„Creditinfo“ atveria savo duomenis: mainais nori sėkmės mokesčio

Bendrovė Creditinfo atveria duomenis pradedančiosioms ir kitoms inovatyvioms įmonėms. Mainais už juos bendrovė prašys pasirašyti sutartį dėl vadinamojo sėkmės mokesčio, kuris būtų mokamas, jei kūrėjams pavyktų komercializuoti arba parduoti Creditinfo duomenų pagrindu sukurtą produktą ar paslaugą.
Andrius Bogdanovičius, kreditų biuro Creditinfo generalinis direktorius, sako, kad duomenis startuoliams nuspręsta pasiūlyti, nes įmonė nori kurti daugiau skaitmeninių paslaugų ir produktų, ypač tokių, kurie būtų susiję su kreditų biuro veikla ir i ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti