Darbalaukio apipavidalinimais startuolis pritraukė 1 mln. vartotojų

Startuolis AirThemes siūlo matyti ne įprastas piktogramas savo mobiliajame telefone, bet , pavyzdžiui, mėgiamo žaidimo aplinką. Taip per metus jam pavyko pritraukti 1 mln. žmonių.
Dabar esame toje stadijoje, kai naujų vartotojų kiekis kasdien išauga 10.000-15.000, VŽ sako Aleksejus Lartejus, Vilniuje įsikūrusios bendrovės vadovas.
Programėlių parduotuvėje Google Play galima rasti aibę aplikacijų, kurios leidžia vietoje tradicinių žinučių, laikrodžio, vaizdo kameros ir kitų piktogramų matyti įvairius apipavidalinimus. Todėl idėja keisti operacinės sistemos (OS) aplinkas gali pasirodyti sena ir neturinti potencialo atnešti pelno. Tačiau AirThemes unikalumas slypi tame, kad tai yra rinkodaros projektas, o ne kelių IT specialistų naivus siekis padaryti tą patį, bet gražiau.
Beje, programėlė veikia tik atviro kodo Android OS turinčiuose įrenginiuose, o pritaikyti Apple įrenginiuose esančiai iOS kol kas neplanuojama dėl per mažo pritaikymo lygio prie sistemos.
Bendradarbiauja su žymiais prekės ženklais
Dėl kiekvienos operacinės sistemos aplinkos sukūrimo bendrovė derasi su žymiais prekės ženklais ir įsiklauso į jų keliamas sąlygas. Taip galiausiai gimsta ne tik kitokia išvaizda, bet ir rinkodaros tikslais pasitarnaujanti idėja.
Programėlės vartotojų kiekio augimas paspartėjo prieš porą savaičių, kai buvo pristatytos žaidimų mobiliesiems įrenginiams Candy Crush Saga ir Shadow Fight 2 aplinkos. Pastarasis žaidimas šiuo metu yra vienas populiariausių Rusijoje ir aplinkinėse valstybėse. Ponas Lartejus sako, kad verslo pradžiai bendradarbiavimas su žaidimų bendrovėmis pasirinktas dėl turimo kontaktų rato ir spartaus augimo galimybių. Vėliau galima laukti ir labiau tradicinių verslų aplinkos temų.
Mes kalbamės su tradiciniais prekės ženklais, kurie nebūtinai yra susiję su mobiliaisiais telefonais, jau galime parodyti, su kuo bendradarbiaujame, tai padeda ieškant naujų klientų, sako pašnekovas.
Anot jo, derybų trukmė priklauso nuo prekės ženklo ir įmonės dydžio. Greičiausiai pasiektas susitarimas truko 1 mėnesį nuo pirmo kontakto iki sutarties pasirašymo, o ilgiausiai sąlygas teko derinti 8 mėnesius.
Iš pradžių aplinkų kūrimui reikėjo padaryti struktūrą. Dabar kiekvienai temai 80% funkcionalumo jau turime, todėl darbai su pilnu testavimu trunka nuo 6 iki 8 savaičių. Šiuo metu sunkiausia proceso dalis yra rasti partnerius, aiškina vadovas.
Augimą lemia patirtis
Ponas Lartejus šioje srityje nėra naujokas ir savo pavyzdžiu paneigia visuomenėje sklandančią nuomonę, kad IT startuolius kuria tik jaunuoliai, kuriuos dažniausiai sutiksite populiariose kavinėse. Jis technologijų mobiliesiems srityje dirba 7 metus, yra prisidėjęs prie verslininko Ilja Laurso startuolio GetJar sėkmės istorijos sukūrimo. Vadovo teigimu, pritraukti daugiau nei 1 mln. vartotojų nuo praėjusių metų rugpjūčio pavyko dėl patirties ir gebėjimo agresyviai veržtis į rinką. Tiesa, paklaustas, kada jo bendrovė galėtų tapti pelninga, p. Lartėjus pradeda juoktis ir sako, kad tai tikrai planuojama, tačiau apie grąžą šiuo metu kalbėti dar anksti.
180.000 Eur į AirThemes jau yra investavęs p. Laurso rizikos kapitalo fondas Nextury Ventures, taip pat verslo angelai iš Silicio slėnio, tačiau jų investicijos suma nėra atskleidžiama.
Turėti vartotojų neužtenka
Verslininkas pastebi, kad dėl įvykusios slinkties Silicio slėnyje, į startuolių rojų tik su augančiu vartotojų kieku bilieto bendrovės jau nebegauna. Todėl ir ši įmonė persikelti pas investuotojus į JAV neskuba, bet svarsto apie žmogų ten naujų lėšų pritraukimui.
Iki šiol sėkmės formulė Silicio slėnyje buvo vartotojų skaičius, pagal jį buvo vertinamos bendrovės ir pasirenkamos investicijos. Šiais metais žmonės jau klausia ir to, kiek iš vartotojų bazės sugeneruojama pinigų, kokios pajamos bus ateityje. Startuoliams ši slinktis apsunkino gyvenimą, bet tai yra teisingas kelias, sako verslininkas.
Pati bendrovė dar vis išgyvena verslo modelio paieškų laikotarpį ir eksperimentuoja su reklama bei specifinių paslaugų apmokestinimu.
Šiuo metu bandome skirtingus verslo modelius. Vienas jų reklama, kurią galėtume rodyti temose. Taip pat siūlome papildomą turinį: programėlę galite parsisiųsti nemokamai, bet jos pakeitimai yra apmokestinami. Taip padarėme su Candy Crush Saga, aiškina vadovas.
Rašyti komentarą 0
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti