Patvirtinta ESO strategija 2016-2020 metams

Bendrovės valdyba trečiadienį patvirtino AB Energijos skirstymo operatorius (ESO) 2016 - 2020 m. veiklos strategiją.
Strategijoje numatyta toliau didinti veiklos efektyvumą ir iki 2020 m. sumažinti veiklos sąnaudas daugiau nei 10%. Siekiant kokybiško ir saugaus elektros energijos ir gamtinių dujų skirstymo paslaugų teikimo, iki 2020 metų planuojama 45% padidinti investicijų apimtis nukreipiant lėšas į elektros ir dujų skirstymo tinklų techninės būklės gerinimą.
Bendrovė iki 2020 m. sieks reikšmingai pagerinti elektros skirstymo tinklo patikimumą. Planuojama, kad elektros tinkle vidutinė neplanuotų elektros energijos persiuntimo nutraukimų trukmė (SAIDI su force majeure) iki 2020 m. sumažės iki 87 min. (2016 m. 106 min.), vidutinis neplanuotų ilgų nutraukimų skaičius vienam klientui (SAIFI su force majeure) atitinkamai sumažės iki 0,94 karto (2016 m. 1,06 karto). Bendrovė taip pat sieks išlaikyti aukštus gamtinių dujų skirstymo tinklo patikimumo rodiklius.
Bendrovė iki 2020 m. planuoja dvigubai sutrumpinti naujų klientų prijungimo prie gamtinių dujų skirstymo tinklo trukmę: nuo 177 iki 85 dienų. Naujų klientų prijungimo trukmę prie elektros energijos skirstymo tinklo planuojama sutrumpinti nuo 66 iki 50 dienų. Sutrumpinus naujų elektros energijos klientų prijungimo procesą, bus pagerintas šalies rezultatas Pasaulio banko reitinge Doing business, nes viena jo dedamųjų Prisijungimas prie elektros tinklų (angl. Getting electricity).
Bendrovė sieks išlaikyti aukštą klientų pasitenkinimo lygį, viršijantį Europos energetikos įmonių šalių vidurkį. Numatoma, jog bendrovės klientų GCSI pasitenkinimo indeksas 2020 m. išliks 80 balų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti