„YouTube“ be reklamos – 9,99 USD

Publikuota: 2015-10-22
Atnaujinta 2015-10-22 13:06
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Nuo spalio 28 d. JAV gyventojai galės rinktis „YouTube“ prenumeratą be reklamos – „YouTube Red“ paketas kainuos 9.99 USD per mėnesį.

Youtube savo tinklaraštyje skelbia, kad vartotojai, mokėdami bemaž 10 USD per mėnesį, galės žiūrėti visą vaizdo turinį be reklamos tiek kompiuteriuose, tiek mobiliuosiuose ar planšetėse. Netrukus tokia paslauga veiks ir „YouTube“ žaidimų ir muzikos platformose. Pirmasis mėnuo besirenkantiems „YouTube Red“ paslaugą – nemokamas, tačiau kol kas ji bus prieinama tik JAV.

Analitikai skirtingai sutiko žinią, svarstydami, kokia dalis „YouTube“ vartotojų, kurie iki šiol čia lankydavosi ir žiūrėdavo turinį nemokėdami, rinksis naująją paslaugą, tačiau kartu sveikina sprendimą, nes tai suteikia galimybę vartotojams rinktis.

Savo ruožtu savo tinklaraštyje „YouTube“ teigia, kad vartotojai seniai klausė apie tokią galimybę – naršyti be reklamos, tačiau mokėti tam tikrą mokestį ir taip paremti savo mėgstamiausius turinio kūrėjus.

Nemokamų pietų nėra

Panašiu keliu žengia vis daugiau žiniasklaidos leidinių, besitransformuojančių iš spausdintos į internetinę žiniasklaidą ir kovodamos su vartotojais blokuojančiais rekalmą, – jos apmokestina kuriamą turinį internete.

VŽ rašė, jog „Axel Springer“, viena didžiausių Europoje žiniasklaidos bendrovių ir vienų lankomiausių portalų Vokietijoje valdytoja, žengė rimtą žingsnį prieš blokuojačius reklamą skaitytojus, – nuo šiol internautams, apsilankiusiems jų tinklapyje bild.de, suteikiama alternatyva: arba išjungti reklamos blokatorius, arba mokėti už skaitomą turinį – 2,99 Eur per mėnesį.

„Axel Springer“ grupei priklauso didžiausi Vokietijos laikraščiai „Bild“ bei „Die Welt“, taip pat grupė prieš kelias savaites įsigijo 88% verslo naujienų portalo „Business Insider Inc.“ akcijų.

Lietuvoje – ne mažiau

VŽ rašė, jog Lietuvoje ši problema ne mažiau aktuali – turime ne tik bene sparčiausią internetą pasaulyje, tačiau kartu su lenkais, amerikiečiais ir graikais gerokai dažniau nei kitų šalių gyventojai puslapius internete vartome be reklamos.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Media House“ kartu su „Synopticom Ad Research“ pavasarį atliktas tyrimas rodo, kad 29% 18–50 metų interneto naudotojų Lietuvoje yra įsidiegę reklamos blokatorius „Adblock“ arba „Adblock Plus“.

Interneto portalai skirtingai vertina šios problemos mąstą, tačiau imasi ir priemonių – nuo 2015 m. gegužės vartotojai, blokuojantys reklamą internete, nebegali matyti vaizdo turinio portale „lrytas.lt“. Kitokį sprendimą pritaikė portalas „15min.lt“. Jo skaitytojai, naudojantys „AdBlock“, kartą per dieną mato bemaž visą ekraną uždengiančią vieną reklamą, kurią gali išjungti po 5 sek.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interviu su „Šviesos konversijos“ vadovu: tinkami žmonės tinkamoje vietoje Premium

Daug kas žino, kad Lietuva yra lazerių valstybė, bet retas gali įvardyti bent vieną bendrovę ar itin...

„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Trumpas gina „Google“: 4,34 mlrd. Eur bauda  – Europos pasinaudojimas JAV 13

JAV prezidentas Donaldas Trumpas sukritikavo ES konkurencijos prižiūrėtojus dėl technologijų milžinei...

Technologijos
2018.07.20
„Telia Lietuva“ grynąjį pelną padidino penktadaliu 8

Telekomunikacijų AB „Telia Lietuva“ grynasis pelnas šių metų pirmą pusmetį buvo 20,2% didesnis nei atitinkamu...

Technologijos
2018.07.20
Su atgaivintu „Šilelio“ prekės ženklu pajamas dvigubina kasmet Premium 2

Vilniaus bendrovė „Sponge“, prieš porą metų atgaivinusi lietuvišką prekės ženklą „Šilelis“, pernai beveik...

Technologijos
2018.07.19
Lenktynės su dirbtiniu intelektu 6

Šiuolaikinės technologijos, kurių reklamose nespindi raidelės AI, atrodo kaip praėjusio amžiaus atgyvena.

Technologijos
2018.07.19
„Google“ Europoje gavo 4,34 mlrd. Eur baudą 25

Europos konkurencijos sargai JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 4,34 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Technologijos
2018.07.18
„Tele2“ pajamos augo 17,1% 4

Šių metų pirmą pusmetį telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ pajamos augo 17,1%, palyginti su atitinkamu...

Technologijos
2018.07.18
Sinkevičius: dirbtinio intelekto plėtrą reikia skatinti ES lygmeniu Premium 5

Europos Sąjungos valstybės turi imtis bendrų pastangų skatindamos dirbtinio intelekto (DI) plėtrą, nes kitu...

Technologijos
2018.07.18
„Devbridge Group“ Vilniaus padalinys turi naują vadovą

JAV programavimo paslaugų įmonės „Devbridge Group“ Vilniaus padaliniui nuo šiol vadovaus Jaroslavas Sadovskis.

Vadyba
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

„Apple“ vien šiemet pagamins 91 mln. naujų „iPhone“

Po maždaug 3–4 mėnesių rinkoje turėtų pasirodyti šių metų „iPhone“ įrenginiai. Ir „Apple“ tikisi daug...

Technologijos
2018.07.17
ES ir Japonija pasirašė duomenų mainų sutartį

Europos Sąjunga (ES) antradienį pasirašė laisvos prekybos sutartį Japonija. Kartu sukirsta rankomis ir dėl...

Technologijos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
Jeffas Bezosas tapo turtingiausiu žmogumi šių laikų istorijoje 5

El. prekybos milžinės „Amazon“ įkūrėjo ir vadovo Jeffo Bezoso turto vertė pirmadienį perkopė 150 mlrd. USD.

Vadyba
2018.07.17
Izraelio „fintech“ bendrovė kuriasi Lietuvoje 3

Mokėjimų negrynaisiais pinigais sprendimus plėtojanti ir diegianti Izraelio bendrovė „Nayax“ paskelbė...

Technologijos
2018.07.17
Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 11

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

NT sandorių transformacija: nuo skelbimų laikraštyje iki „blockchain“ Premium

Anksčiau norėdamas įsigyti svajonių namus nuveikti galėdavai ne kažin ką. Nebent tuščiai spoksoti į...

Statyba ir NT
2018.07.17
Veido atpažinimo technologija kelia nerimą „Microsoft“

„Microsoft“ atviru laišku kreipėsi į JAV vyriausybę ir paragino politikus numatyti veido atpažinimo...

Technologijos
2018.07.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau