„Volvo“ klientai automobilius bandys virtualiai

Ar norėtumėte išbandyti naują automobilį, vairuodamas jo hologramą? Būtent tokią galimybę kuria Microsoft drauge su Volvo.
Į technologijų bendrovės Microsoft išplėstosios realybės akinius norima įdiegti skaitmeninį Volvo automobilių saloną. Toks klientams leistų pademonstruoti saugumo technologijas, automobilio komplektavimo galimybes ir, žinoma, organizuoti bandomuosius važiavimus.
Visas šias galimybes Microsoft pristato JAV. Išplėstosios realybės akiniai HoloLens leidžia pamatyti trimatį realaus dydžio Volvo S90 naujo vidutinio dydžio prabangaus sedano vaizdą. Drauge užsidėjus HoloLens galima automobilį pavairuoti, išbandyti autonominio vairavimo galimybes bei saugumo sistemas.
Volvo yra pirmasis Microsoft partneris iš automobilių pramonės. Dar dvi bendrovės pareiškė norinčios dirbti drauge su technologijų bendrove. Volvo nori sustiprinti savo reputaciją, kai kalbama apie automobilių saugumą ir dizainą, tad HoloLens siūlomos galimybės kur kas platesnės nei tradicinių automobilių salonų.
Rodo partneriams
Galimybė sumaišyti realybes tarpusavyje reiškia tai, kad automobilį galima pažinti labai įvairiapusiškai. Tokia patirtis kur kas įvairesnė, sako Thomas Anderssonas, Volvo Car Group globalios rinkodaros viceprezidentas.
Pavyzdžiui, saugumo sistemos, tokios, kaip avarinio sustojimo, susidūrimo išvengimo sunkiai gali būti išbandomos realiame bandomajame važiavime. Holograma gali pademonstruoti tokių sistemų privalumus.
Microsoft savo ruožtu stengiasi atrasti įmonių programėlių ir klientų savo HoloLens akiniams, pristatytiems pernai sausį. Kūrėjo įrankiai, kainuojantys apie 3.000 USD (2.821 Eur), bus išleisti kitų metų pradžioje. Tokie klientai, manoma, leis HoloLens pritaikyti plačiau nei kad buvo pritaikytas Microsoft sukurtas Kinect judesio daviklį turintis įrenginys. Pastarąjį, beje, panaudojo Nissan kompanija 2013 m. salonuose demonstravo Pathfinder modelį. Technologijų bendrovė keliauja po JAV ir Kanada ir pristatinėja HoloLens klientams bei lanko partnerius.
Demonstruoja nepagamintus
Demonstruodama hologramų galimybes Microsoft pavertė erdvę, įprastai naudojamą konferencijoms ir pranešimams, į tariamą Volvo saloną. Viena holograma supažindina su esminiais dizaino elementais, kita parodo, kokios spalvos ir interjero įranga įmanomos. Tai ypač naudinga salone, kur vieno modelio galima parodyti tik vieną ar du automobilius.
Išsirinkęs, kokio dizaino turėtų būti automobilis, HoloLens akinius dėvintis asmuo gali jį pamatyti viso dydžio, apeiti iš visų pusių, nors, pastebi Bloomberg, staigiai judant ar sukiojantis HoloLens pameta automobilio kampus.
Bjornas Annwallas, Volvo rinkodaros, pardavimų ir serviso viceprezidentas, pabrėžia, kad ilgainiui automobilių gamintojas pasiūlys galimybę iš tiesų įsėsti į su HoloLens apžiūrimą modelį ir leistis į virtualų bandomąjį važiavimą.
Volvo tiki, kad HoloLens leis jiems parodyti naujus automobilius pirkėjams kur kas greičiau. Kartais net anksčiau nei realūs automobiliai iš tiesų bus pagaminti. Toks, pavyzdžiui, ir sedanas S90, kurį kompanija pasitelkė HoloLens privalumų demonstravimui.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti