„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus

Telekomunikacijų bendrovės Teo ir Omnitel sujungė visus aptarnavimo taškus. Pasak įmonių, tai klientai vertina teigiamai, o bendri salonai pritraukia 15% daugiau žmonių.
Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų Teo ir Omnitel salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC Mega atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Per beveik 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų.
Išaugę klientų srautai bei didėjantis pasitenkinimas rodo, kad užsisakyti mobiliojo ryšio ir namų interneto bei televizijos paslaugas iš vienų rankų žmonėms yra patogiau. Salonuose technologijos ir paslaugos apjungtos taip, kad jomis naudotis yra paprasta. Vienoje vietoje galima susitvarkyti visus su mobiliuoju ryšiu, namų internetu, televizija ir telefonija susijusius reikalus bei visuomet rasti kiekvieno poreikius atitinkančius įrangos pasiūlymus, pranešime cituojamas Norbertas Žioba, Teo ir Omnitel privačių klientų padalinio vadovas.
Pirmasis bendras eksperimentinis Teo ir Omnitel salonas praėjusių metų pabaigoje buvo atidarytas Alytuje. Ten sukaupta bendra darbuotojų ir klientų patirtis buvo perkelta jungiant paslaugų pardavimą visoje Lietuvoje.
Teo ir Omnitel klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. Teo ir Omnitel konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.
Nuo metų pradžios, kai Teo įsigijo visas Omnitel akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti