6 šių metų maisto produktų pakavimo tendencijos

Publikuota: 2016-01-06
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.

Individualumas, ekologiškumas, lankstumas ir skaitmeninės technologijos šiemet taps svarbiausiomis maisto produktų pakavimo rinkos tendencijomis.

Įmonių noras didinti klientų lojalumą ir išsiskirti prekybos centrų lentynose skatins ieškoti naujų, įdomių pakavimo sprendimų, skelbia JAV tyrimų bendrovė „Mintel“.

„Matoma labai aiški paralelė tarp įmonių, kurios pakuotes naudoja klientų lojalumui didinti, pasirinkimo ir pačių klientų lūkesčių“, - sako Davidas Luttenbergeris, „Mintel“ atstovas.

Įmonė išskiria šešias pasaulines pakavimo tendencijas.

Individualios etiketės

Individualus pakavimas pagal klientų įgeidžius jau dabar užima maždaug 10% pasaulinės rinkos. Manoma, kad vis daugiau pirkėjų norės išskirtinai jiems pakuojamų prekių. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvienai parduotuvei teks pasamdyti prekes pakuojančius darbuotojus. Pavyzdžiui, „Coca-Cola“ kampanijai „Share a Coke“, kurios metu ant gėrimo pakuočių pasirodė populiarūs vardai, vėliau buvo galima pasirinkti bet kokį užrašą, naudojo specialius aparatus.

Mažiau, bet aiškiau

Vartotojų apklausos rodo, kad ant produktų pakuočių jie norėtų matyti daugiau informacijos apie sudedamąsias dalis, kilmę, tačiau tuo pat metu renkasi tuos produktus, kurių etiketės yra paprastos, ne chaotiškos.

Jungtinėje Karalystėje trims ketvirtadaliams pirkėjų rūpi, kokie konservantai naudojami jų įsigyjamuose maisto produktuose, daugiau kaip pusė žmonių perskaito visą informaciją apie naudojamus ingredientus.

Lanksčios formos

Kampuotų formų ir kietos pakuotės išeina iš mados, jas keičia lanksčios, mažiau vietos užimančios, perdirbamos medžiagos. Parduotuvių lentynose taip supakuotų prekių galima pamatyti vis daugiau, o trečdalis klientų jas laiko moderniomis ir patogiomis.

Ekologija laimi

Perdirbamos ar antrą kartą panaudojamos pakuotės yra vienas pagrindinių pirkti skatinančių veiksnių 63% JAV gyventojų. Teigiama, kad šios savybės pirkėjus paskatina pasirinkti vieną ar kitą prekę, jei kokybės ir kainos santykis yra panašus.

„Kurdami savo prekės ženklo strategiją gamintojai negali ignoruoti šios draugiškumo aplinkai tendencijos“, - skelbia „Mintel“.

Įvairūs dydžiai

Pirkėjai nori rinktis iš įvairesnių tų pačių prekių dydžių. Dauguma įmonių kelis metus siekė sukurti dideles produktų pakuotes ir klientus viliojo mažesne kaina, tačiau aiškėja, kad pirkėjai mielai renkasi ir itin mažas pakuotes, nes nori išbandyti nežinomus produktus.

Mobiliosios technologijos

Mobiliosios technologijos šiandien jau naudojamos daugelyje verslo sričių, tačiau pakuočių pramonėje sutinkamos buvo tik epizodiškai, dažniausiai išnaudojant QR kodus. Vis dėlto teigiama, kad ši priemonė visiems jau nusibodo ir yra neoriginali, ieškoma naujų būdų padidinti pakuočių interaktyvumą. Vienas jų yra NFC (angl. Near field communication) technologija, leidžianti telefonu sumokėti už prekes ir paslaugas, matyti įvairią informaciją apie dominantį produktą, naudojimo patarimus ir pan.

Gauk nemokamą PRAMONĖS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Volfas Engelman“ pajamos šiemet padidėjo 12% iki 37,7 mln. Eur 1

Suomijos bendrovės „Olvi“ grupei priklausančios Kauno alaus gamybos įmonės „Volfas Engelman“ apyvarta per šių...

Pramonė
2019.12.11
„Linas Agro Group“ paukštynas – didžiausias Latvijoje

„Linas Agro Group“ valdomas paukštynas Latvijoje „Putnu Fabrika Kekava“ – didžiausia pagal apyvartą...

Pramonė
2019.12.10
V. Kantauskas grįžo vadovauti „Biovelos“ valdytojai  3

Verslininkas Virginijus Kantauskas grįžo vadovauti mėsos perdirbimo įmonės „Biovela“ valdytojai „Biovela...

Pramonė
2019.12.10
„Pieno žvaigždžių“ pajamos šiemet sumažėjo 1,5%

Preliminariais neaudituotais duomenimis, AB „Pieno žvaigždės“ pardavimų pajamos per šių metų pirmus devynis...

Pramonė
2019.11.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau