Bankai jau skolina ir nepažiūrėję klientui į akis

Norint pasiimti vartojimo paskolą į banką keliauti nebereikia. Lietuvoje veikiantys bankai vienas po kito pažėrė pranešimų, kad klientams skolins pinigus internetu ir per mobiliąsias programėles.
Pirmasis apie vartojimo paskolų suteikimą per mobiliąją programėlę pirmadienį pranešė DNB. Trečiadienį jo pėdomis pasekė SEB. Iki šių metų pabaigos mobilias inovacijas įdiegti žada ir Swedbank.
Atsakymas per kelias minutes
SEB trečiadienį paskelbė, kad banko klientai paraiškas galės pateikti kompiuteryje prisijungus prie interneto banko arba naudojantis banko programėle. Atsakymą dėl kredito suteikimo klientai gaus automatiškai per kelias minutes, o jei bankui reikės pasitikslinti papildomus duomenis vėliausiai per vieną darbo dieną. Į banko skyrių nereikės pėdinti ir paskolos prašančio asmens sutuoktiniui, nes sutikimą bus galima taip pat pateikti prisijungus prie interneto banko.
Atsakymą per vieną darbo dieną žada ir DNB. Swedbank taip pat planuoja suktis itin greitai.
Šių metų pabaigoje klientams pasiūlysime galimybę teikti paraiškas vartojamajam finansavimui per išmaniąją programėlę. Kaip ir interneto banke, naudodamiesi programėle klientai galės pateikti paraišką sumai iki 20.000 Eur. Numatoma, kad pateikus paraišką banko darbo laiku atsakymas dėl paskolos bus pateiktas itin greitai. Klientas apie sprendimą bus iškart informuotas SMS žinute ir sutarties pasirašymą galės patvirtinti išmaniojoje programėlėje. Pinigai po sutarties pasirašymo bus iš karto pervesti į kliento sąskaitą, VŽ sakė Jūratė Gumuliauskienė, Swedbank Privačių klientų tarnybos vadovė.
Keičiasi klientų įpročiai
Klientai vertina banko paslaugų greitumą ir patogumą, tad šis pokytis natūralus žingsnis, siekiant padėti mūsų klientams paprastai ir greitai įgyvendinti savo tikslus, pranešime cituojamas Vaidas Žagūnis, SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.
Apie kintančius klientų įpročius kalba ir DNB.
Dar prieš keletą metų tokia paslauga būtų neįsivaizduojama. Šiandien interneto bankas ir mobilusis bankas yra absoliutūs lyderiai atliekant bankines operacijas. Tik laiko klausimas, kol išmanieji įrenginiai įgalins teikti ir gauti daugumą bankinių paslaugų, įskaitant tokias sudėtingas kaip įvairių rūšių paskolos, teigia Evaldas Ruzgys, DNB banko Elektroninių kanalų departamento vadovas.
Kaip jau pirmadienį rašė VŽ, DNB, spalio duomenimis, 94% bankinių operacijų banko klientai atliko naudodamiesi interneto banku kompiuteryje, 3,6% pasinaudodami mobiliojo banko programėle. DNB banko skyriuose bankinių operacijų buvo atlikta 0,77%, dažniausiai juose atlikti tarpbankiniai mokėjimai. Klientų apklausa parodė, kad jie nori dar daugiau paslaugų gauti mobiliojoje programėlėje.
Auga paskolų paklausa
DNB taip pat nurodė, kad lengvinti paskolų išdavimo aplinkybes paskatino vartojimo paskolų paklausos augimas.
Apie išaugusią paskolų paklausą pranešė ir SEB, pateikęs savo statistiką, bylojančią, kad klientai vis dažniau iš banko skolinasi asmeninėms šeimos ar namų ūkio reikmėms.
Per šių metų 9 mėnesius SEB bankas klientams suteikė 24,9 mln. Eur vartojimo kreditų - 11,5% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Per šį laiką SEB banko klientai skolinosi 9% didesnes sumas nei atitinkamu laikotarpiu pernai. Šiais metais vidutinė vartojimo kredito suma siekė apie 3.700 Eur.
Pasak p. Žagūnio, SEB banko klientai dažniausiai skolinasi būsto remontui (34% visų vartojimo kreditų) ar automobiliui įsigyti (33%). Per tris šių metų ketvirčius 13% vartojimo kreditų buvo suteikta klientams, besiskolinusiems vartojimo reikmėms, 8% norintiems įsigyti baldus, 5% gydymo reikmėms, 2% kelionėms.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti