Konkurencijos taryba nuomonės nekeičia: kooperatyvams už pieną moka daugiau

Publikuota: 2015-12-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Apibendrinusi rinkos tyrimo duomenis, Konkurencijos taryba (KT) nustatė, kad veiksmingiausias būdas pieno gamintojams padidinti derybinę galią ir padidinti parduodamo pieno kiekius – burtis į stambius kooperatyvus arba gamintojų organizacijas.

„Ir tyrimo metu, ir ypač po preliminarių išvadų paskelbimo sulaukėme įvairių atsiliepimų – ir neigiamų, ir teigiamų. Atlikdami tyrimą KT ekspertai ne kartą buvo susitikę su ūkininkais, išklausė jų argumentus. Apibendrinę visą informaciją manome, kad bendras ūkininkų ir žemės ūkio politiką formuojančių institucijų darbas galėtų sustiprinti pieno gamintojų pozicijas ir efektyvumą“ – sako Šarūnas Keserauskas, Konkurencijos tarybos pirmininkas.

KT pranešime rašoma, kad po preliminarių pieno rinkos tyrimo išvadų paskelbimo iš rinkos dalyvių buvo gauta informacijos, kad žalias pienas iš žemės ūkio bendrovių ir įmonių kartais yra perkamas brangiau nei iš kooperatyvų.

Tačiau tarybos ekspertai vis dėlto nustatė, kad pieno supirkimo kainas lemia pieno kiekis, jo kokybė ir tiekimo santykių stabilumas, nepriklausomai nuo pieno gamintojų statuso.

Skelbiama, kad kooperacija taip pat leidžia užsitikrinti sutartinių santykių su pieno perdirbėjais stabilumą, sustiprina pieno gamintojų atsparumą rinkos svyravimams bei padidina eksporto galimybes.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Vičiūnai ir Ko“ padvigubino pelną 1

„Vičiūnų grupės“ žuvies ir kitos maisto produkcijos platinimu užsiimančios „Vičiūnai ir Ko“ pajamos...

Agroverslas
2018.05.24
Besikeičianti JAV rinka tirpdo maisto pramonės milžinų pelną

Tokiems Amerikos maisto pramonės milžinams kaip „General Mills“, „Campbell Soup“, „Hershey“ ir „Pepsi“ šie...

Agroverslas
2018.05.23
Kinija kirto atliekų vežėjams, šie nori atsiimti iš gamintojų Premium 4

Bėdų dėl „Metrail“ išvargintiems gamintojams – naujas iššūkis. Atliekų vežėjai reikalauja, kad gamintojų ir...

„Orkla Health“ pakeitė pavadinimą

Maisto produktais ir papildais prekiaujanti UAB „Orkla Health“, priklausanti vienam iš didžiausių Norvegijos...

Agroverslas
2018.05.18
Barštys: derybos su „KG Group“ pirkėjais vyksta Premium

Pernai prakalbęs, kad pasaulinė maisto pramonė stambėja ir pavieniui tampa sunku išsilaikyti, Tautvydas...

Pramonė
2018.05.17
Teismas: „Pieno žvaigždės“ negali naudoti „Liliputo“ ženklo 1

Teismas uždraudė vienai didžiausių pieno perdirbimo įmonių „Pieno žvaigždės“ naudoti Lukšių pieninės sūrio...

Agroverslas
2018.05.14
„Kalnapilio-Tauro grupės“ pardavimai pernai ūgtelėjo 5% 1

Danijos „Royal Unibrew“ grupės valdoma antros pagal dydį Lietuvos alaus gamintoja „Kalnapilio-Tauro grupė“...

Agroverslas
2018.05.14
Londone norima uždrausti greitojo maisto reklamas 2

Sadiqas Khanas, Londono meras, miesto viešajame transporte nori uždrausti greitojo maisto reklamas. Taip jis...

Agroverslas
2018.05.12
„Pienas LT“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mantas Rudaitis

ŽŪK „Pienas LT“ valdybos sprendimu „Pienas LT“ generalinio direktoriaus pareigas pradeda eiti Mantas...

Vadyba
2018.05.10
„Coca-Cola“ visose Baltijos šalių mokyklose ribos prekybą gėrimais su pridėtiniu cukrumi 1

Tarptautinė nealkoholinių gėrimų gamybos lyderė „Coca-Cola“ Baltijos šalyse išplėtė jos iniciatyva pradinėse...

Agroverslas
2018.05.08
„Metrail“ dilema įmonėms: sumokėti mokestį ar palūkėti 2

Kol Aplinkos ministerija svarsto, ar pasirašyti su verslu taikos sutartį ginče dėl „Metrail“, 1.800 įmonių...

Auga „Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai

„Kalnapilio-Tauro grupės“ nealkoholinių gėrimų pardavimai litrais per praėjusius metus augo 8,5%.  

Agroverslas
2018.05.07
Ministerijos pozicija dėl taikos susitarimo „Metrail“ istorijoje – kitą savaitę

Aplinkos ministerija kitą savaitę žada pateikti atsakymą pakuočių gamintojus ir importuotojus vienijančioms...

Panevėžiečių prekės ženklą „Super Garden“ prekybininkai susirado patys

Prekės ženklo „Super Garden“ produkcijos – liofilizuotų uogų, vaisių, daržovių, prieskonių – galima įsigyti...

Agroverslas
2018.05.05

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau