„Line“ pasiūlys bendravimo platformą verslui

Susirašinėjimo ir pokalbių simuliatorių (angl. chatbots) bendrovė Line kitų metų pradžioje žada pasiūlyti bendravimo platformą verslui.
Ji turėtų sukurti konkurenciją kitam startuoliui Slack, kuris pastaruoju metu demonstruoja didelį vartotojų augimo tempą ir sėkmingai renka pajamas už mokamas paslaugas.
Su tuo startuoti ketiname kitų metų pradžioje, greičiausiai sausį arba vasarį. Pradėsime nuo Japonijos, o jeigu rezultatai bus geri, plėsimės globaliai, - technologijų ir pažangos konferencijoje Web Summit kalbėjo Takeshi Idezawa, Line vykdomasis direktorius.
Line yra didžiausią viešą akcijų platinimą (angl. initial public offering IPO) šiais metais paskelbęs startuolis. Tokijo biržoje jis pritraukė 1,3 mlrd. USD ir po IPO buvo įvertintas 9,4 mlrd. USD.
Operacinės sistemos nekuria
Bendrovė į savo susirašinėjimo sistemą integruoja vis daugiau įvairių internetinių produktų. Pavyzdžiui, atsiskaitymus, kalbų mokymosi programėles, filtrus nuotraukoms ir vaizdo įrašams, žaidimus. Ponas Idezawa sako, kad taip bus daroma ir toliau, tačiau tai netaps nauja operacine sistema.
Mes nemanome, kad Line pakeis iOS ar Android operacines sistemas. Tačiau, jeigu pažvelgsite į jaunąją kartą, ji jau nebeskambina GSM ryšiu ir nesiuntinėja elektroninių laiškų. Taigi, Line bus vartai naudotis visomis interneto paslaugomis, - žadėjo vadovas.
Telksis į Aziją
Paskutinį ketvirtį bendrovė turėjo 220 mln. aktyvių vartotojų. Atitinkamu laikotarpiu pernai jų buvo 212 mln. Toks augimas rinkoje vertinamas kaip lėtas, tačiau vadovas siūlo skaičius interpretuoti pagal bendrovės strategiją.
Koncentruojamės į Azijos valstybes, ypatingai Japoniją, Tailandą, Taivaną ir Indoneziją. Tiesa, kad augimas lėtėja, bet taip yra dėl susitelkimo į tikslines rinkas. Jeigu pažvelgsite į vartotojų skaičiaus augimą šiose šalyse, jis siekia daugiau nei 20%, palyginti su praėjusiais metais. Taigi, Azijoje augimas yra sveikas, - aiškina p. Idezawa.
Tiesa, anksčiau ši bendrovė kalbėjo ir apie globalias ambicijas. Tačiau panašu, kad dabar apetitas užkariauti pasaulį priblėso. Line išmėgino savo jėgas JAV, buvo sąlyginai populiarus Ispanijoje, tačiau galiausiai liovėsi dėti pastangas į šiose rinkose.
Vadovas apie plėtrą į Vakarus daug nekalba, tačiau sako, kad dalį bendrovės produktų galima plėtoti globaliai.
Augina reklamos pajamas
Apie 40% bendrovės pajamų atkeliauja iš reklamos. O praėjusiais metais ši dalis siekė 30%.
Vidutiniu laikotarpiu reklamos verslas bus didžiausias pajamų šaltinis. Dabar jis sudaro 40%, dar 30% yra iš žaidimų ir 20% etikečių (angl. stickers). Taip pat mes siūlome įvairias kitas paslaugas, pavyzdžiui, Line music, mokėjimų paslaugas, - pasakojo vykdomasis direktorius.
Anot jo, reklamos verslas sėkmingai plėtojasi: vartotojai vis daugiau praleidžia laiko platformoje, o gausūs duomenys apie juos leidžia tikslingai parinkti reklamą. Vidutiniu laikotarpiu pajamos iš reklamos gali sudaryti dar didesnę visų pajamų dalį.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti