Prastoki flagmanų pardavimai tempia LG žemyn

LG Electronics (LG) pardavimai trečiąjį šių metų ketvirtį pasiekė 11,8 mlrd. USD, 5,7% mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Ketvirčio korporacijos veiklos pelnas buvo 252,7 mln. USD, 10,8% mažiau nei pernai trečiąjį ketvirtį.
Didžiausias pajamų smukimas fiksuotas mobiliųjų technologijų padalinyje. O geriausiai pasirodė buities prietaisų bei oro kondicionavimo padalinys ir pramogų padalinys. Didžiausias pajamų augimas fiksuotas automobilių komponentų padalinyje. Tačiau jis patyrė nuostolių.
Mobiliųjų technologijų padalinys LG Mobile Communications Company trečiąjį ketvirtį gavo 2,3 mlrd. USD pajamų, 23% mažiau nei pernai tuo pačiu metu ir 24% mažiau nei antrąjį šių metų ketvirtį. Šio padalinio ketvirčio veiklos nuostolis siekė 389,4 mln. USD. Tai reiškia, kad duobė dar pagilėjo, nes pernai tuo pačiu metu LG Mobile Communications Company veiklos nuostolis siekė 84,3 mln. USD.
Tokius rezultatus, pasak kompanijos, lėmė mažesni Premium klasės įrenginių, tokių kaip telefonas G5, pardavimai ir kaštai susiję su įmonės struktūros pakeitimais.
LG trečiąjį ketvirtį pagamino ir į prekybos vietas išsiuntė 13,5 mln. vnt. išmaniųjų telefonų, 9% mažiau nei 2015 m. trečiąjį ketvirtį ir 3% mažiau nei antrąjį šių metų ketvirtį.
Pagrindiniai einamojo ketvirčio prioritetai didinti naujojo V20 ir modelio bei K ir X modelių pardavimus. Iki metų pabaigos taip pat planuojama baigti visas struktūrines permainas mobiliame padalinyje.
Buities prietaisų ir oro kondicionavimo rangos padalinio LG Home Appliance & Air Solution Company veiklos pelnas minimu laikotarpiu siekė 305,9 mln. USD, ir buvo 40% didesnis nei pernai tuo pačiu metu.
Bendrovė teigia, kad nepaisant nepalankaus valiutų kursų svyravimo Europos, Vidurio rytų, Afrikos ir Lotynų Amerikos šalyse, būtent Europos ir Azijos rinkose geriausiai seikėsi pardavinėti buities prietaisus.
Televizoriai vis dar valdo
Pramogų padalinio LG Home Entertainment Company, kurio esminis pajamų šaltinis yra televizoriai, veiklos pelnas trečiąjį ketvirtį siekė USD 340,4 mln. USD. Padalinio pajamos siekė 3,7 mlrd. USD. Pardavimai skaičiuojant vienetais, sumažėjo 3,4%, bet pajamų suma išliko beveik tokia pati kaip ir pernai trečiąjį ketvirtį.
Įdomu tai, kad šiam padaliniui, net mažėjant pardavimams, pavyko pasiekti didžiausią bendrovės istorijoje net 9,2% siekiančią pelno maržą. Televizoriai paprastai yra tas gaminys, kuris reprezentuoja įmonę kliento namuose, todėl yra parduodami su nedidele pelno marža. Kitaip sakant įmonės paprastai siekia ne padidinti maržą, o parduoti kuo daugiau televizorių, kad ir su žemesne pelno marža.
LG savo pranešime teigia, kad Premium OLED ir UltraHD televizoriai sulaukė daug dėmesio visose esminėse kompanijos rinkose. Tačiau pabrėžiama, kad konkurencija yra labai stipri.
Jaunas, palyginti su kitais padaliniais, automobilių komponentų padalinys LG Vehicle Components Company trečiąjį ketvirtį apyvartą išaugimo net 41%, iki 602,2 mln. USD. Tačiau minimu laikotarpiu fiksuotas, atsižvelgiant į bendrovės dydį, gana kuklus 14,5 mln. USD veiklos nuostolis, kuris susidarė dėl investicijų į tyrimus ir plėtrą tam.
infogr.am::540d4c1-b986-48b6-b84d-659a09ef0e39
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti