcas Andreessenas. Jis į valdybą pakliuvo 2011 m., kai „Mode“ įsigijo viena iš jo įkurtų įmonių „Ning“.

Bendrovės vadovas Jackas Rotolo dar rugpjūtį kalbėjo, kad tikisi, jog ji į augimo kelią sugrįš ir taps pelninga iki 2017 m. pabaigos. Tačiau dabar panašu, kad „Mode“ nepajėgė judėti taip greitai, kad išgyventų.

Anksčiau ši kompanija vadinosi „Glam Media“ ir 2013 m. investuotojų buvo įvertinta bent 1 mlrd. USD. Iš viso į ją investuota ne mažiau nei 230 mln. USD iš įvairių investuotojų. Tarp jų, beje, yra ir Vokietijos žiniasklaidos kompanija „Hubert Burda Media“. Ji yra investavusi ir į Lietuvos drabužių mainų ir prekybos startuolį „Vinted“.

Praėjusiais metais „Mode“ generavo apie 100 mln. USD pajamų, o jos metiniai nuostoliai siekė apie 5-7 mln. USD, rašo „Venture Beat“. Analitikų teigimu, tokie rezultatai nėra prasti, todėl sprendimas užsidaryti rinkoje yra netikėtas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

LNK pelnas pernai smuko dukart iki 1,8 mln. Eur 2

Verslininko Dariaus Mockaus valdomam koncernui „MG Baltic“ priklausanti žiniasklaidos bendrovė „Laisvas ir...

Rinkodara
2019.07.12
Teismas leido blokuoti „Sputnik“ lietuvišką portalą 1

Vilniaus apygardos administracinis teismas penktadienį patvirtino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Spaudos rėmimą priglobs Kultūros ministerija 2

Valstybės lėšas žiniasklaidai remti skirstantis Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas bus panaikintas.

Rinkodara
2019.07.03
Leido parduoti „Lietuvos ryto“ televiziją 6

Lietuvos radijo ir televizijos komisija trečiadienį davė leidimą vykdyti UAB „Lietuvos ryto“ televizijos...

Paslaugos
2019.07.03
LRT atsisako reklamos portale, tačiau pasilieka teisę skelbti apie transliacijų rėmėjus 4

Lietuvos radijas ir televizija (LRT) pirmadienį paskelbė visiškai atsisakanti reklamos, laidų rėmimo.

Rinkodara
2019.07.01
Parduodama „Lietuvos ryto“ televizija Premium 14

Pakankamai ilgai sklandantys gandai dėl „Lietuvos ryto“ televizijos pardavimo turėtų būti išsklaidyti...

Paslaugos
2019.07.01
Televizijų transliacijose mažėja rusiškos produkcijos 3

2019 m. rusiškos produkcijos dalis lygintose televizijos programose sumažėjo daugiau nei 20 val. per savaitę,...

Rinkodara
2019.06.30
„Apax Partners“ leista įsigyti „15min“ ir BNS savininko skelbimų verslą

Konkurencijos taryba leido Londone įsikūrusiai investicijų grupei „Apax Partners“ įsigyti skelbimų verslo...

Rinkodara
2019.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau