MITA imasi reklamuoti mokslo ir tyrimų centrus

Publikuota: 2016-12-13

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra (MITA) praneša, kad pagaliau oficialiai startuoja antrasis projekto „Mokslo ir tyrimų atvira prieiga“ (MITAP) etapas. Pirmame etape investuota į pastatus ir techniką. O dabar lėšos bus nukreiptos į mokslininkų kompetencijų didinimą ir reklamą Lietuvoje bei užsienyje.

MITA jau yra paruošusi visą maišą įvairių rinkodaros priemonių, tokių kaip popieriniai ir interneto leidiniai, vaizdo klipai, jungtiniai stendai parodose ir kt. Agentūra tikisi, kad reklama padės mokslininkams pritraukti daugiau verslo užsakymų iš Lietuvos ir užsienio.

2012–2015 m. vykdytam pirmajam MITAP projekto etapui buvo skirta 1,15 mln. Eur. Didžioji dalis lėšų – per 1 mln. Eur – atkeliavo iš ES fondų. Antrajam etapui iš viso skirta 2,15 mln. Eur finansavimas. Projekto įgyvendinimo pabaiga numatyta 2019 m. balandį.

„Praeitame etape pasistatėme pastatus ir nusipirkome įrangą. Dabar bus investuoja į rinkodarą ir mokslininkų kompetencijas, bus toliau ugdomi inovacijų vadybininkai, nes mokslininkai ne visada geba papasakoti, ką jie daro ir kokia yra tų tyrimų nauda“, – „LinkMenų fabrike“ vykusioje spaudos konferencijoje kalbėjo Evelina Vainorienė, MITA projektų vadovė.

Renginyje taip pat pristatytas „Open R&D Lietuva“ – atviras šalies mokslo ir inovacijų tinklas ir prekės ženklas, vienijantis MTEP rezultatus generuojančias bei MTEP paslaugas teikiančias institucijas.

„Mokslo atstovai skundžiasi, kad jiems trūksta galimybių su savo išradimais išeiti į pasaulį. Susijungus tų galimybių daugėja. Po vieną negebame priimti ir vykdyti didelių užsakymų, kas kartais stabdo bendradarbiavimą su didesniais užsakovais iš užsienio. O susijungę – galime. Be to, dirbdami kartu, prisistatydami jungtiniuose stenduose, galime būti labiau matomi pasaulyje. Tam ir skirtas „Open R&D Lietuva“ tinklas“, – pasakoja p. Vainorienė.

Mokslininkus mokys prisistatyti

Antrojo MITAP projekto etapo metu taip pat žadama organizuoti ir mokymus mokslo įstaigų darbuotojams, kuriuose daug dėmesio bus skiriama mokslo vaisių komercializavimui bei žinių perdavimo ir kitų sričių gebėjimams ugdyti. Pavyzdžiui, mokslo įstaigų atstovai bus mokomi kurti trumpas, aiškias prezentacijas ir per keletą minučių pristatyti savo darbus investuotojams ar kitiems suinteresuotiems asmenims (angl. pitch).

Taip pat numatomos mokslininkų kelionės į pasaulinio lygio renginius ir parodas (tokias kaip „BioJapan 2016“) bei stažuotės Europos mokslo įstaigose ir universitetuose. Galimybę stažuotis turės 70 mokslininkų, kurie, kaip tikisi MITA, parsiveš gerosios praktikos pavyzdžių.

Kęstutis Šetkus, MITA direktoriaus, priduria, kad mokslininkams ir tyrėjams šis projektas, pirmiausia, naudingas tuo, kad leis įgyti praktinių žinių, kaip identifikuoti ir perduoti verslui potencialiai naudingas technologijas bei teikti MTEP paslaugas.

„Tačiau esminis MITAP II projekto tikslas – skatinti atvirą prieigą, kad Lietuvos laboratorijos būtų prieinamos verslui“, – sako p. jis.

Bendradarbiavimą turėtų palengvinti MITAP II projekto metu planuojamas įkurti kontaktų centras. Pastarasis esą padės verslui greičiau surasti tinkamus žmones mokslo institucijose ir sužinoti, kur galima užsisakyti reikalingas paslaugas.

„Šiuo metu Lietuvoje mokslo ir studijų institucijos siūlo daugiau kaip 2.500 paslaugų verslui. Planuojamas įkurti Kontaktų centras dirbs pagal individualius verslo klientų poreikius, nukreips reikiama linkme ir sudarys galimybes individualiems susitikimams“, – priduria p. Šetkus.

Mokslo prekės ženklas

Tarp sėkmingų verslo ir mokslo bendradarbiavimo pavyzdžių MITA mini Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) tyrėjų darbus.

Universitetas bendradarbiauja su keliolika įmonių, bet beveik 60% verslo užklausų ir užsakymų susiję su kosmetika. Daugiausia kuriami ir tobulinami kasdienės higienos reikmenys, tokie kaip regeneraciniai lūpų pieštukai, burnos skalavimo skysčiai, dantų pastos, įvairios paskirties kremai, šampūnai, balzamai ir kt.

LSMU profesorė Jurga Bernatonienė vardija gaminius, sukurtus bendrai su UAB „Grožio chirurgai“, UAB „Pupa supa“, UAB „Xtra amber“, MB „Driu beauty“ ir kitomis įmonėmis. Beje, kai kurios įmonės, prekiauja bendrai su universitetu sukurtais gaminiais užsienio rinkose ir ant pakuočių sutiko patalpinti „Open R&D Lietuva“ prekės ženklą. Tai irgi yra viena iš rinkodaros priemonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ reklaminei kampanijai – „Golden Drum“ apdovanojimai

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand...

Rinkodara
11:24
Siurblių ekspertams IT technologijos – būtinos kaip vanduo Rėmėjo turinys

Saugus duomenų perdavimas ir verslo valdymas būnant bet kurioje pasaulio vietoje aktualus ne tik informacinių...

Vadyba
06:00
ESET įspėja: nauja grupuotė taikosi į kritinę infrastruktūrą

Slovakijos kibernetinio saugumo bendrovė ESET praneša atskleidusi nusikaltėlių grupuotės „BlackEnergy APT“...

Technologijos
2018.10.21
Keliautojams oro uostuose teks bendrauti su pasieniečių „avatarais“ 2

Jau netrukus keliautojams oro uostuose teks bendrauti ne su pasų kontrolės pareigūnais, o su pasieniečių...

Technologijos
2018.10.21
„Dokobit“ susitarė su „Microsoft“ – „Word“ programoje veiks e. parašas 9

Nuo šiol dokumentus e. parašu galima pasirašyti tiesiai „Microsoft Word“ programoje. E. parašo ir...

Technologijos
2018.10.20
„Bitė“ plečiasi Šiauliuose: atidarė dukart didesnį biurą 5

„Bitė Lietuva“ Šiauliuose atidarė naują biurą, kuriame sutelkti klientų aptarnavimo ir pardavimo...

Technologijos
2018.10.20
„Telia Lietuva“ pelnas augo 14,8% 6

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ trijų šių metų ketvirčių pelnas augo 14,8%, pajamos – 3,6%.

Technologijos
2018.10.19
Nišą verslui atvėrė nauji ES reikalavimai statyboms Premium

Prieš porą metų įsigaliojęs ES reglamentas, nurodantis, kad visi naujai projektuojami pastatai privalo...

Technologijos
2018.10.18
„Lietuvos energija“ ieško 500 inovacijų idėjų

UAB „Lietuvos energija“ inovacijų pritraukimo praktikas iš įmonių grupės bendrovių buria po viena vėliava ir...

Energetika
2018.10.18
„Tele2“ pajamos augo 13,6% 

Bendrovės pajamos trečiąjį 2018 m. ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 13,6%...

Technologijos
2018.10.18
„Primo Interactive“ steigia biurą Vilniuje 2

„Workland“ verslo centre Vilniuje rugsėjo 19 d. atidarytas pirmasis Jungtinėje Karalystėje įsikūrusios...

Technologijos
2018.10.18
„Zedge“ Lietuvoje ieško savarankiškų inovatorių Premium

„Zedge“, Norvegijoje įkurta bendrovė, kurios akcijomis prekiaujama Niujorko biržoje ir kuri valdo vieną...

Technologijos
2018.10.18
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Lietuvio ir švedo vos prieš metus įkurtas startuolis „Mavenoid“ gavo 2 mln. USD investiciją Premium 4

Lietuvio Gintauto Miliausko ir švedo Shahano Liljos vos prieš metus įkurtas techninės įrangos diagnostikos...

Technologijos
2018.10.17
„Netflix“ rezultatai pranoko Volstrito lūkesčius

JAV interneto televizijos paslaugų bendrovės „Netflix“ akcijų kaina trečiadienį šoktelėjo 4% po to, kai...

Rinkos
2018.10.17
SAP konferencijoje - apie pokyčius, kurie laukia Lietuvos verslo Rėmėjo turinys 4

SAP išmaniojo verslo dienoje  bus  kalbama apie tai, kodėl sėkmingai veikiančios bendrovės tampa vis labiau...

Technologijos
2018.10.17
Londone pristatytas naujasis „Huawei Mate 20“ 4

„Huawei“ Londone antradienį pristatė naujausią savo flagmaną „Huawei Mate 20“. 

Technologijos
2018.10.16
„Barbora“ plečiasi Estijoje

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ pradeda veiklą...

Lietuva kriptovaliutų sektorių stato į rėmus – bendruomenė ūžia Premium 4

Lietuvos valdžios institucijų bandymą reguliuoti šalies kriptovaliutų sektorių bendruomenė vadina pertekliniu...

Rinkos
2018.10.16
„Alna“ vieną grupės įmonių parduoda „Vorui Consulting“ 5

Viena didžiausių ir seniausių Lietuvos informacinių technologijų įmonių „Alna“ tęsia grupės struktūros...

Rinkos
2018.10.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau