„Tele2“ pajamas Lietuvoje kėlė internetas ir telefonų pardavimai

Publikuota: 2015-10-21
Atnaujinta 2015-10-21 16:06
Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius: „Telekomunikacijų operatorių perspektyva Lietuvoje yra gera“.
Juditos grigelytės nuotr.
Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius: „Telekomunikacijų operatorių perspektyva Lietuvoje yra gera“. Juditos grigelytės nuotr.
„Verslo žinios“

Didžiausios Lietuvos mobiliojo ryšio UAB „Tele2“ pajamos šiemet trečią ketvirtį didėjo 7,3%, pelno gauta 2,9% mažiau nei tuo pačiu pernai metų laikotarpiu. Bendrovės teigimu, realus augimas buvo didesnis, tačiau finansinį rezultatą sumažino vienkartinė pernykščio trečiojo ketvirčio finansinių rezultatų korekcija.

„Tele2“ finansiniai rezultatai pastaruosius keletą metų nuosekliai gerėja. Per paskutinius keletą metų „Tele2“ neaugo tik per patį krizės įkarštį. O šiaip nuolat kyla ir pajamos, ir pelnas, ir tinklo apimtis, tęsiame investicijas į 4G tinklą“, – šiandien spaudos konferencijoje sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pasak jo, mobiliųjų paslaugų vartojimas Lietuvoje didėja, žmonės renkasi vis geresnius telefonus. „Taigi telekomunikacijų operatorių ateitis yra gera“, - kalbėjo „Tele2“ vadovas.

Rezultatą mažino korekcija

Trečiąjį ketvirtį „Tele2“ pajamos išaugo 7,3 % ir pasiekė 44,2 mln. Eur. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) sudarė 15,1 mln. Eur, - 2,6% mažiau nei prieš metus.

„Tačiau atmetus anksčiau atliktą 2014 m. trečiojo ketvirčio finansinių rezultatų korekciją, kai ketvirčio pajamos ir EBITDA buvo padidinti 1,67 mln. Eur, 2015 m trečiojo ketvirčio „Tele2“ pajamos realiai didėjo 11,8 %, o EBITDA augo 8,7 %“, - aiškino Aidas Tamošiūnas, „Tele2“ finansų direktorius.

Šių metų III ketv. „Tele2“ EBITDA marža buvo 34,6 % (pernai tą patį ketvirtį 38,1%).

Iš viso per devynis mėnesius „Tele2“ pajamos sudarė 120,9 mln. Eur ir buvo 7,5 % didesnės nei praėjusiais metais tuo pačiu metu, EBITDA išaugo 2,1% - iki 42,7 mln. Eur. Tiesa, devynių mėnesių EBITDA marža sumažėjo – šiemet ji sudarė 35,8 %, kai tuo tarpu pernai siekė 37,4%.

Pasak p. Masiulio, įmonės pajamas augino didėjantis interneto vartojimas, didėjusios pajamos iš telefonų pardavimų bei papildomos paslaugos.

Perka brangesnius telefonus

III ketv. „Tele2“ tinkle prakalbėtų minučių skaičius, lyginant su tuo pačiu ketvirčiu pernai, padidėjo 2,6 %. Duomenų suvartojimas per metus šoktelėjo 120 % .

„Ketvirtadalis „Tele2“ interneto jau keliauja 4G ryšiu. Mūsų 4G tinklas šiuo metu dengia apie 80%. Lietuvos. Artėjame prie ribos, kai 4G dengs visą Lietuvą ir kiekvienas žmogus bet kurioje vietoje galės juo naudotis. 4G telefonų skvarba sparčiai didėja, tai gera tendencija, nes 4G vartotojas naudoja 50%. daugiau duomenų nei 3G“, - kalbėjo „Tele2“ vadovas.

Petras Kirdeika, „Tele2“ Komercijos departamento direktorius, pabrėžė, kad Lietuvos vartotojai renkasi geresnius ir brangesnius telefonus.

„75 % įsigyjamų naujų telefonų yra išmanieji. „Apple“ telefonų pardavimai kilo 6 kartus, smūgiams atsparių - daugiau kaip 6. Telefonų pardavimų pajamos III ketv., lyginant su tuo pačiu pernai metų ketvirčiu, paaugo 33%“, - vardijo p. Kirdeika.

Pasak jo, vidutinės paslaugų kainos per metus krenta 7-10%, todėl vis svaresnę įmonės pajamų dalį turi sudaryti pajamos iš naujų produktų ir paslaugų.

„Pagal per pastaruosius tris metus pristatytų naujų paslaugų kiekį pralenkėme visus konkurentus. Daug naujų produktų ketiname kurti ir toliau“, - sakė jis.

Vartotojų toliau mažėjo

„Tele2“ verslo vartotojų skaičius per metus padidėjo 3.000 arba 1,8% ir dabar siekia 144.400.

Tačiau bendras operatorės klientų skaičius mažėja, nes atsiradus neribotų pokalbių planams dingo poreikis turėti antrą telefono kortelę. Klientų skaičius mažėja ir dėl emigracijos“, – aiškino p. Kirdeika.

Iš viso „Tele2” paslaugomis rugsėjo pabaigoje naudojosi 1,78 mln. vartotojų – 3,8% mažiau nei prieš metus.

Į kokybės gerinimą, tinklo plėtrą ir naujas paslaugas „Tele2“ skelbia šiemet investavusi 9,8 mln. Eur – 1 mln. Eur daugiau nei pernai per devynis mėnesius, kai investicijos sudarė 8,8 mln. Eur.

„Toliau tęsiame investicijas į 4G ir 4G + tinklo plėtrą. Mūsų tikslas – visoje Lietuvoje pasiūlyti internetą, kuris savo sparta prilygsta vidutinės spartos fiksuotajam internetui“, – sakė p. Masiulis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą TECHNOLOGIJŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tesla“ akcijos pinga po analitikų kritikos vadovui 1

JAV elektromobilių gamintojos „Tesla“ akcijos pirmadienį pinga apie 7%, iki trijų mėnesių žemumų, po žinios,...

Rinkos
2018.08.20
Registrų mobiliojo e. parašo sistema atstatyta 2

Registrų centras (RC) praneša, kad apie 16 val. pavyko pašalinti sutrikimus infrastruktūroje, dėl kurių...

„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ ginčą dėl reklamos sprendžia teisme

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ skundžia „Tele2“ reklamą, kurioje buvo naudojamas „Labas“ prekės...

Rinkodara
2018.08.20
Vaikai skatina įsigyti kompiuterį ir interneto prieigą

Šių metų pirmą ketvirtį asmeninius kompiuterius namuose turėjo 76%, o interneto prieigą – 78% namų ūkių, tai...

„Tablein“ naują veiklos modelį išbandys Lietuvoje Premium

Kauno bendrovė „Internet Marketing Solutions“, prieš kelerius metus pasiūliusi staliukų rezervavimo ir svečių...

Mėnesio sandoris: „Telia“ pirkinys Norvegijoje už 2,2 mlrd. Eur

Švedijos telekomunikacijų milžinė „Telia“ liepos viduryje pranešė apie pasiektą susitarimą su Danijos...

Rinkos
2018.08.19
Biuro robotai gali sutaupyti iki 20% darbuotojų laiko Premium 4

Verslo procesų robotizavimas pasaulyje įgauna pagreitį. Vidurio ir Rytų Europos rinkos šiek tiek atsilieka...

Dirbtinis intelektas – jeigu neįdarbinsime mes, įdarbins prieš mus 3

Atrodo, kad nuolat pasikartojančios milžiniškų kiekių duomenų vagystės įsilieja į kasdienį gyvenimą ir...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Ruošiasi plėtrai JAV: pasitelkė prestižinį Kalifornijos universitetą Premium

Keturios Lietuvoje veikiančios bendrovės pateko į Kalifornijos universiteto Los Andžele programą verslui. Su...

„Tesonet“ vadovai investavo į „Hostinger“ Premium 3

Eimantas Sabaliauskas ir Tomas Okmanas, informacinių technologijų bendrovės „Tesonet“ įkūrėjai ir vadovai,...

Santaros klinikos prašo sukurti geresnį apšvietimą operacinėms Premium

Mokslininkai ir verslininkai kviečiami operacinėms sukurti geresnį apšvietimą, kuris leistų pasodrinti ir...

Vietos vaizdo žaidimų rinka stiebiasi į viršų Premium

Lietuvos žaidimų industrija, nors vis dar nedidelė, toliau auga ir bręsta stambių kompanijų atėjimui. Kartu...

KTU siūlo išmanų Vilniaus šiukšlių krizės sprendimą 14

Kauno technologijos universitetas (KTU) sostinės bėdas su šiukšlėmis siūlo spręsti diegiant išmanią...

Progreso varomas „Ford“ pertvarko savo organizaciją

JAV automobilių gamintojas „Ford Motor Company“ visus su savavaldžių automobilių kūrimu susijusius padalinius...

Technologijos
2018.08.15
Advokatai dirbtinį intelektą išmokė lietuvių kalbos Premium 6

Dirbdami prie įmonės įsigijimo projekto dirbtinio intelekto programą šią vasarą pirmą kartą panaudoję...

Į profesines mokyklas priimta daugiau stojančiųjų

Šiemet į profesinio ugdymo mokyklas per pagrindinį priėmimą priimta daugiau stojančiųjų nei pernai – šiemet...

Mokslas
2018.08.14
Glodas į Lietuvą iš JAV atveda „Zedge“ Premium 7

Verslininkas ir rizikos kapitalo bendrovės „Nextury Ventures“ vadovas Mindaugas Glodas įregistravo bendrovę...

JT globojamame konkurse Lietuvai atstovaus ir „Laisvės TV“ 1

Išrinkti šių metų skaitmeninio turinio sprendimų konkurso „Naujasis knygnešys 2018“ laureatai. Aštuoni...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau