„Teo“ ir „Omnitel“ tęsia veiklų integravimą

Teo ir Omnitel sujungimo procese liko vos keli paskutiniai žingsniai. Gruodžio 15 d. bus balsuojama dėl abejų įmonių pavadinimo keitimo į Telia Lietuva. Kol kas bendrovės tesia veiklų integravimą. Nuo šiol abejų įmonių klientai aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais numeriais.
Teo ir Omnitel konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių lauks telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija bus pateikiama telefonu 1816. Tiesa, su bendrovių specialistais susisiekti senais trumpaisiais numeriais bus galima ir toliau. Senieji numeriai tiesiog nebebus skelbiami viešojoje erdvėje.
Klientai teigiamai įvertino bendrus Teo ir Omnitel salonus, kuriuose visas telekomunikacijų paslaugas ir reikalingą įrangą siūlome iš vienų rankų. Todėl žengiame toliau ir pristatome bendrus klientų aptarnavimo numerius, sako Norbertas Žioba, Teo ir Omnitel privačių klientų padalinio vadovas.
Bendrovės priduria, kad konsultacijos ir pagalba taip pat teikiama bendrovių salonuose, gyvo pokalbio internete metu (angl. chat) ir el. paštu.
Nuo šių metų rugpjūčio mėnesio Teo ir Omnitel pradėjo savo paslaugas teikti bendruose salonuose. Šiuo metu visoje Lietuvoje jau veikia daugiau nei 60 bendrų Teo ir Omnitel salonų, o iki metų pabaigos jų skaičius perkops 70.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti