„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus

Publikuota: 2016-12-06
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovės „Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus aptarnavimo taškus. Pasak įmonių, tai klientai vertina teigiamai, o bendri salonai pritraukia 15% daugiau žmonių.

Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC „Mega“ atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Per beveik 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų.

„Išaugę klientų srautai bei didėjantis pasitenkinimas rodo, kad užsisakyti mobiliojo ryšio ir namų interneto bei televizijos paslaugas iš vienų rankų žmonėms yra patogiau. Salonuose technologijos ir paslaugos apjungtos taip, kad jomis naudotis yra paprasta. Vienoje vietoje galima susitvarkyti visus su mobiliuoju ryšiu, namų internetu, televizija ir telefonija susijusius reikalus bei visuomet rasti kiekvieno poreikius atitinkančius įrangos pasiūlymus“, – pranešime cituojamas Norbertas Žioba, „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų padalinio vadovas.

Pirmasis bendras eksperimentinis „Teo“ ir „Omnitel“ salonas praėjusių metų pabaigoje buvo atidarytas Alytuje. Ten sukaupta bendra darbuotojų ir klientų patirtis buvo perkelta jungiant paslaugų pardavimą visoje Lietuvoje.

„Teo“ ir „Omnitel“ klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. „Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.

Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Trijų jūrų infrastruktūros sąraše – sinchronizacija, „Via Baltica“, „Rail Baltica“, GIPL

Trijų jūrų iniciatyvos viršūnių susitikime Rumunijoje Baltijos, Juodosios ir Adrijos jūrų regiono lyderiai...

Verslo aplinka
2018.09.18
Interviu su „Hellos“ prezidentu: apie dar vieną gamyklą, prekybos karus Premium 2

Rolfas Breidenbachas, „Hella GmbH“ prezidentas ir generalinis direktorius, nešykšti liaupsių prie Kauno...

Pramonė
2018.09.14
„Barbora“ turės maistomatus Premium 19

Elektroninės prekybos parduotuvė „Barbora“ investuoja į naują internetu užsakytų prekių pristatymo būdą –...

Paslaugų centrų plėtra, tendencijos Lietuvoje: kas laukia „Barclays“ centro Premium

Paslaugų centruose darbus susiranda vis daugiau iš užsienio grįžusių lietuvių, o robotai darbo vietose...

Finansai
2018.09.14
„Fima“ už 2,4 mln. Eur atnaujins Lavoriškių pasienio posto stebėjimo sistemą

Inžinerinių sprendimų bendrovė „Fima“ už 2,4 mln. Eur atnaujins Vilniaus rajone pasienyje su Baltarusija...

Technologijos
2018.09.13
„Tesla“ akcijas nusodino vadovų pasitraukimai 5

Elono Musko „Tesla“ penktadienį neteko vyriausio finansininko ir personalo vadovės, o su tokiomis žiniomis –...

Technologijos
2018.09.07
ESO kviečia kurti tinklo diagnostikos sistemą už 0,72 mln. Eur

AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) paskelbė ikiprekybinį pirkimą, kurio dalyvius kviečia sukurti...

Energetika
2018.09.05
Skaitmeninė verslo transformacija: norint pakeisti variklį, reikia nutupdyti lėktuvą Premium

Verslas iki galo nesupranta, ką iš tiesų reiškia skaitmenizacija. Daliai vadovų atrodo, kad tereikia...

Vadyba
2018.09.05
Būsto sandoriams pasitelkė dirbtinį intelektą, ieško investuotojų 16

Programėlės „Tiltus“ kūrėjai žada dirbtinio intelekto algoritmų pagalba pirkėjams palengvinti būsto paiešką...

Statyba ir NT
2018.09.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau