„Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus salonus

Publikuota: 2016-12-06
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Telekomunikacijų bendrovės „Teo“ ir „Omnitel“ sujungė visus aptarnavimo taškus. Pasak įmonių, tai klientai vertina teigiamai, o bendri salonai pritraukia 15% daugiau žmonių.

Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC „Mega“ atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Per beveik 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų.

„Išaugę klientų srautai bei didėjantis pasitenkinimas rodo, kad užsisakyti mobiliojo ryšio ir namų interneto bei televizijos paslaugas iš vienų rankų žmonėms yra patogiau. Salonuose technologijos ir paslaugos apjungtos taip, kad jomis naudotis yra paprasta. Vienoje vietoje galima susitvarkyti visus su mobiliuoju ryšiu, namų internetu, televizija ir telefonija susijusius reikalus bei visuomet rasti kiekvieno poreikius atitinkančius įrangos pasiūlymus“, – pranešime cituojamas Norbertas Žioba, „Teo“ ir „Omnitel“ privačių klientų padalinio vadovas.

Pirmasis bendras eksperimentinis „Teo“ ir „Omnitel“ salonas praėjusių metų pabaigoje buvo atidarytas Alytuje. Ten sukaupta bendra darbuotojų ir klientų patirtis buvo perkelta jungiant paslaugų pardavimą visoje Lietuvoje.

„Teo“ ir „Omnitel“ klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. „Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.

Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Debesijos infrastruktūros dalį įrengs „Blue Bridge“ 1

Debesijos infrastruktūros projekto dalį už 3,01 mln. Eur įgyvendins bendrovė „Blue Bridge“, nors viena iš...

Technologijos
2019.11.11
„Bauwerk Boen“ skaitmeninimo planas: užtruks 2–3 metus Premium

Parketo ir medinių grindų gamybos „Bauwerk Boen“, kuri priklauso Norvegijos ir Šveicarijos parketo gamybos...

Pramonė
2019.11.04
„Sweco Lietuva“ vadovas: pirataujantys projektuotojai mus pjauna 8

Statinių projektavimui keliantis į skaitmeninę erdvę, nelegalią programinę įrangą naudojančios bendrovės ar...

Statyba ir NT
2019.11.02
Prieš uostus nukreiptos kibernetinės atakos kainuotų daugiau nei gamtos stichijos

Vienos kibernetinės atakos Azijos uostuose nuostoliai galėtų sudaryti daugiau kaip 110 mlrd. USD – tik...

Lietuviškas startuolis: naudotis laisvai samdomų programuotojų paslaugomis buvo klaida Premium 2

Lietuviško startuolio sukurta programėlė leidžia net mažiausios kavinės klientams iš anksto užsisakytą maistą...

Gazelė
2019.10.30
Visuomenė 5.0: ateina laikai, kai tėvai neieškos geresnės mokyklos Premium 1

Viena svarbiausių Visuomenės 5.0 dedamųjų – problemų sprendimas, todėl tai visuomenei reikalingi kitokie...

Gazelė
2019.10.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau