Ilgesnio euro ieško savaip

Publikuota: 2015-11-21
Atnaujinta 2015-11-21 08:44
Andrius Kurganovas, „Biržų duonos“ komercijos direktorius: „Galima teigti, kad produktus pakuojant mažesnėmis pakuotėmis gaunama didesnė pelno marža.“
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Kurganovas, „Biržų duonos“ komercijos direktorius: „Galima teigti, kad produktus pakuojant mažesnėmis pakuotėmis gaunama didesnė pelno marža.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Maisto gamintojai yra linkę siūlyti daugiau produktų išrankesniems vartotojams namie. Galimybes patekti į Vakarų rinkas įsigyjant konkurentų įmones su ten žinomais prekių ženklais verslas vertina gana atsargiai.

Andrius Kurganovas, UAB „Biržų duona“ komercijos direktorius, pasakoja, kad Lietuvoje gaji iš Vakarų atklydusi tendencija mažinti pakuotes, kad jos taptų patogesnės.

Jis mano, kad ši tendencija išliks ir ateityje, nes tai įmonėms naudinga, užtikrina didesnes pelno maržas. Šiandien įprasta pakuoti duonos gaminius 100 g ir mažesnėmis pakuotėmis, kai anksčiau labiau dominavo prekyba duonos kepalais. Vartotojui tai daug patogiau, tačiau už tai jam tenka ir daugiau susimokėti. Kita vertus, jis pastebi, kad, tarkim, Estijoje išlieka tendencija maistą pirkti didesnėje pakuotėje. Jis neatmeta, kad estai „užstrigo“ su senais įpročiais baimindamiesi, kad iš kaimynės Suomijos, kuri išgyvena nuosmukį, neatklystų sunkūs laikai, todėl ir taupo avansu, perka daugiau, bet pigiau.

Įsigijimus vertina atsargiai

Dalius Trumpa, AB „Rokiškio sūris“ valdybos pirmininkas, nurodo, kad brangesni, aukštesnės pridėtinės vertės pieno produktai sudaro iki 10% viso įmonės asortimento.

„Deja, žmonių, kurie gali įpirkti kokybiškesnius produktus, Lietuvoje nedaug, tad šiandien pagrindinė sąlyga pelningai dirbti yra užtikrinti kuo mažesnes gamybos sąnaudas“, – teigė p. Trumpa.

Jo nuomone, tikėtis sėkmės prekiaujant sūriu Italijoje ar Prancūzijoje, kur būtų aiškiai įvardyta, kad jis pagamintas Lietuvoje, tikrai neverta. „Rokiškio sūris“ Vakaruose dirba segmente, kuriame pats prekės ženklas nėra svarbus, t. y. tiekia gaminius restoranams, picerijoms, viešbučiams ir kt.

Ponas Trumpa pripažįsta, kad, norint Vakarų rinkose prekiauti nuosavais prekių ženklais, kokius įmonė sėkmingai naudojo Rusijoje, reikalingos investicijos, o tokių šiandien dar negali sau leisti nė viena sektoriaus įmonė. Tiesa, galima nupirkti regioninę įmonę: perkėlus dalį gamybos į Lietuvą, dėl sumažėjusių kaštų sprendimas kurį laiką pasiteisina, tačiau anksčiau ar vėliau vartotojas „atšąla“, kai pamato, kad ta produkcija nėra pagaminta namie, nors prekės ženklas jam tarsi ir gerai žinomas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą AGROVERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Mėsinę Suvalkijoje išsaugoję brolis ir sesuo kuria firmines parduotuves Premium

Veiklą pradėjus nuo kelionių į potencialių partnerių parduotuves, tiesioginio pardavimo neverta atsisakyti ir...

Gazelė
2019.03.17
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
„Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln. eurų nuostolių

Didžiausia Lietuvoje kiaulių augintoja Danijos kapitalo bendrovė „Idavang“ pernai patyrė 2,7 mln.

Pramonė
2019.03.15
Lietuvoje yra erdvės ekologiškai produkcijai 2

Pernai Lietuvoje veikė 286 sertifikuotos įmonės, užsiimančios ekologiškų produktų perdirbimu, prekyba bei...

Pramonė
2019.03.15
„Stumbras“ dalį gamybos perkels iš Kauno į Alytų

Gamyklas „Stumbras“, „Alita“, „Anykščių vynas“ ir „Gubernija“ valdančios bendrovės „MV Group Production“...

Pramonė
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Grybų karas: visi vienodi – kiekvienas originalus Premium 1

Dėl šokoladinių grybukų dizaino užvirę teisiniai ginčai tarp Vokietijos ir Lietuvos bendrovių parodė, kad...

Pramonė
2019.03.13
Kova dėl 23 mln. Eur – perdirbėjai pasijuto diskriminuojami Premium 1

Žemės ūkio ministerija (ŽŪM) norėtų, kad 23 mln. Eur ES parama, skirta žemės ūkio produkcijos perdirbėjams,...

Pramonė
2019.03.13
Pirkėjų sveikesnių gėrimų paieškos skatina gamintojų išradingumą

Ekologiškų ir natūralių produktų Lietuva eksportuoja daugiausia, palyginti su Latvija ir Estija. Vis...

Gazelė
2019.03.09
Vieni perdirbėjai skaičiavo nuostolius, kiti rado būdų didinti pelną Premium

Nors visi pieno perdirbėjai sutinka, kad praėję metai nebuvo patys lengviausi, bendrovių rezultatai...

Pramonė
2019.03.07
„Delikatesas“ investuoja į paukštieną – galės konkuruoti su lenkais Premium

Nors šalies paukštininkai kalba apie tai, kad konkuruoti su pigesne lenkiška paukštiena darosi vis sunkiau,...

Pramonė
2019.03.06
„Volfas Engelman“ pajamas augino 10% – pirko ir savi, ir kaimynai Premium 4

„Volfas Engelman“ skaičiuoja, kad praėję metai bendrovei buvo rekordiniai – pardavimo pajamas ji augino 9,9%...

Pramonė
2019.03.05
Prakiurdytas produkcijos iš Vietnamo konteineris kainavo 50.000 Eur, bet „Grepo“ plėtros nesustabdė Premium 1

Natūralių gaiviųjų gėrimų gamintojai tvirtina, kad vartotojus vis labiau apimanti sveikatingumo siekiamybė...

Gazelė
2019.03.04
„Auga Group“ 2018 m. patyrė 6,25 mln. Eur nuostolių 12

AB „Auga Group“ pernai dirbo nuostolingai. 2017 m. uždirbusi 5,02 mln. Eur grynojo pelno, 2018 m. bendrovė...

Pramonė
2019.03.01
„Pieno žvaigždės“ 2018 m. nuostolį pakeitė pelnu 3

AB „Pieno žvaigždės“, 2017 m. metus baigusios su 1,73 mln. Eur nuostoliu, pernai dirbo pelningai – bendrovės...

Pramonė
2019.03.01
„Vilkyškių pieninė“ pernai dirbo nuostolingai, bendrovės akcijos pinga 6

AB „Vilkyškių pieninė“ pernai dirbo nuostolingai – bendrovės grynasis nuostolis 2018 m. siekė 101.000 Eur.,...

Pramonė
2019.03.01
„Vilniaus degtinė“ pernai patyrė 0,4 mln. Eur nuostolių 6

Prancūzijos koncerno „Marie Brizard Wine & Spirits“ valdoma alkoholio gamybos bendrovė „Vilniaus degtinė“...

Pramonė
2019.03.01
T. Barštys: dabar apie ūkį ministerijoje gali pasikalbėti tik su ūkvedžiu Premium 4

Interviu su Tautvydu Barščiu, „KG Group“ valdybos pirmininku, apie lietuvišką ir lenkišką paukštieną, „Lidl“,...

Pramonė
2019.02.28
Tyrimas: maisto produktų kainos stabilizavosi 1

Kelis pastaruosius mėnesius daugelio maisto produktų kainos šalies parduotuvėse šiek tiek mažėjo arba išliko...

Pramonė
2019.02.27
„Žemaitijos pienas“ padvigubino grynąjį pelną  5

AB „Žemaitijos pienas“ grupės neaudituota 2018 m. apyvarta siekė 177,9 mln. Eur ir, palyginus su 2017 m., kai...

Pramonė
2019.02.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau