2016-03-16 20:14

Verslo idėja: jautieną internetu išpardavė per parą

„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
Du jauni JAV verslininkai Joe Heitzebergas ir Ethanas Lowry sukūrė itin sėkmingą internetinės prekybos jautiena verslą.

Internetu ūkininkų užauginta mėsa prekiaujančių parduotuvių visame pasaulyje yra tūkstančiai ir jos populiarėja, tačiau šių verslininkų idėja kiek kitokia – jie siūlo savotišką „minios pirkimą“, kuomet suteikiama galimybė įsigyti atskiras dar nepaskersto gyvulio dalis, rašo „The Guardian“.

„Kalbėdamiesi supratome, kad daugelis mūsų draugų jautiena perka tiesiai iš įvairių ūkių ir yra labai patenkinti jos kokybe. Tačiau rasti gerą ūkį, susitarti dėl mokėjimo ir atsiėmimo jiems yra labai sudėtinga, o pirkti ir laikyti visiems metams skirtą mėsos kiekį yra pernelyg nepatogu“, - sako verslo idėjos autoriai.

Mėsiniai galvijai fermose laiką leidžia tol, kol nebūna išperkama visa jų mėsa. Paprastai vieną jautį taip pasidalinti gali apie pusšimtis žmonių.

Verslui startavus pirmojo jaučio mėsa buvo išgraibstyta per 24 valandas.

Atsirenka fermas

Iš esmės būtent „minios pirkime“ ir slypi visa verslo sėkmės paslaptis. Toks modelis yra patogus ir tarpininkaujančiai įmonei, ir ūkininkams, ir pirkėjams.

Tiesiai iš ūkio nusipirkti šviežios mėsos paprastai sudėtinga dėl to, kad skersti gyvulį ir tuomet ieškoti jam pirkėjų augintojams neapsimoka, yra pernelyg komplikuota, atima daug laiko.

„Crowd Cow“ sistema ūkininkams garantuoja, kad paskerdus gyvulį visa jo mėsa bus nupirkta, mat užsakymo metu rezervuojami pirkėjų pinigai.

Perkantiesiems sistema suteikia galimybę įsigyti ir palyginti mažus mėsos kiekius. Įmonės svetainėje rašoma, kad įprasta pirkti 3-4 kilogramus jautienos.

Galiausiai, tarp pirkėjo ir ūkininko tarpininkaujanti „Crowd Cow“ taip pat mažai rizikuoja, mat net neatsiradus pakankamam kiekiui pirkėjų gyvulys tiesiog neskerdžiamas, jo pirkti nereikia. Tiesa, kol kas tokių atvejų, kaip teigiama, nė nėra buvę, mat idėja sulaukė didelio pasisekimo.

Bendrovė šiuo metu yra pasirašiusi sutartis vos su keliais mėsinių galvijų ūkiais, nors norinčių atsirado netikėtai daug.

„Ūkininkams tai galimybė išvengti mažų prekybos centrų ir perdirbėjų jiems mokamų kainų ir konkurencijos“, - teigia verslininkai.

Rinkodaros strategija

Vis dėlto įmonės sėkmę greičiausiai lemia ir dar vienas dalykas – sumani rinkodara. „Crowd Cow“ ne šiaip prekiauja mėsa. Įkūrėjai savo klientus pratina jautieną vartoti mėgaujantis, lyg geriant raudonąjį vyną.

Tai skamba kiek banaliai, tačiau, akivaizdu, kad tokia rinkodara veikia. Kaip itin kokybiškos mėsos pardavėjus save pristatantys verslininkai dėl šios priežasties produkciją sugeba parduoti už gerokai didesnę nei rinkos kainą. Kilogramas mėsos čia kainuoja 10-30 USD.

52795
130817
52791