„Adblock“ – jau daugiau nei 100 mln. įrenginių

Publikuota: 2016-05-15
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos internete blokavimo įskiepio „Adblock Plus“ kūrėjai skaičiuoja, jog šiuo metu pasaulyje jų programėlė yra naudojama daugiau nei 100 mln. įrenginių.

Tillas Faida, „AdBlock“ įkūrėjas, Niujorke vykusioje konferencijoje pabrėžė, jog bendrovės duomenys rodo, jog jų įranga buvo instaliuota daugiau nei 100 mln. kartų. Tiesa, šis skaičius neatspindi tiesiogiai vartotojų, nes pastarieji reklamos blokatoriais naudojasi paprastai daugiau nei viename įrenginyje, rašoma „The Guardien“.

Kaip pažymi reklamos blokatorių internete kūrėjai, daugelyje šalių – tokių kaip Prancūzija ar Vokietija – „Adblock“ gerai žinomas ir vartotojų ratas stabilus, o daugiausia naujų vartotojų atkeliauja iš Didžiosios Britanijos ir JAV. KPMG tyrimas rodo, jog 44% britų ketina imti naudotis reklamų blokatoriais per artimiausius 6 mėnesius.

Vis augantis vartotojų, besinaudojančių reklamos blokatoriais skaičius, nerimą kelią viso pasaulio leidėjams.

Ne kartą karčią piliulę ir ne vieną teismą pralaimėję, leidėjai imasi kitų žingsnių.

Nuo pernai metų galo Vokietijos „Axel Springer“ valdomame portale Bild.de, perkamiausio Europoje laikraščio svetainėje, skaitytojai nebegali skaityti naujienų, jei naudoja reklamos blokatorius. Skaitytojai arba gali išsijungti „Adblock“ įskiepius, arba mokėti 1,99 Eur sumą per mėnesį.

Ir Lietuvoje

VŽ rašė, jog ši problema vis aktualesnė ir Lietuvoje – turime ne tik bene sparčiausią internetą pasaulyje, tačiau kartu su lenkais, amerikiečiais ir graikais gerokai dažniau nei kitų šalių gyventojai puslapius internete vartome be reklamos.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ kartu su „Synopticom Ad Research“ pernai pavasarį atliktas tyrimas rodo, kad 29% 18–50 metų interneto naudotojų Lietuvoje yra įsidiegę reklamos blokatorius „Adblock“ arba „Adblock Plus“.

Tad vietos žiniasklada ieško išeičių. Kaip ir „Bild“, tokį pat sprendimą pasirinko ir „15min“. VŽ rašė, jog norintiems skaityti „15min“ turinį ir blokuoti reklamas nuo šio mėnesio pabaigos, teks susimokėti 1 Eur per mėnesį.

„Tokį portalo žingsnį lemia vis didėjantis vartotojų skaičius, kurie naudoja „Adblock“ įskiepius, blokuojančius reklamjuostes interneto portaluose. Žiniasklaida keičiasi, nebemanome, jog paspaudimai ar aukštesnė vieta „Gemius“ lentelėje yra svarbiausia valiuta šiandien. Keičiasi vartotojas, keičiamės ir mes. Renkamės kelią gaminti mažiau, bet kokybiškesnio turinio“, – priastatydamas šį sprendimą kalbėjo Tomas Balžekas, UAB „15min“ vadovas.

Pasak jo, internete kurti turinį taip pat kainuoja, tad jei iki šiol jų skaitytojai, naudojantys „AdBlock“, kartą per dieną matė bemaž visą ekraną uždengiančią vieną reklamą, kurią galėjo išjungti po 5 sek., nuo šio mėnesio pabaigos turės dvi galimybes: arba išjungti blokatorius ir skaityti nemokamai, arba susimokėti už turinį – 1 eur per mėnesį. Nuo pernai pavasario, blokuojantys reklamą internete, nebegali matyti vaizdo turinio ir portale „lrytas.lt“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT tarp influencerių pliusą deda A. Jagelavičiūtei ir N. Bierancui 1

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paskelbė rekomendacines gaires, kurios reglamentuos...

Rinkodara
2019.12.13
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau