„FCR Media“ padalinį „FCR Media Lietuva“ įsigijo „YNOT Media“

Publikuota: 2019-04-30
„FCR Media Lietuva“ nuotr.
„FCR Media Lietuva“ nuotr.

Tarptautinės skaitmeninių medijų grupės „FCR Media“ bendrovė „FCR Media Baltics“ 100% valdytų Lietuvos padalinio „FCR Media Lietuva“ akcijų pardavė vienai sparčiausiai augančių skaitmeninės reklamos paslaugų įmonių „YNOT Media“.

Sandoris buvo pasirašytas ir užbaigtas praėjusią savaitę, jo vertė, šalių susitarimu, neatskleidžiama, pranešė didžiausia privataus kapitalo fondų valdytojas Baltijos šalyse „BaltCap“, kuri yra „FCR Media“ grupės savininkė.

„FCR Media Lietuva“ teigia turinti daugiau nei 20 metų patirtį reklamos paslaugų ir verslo informacijos sklaidos skaitmeniniuose kanaluose rinkoje. Bendrovė buvo pirmoji autorizuota „Google AdWords“ reklamos paslaugos teikėja Baltijos šalyse.

„Šio sandorio logika paprasta – šiuo metu vyksta įmonių grupės optimizavimo ir stiprinimo procesas ir mes vertiname visus sprendimus, galinčius padėti siekti šių tikslų nepakenkiant grupės struktūros integralumui ir sutelktumui. Mums patiko „YNOT Media“ ir jų patarėjų komandos požiūris bei entuziazmas ir aš esu tikras, kad „FCR Media Lietuva“ žinios bei patirtis bus tarsi degalai ambicingai YNOT komandai kylant dar aukščiau“, – pranešime spaudai sako Jonas Martinsenas, „FCR Media“ vadovas. 

Anot Andriaus Valatkos, „YNOT Media“ įkūrėjo, „FCR Media Lietuvos“ įsigijimas atitinka „YNOT Media“ plėtros strategiją ir leidžia diversifikuoti paslaugų portfelį.

„Nuolat dairomės potencialių įsigijimo taikinių, galinčių sustiprinti mūsų verslą ir pasiūlyti daugiau paslaugų klientams. Buvę „FCR Media Lietuva“ savininkai padarė labai daug, kurdami efektyviai veikiančią bendrovę ir mes ketiname toliau tobulinti jos veiklą“, – pranešime sako p. Valatka.

Pardavėjui sandoryje atstovavo „Oaklins“ patarėjų grupės nariai „Alpha Advisors“ ir advokatų kontora „SPC Legal“. Advokatų kontora „Motieka & Audzevičius“ bei „Persense“ atstovavo pirkėją.

„FCR Media“ yra skaitmeninių medijų bendrovių grupė, teikianti skaitmeninės komercijos bei kontaktų sklaidos paslaugas Čekijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Kroatijoje ir Belgijoje. Ji turi daugiau kaip 10 atstovybių penkiose šalyse, kuriose dirba daugiau nei 500 žmonių.

„YNOT Media“ yra skaitmeninės reklamos agentūra, besispecializuojanti kompleksinėse internetinės rinkodaros, el. prekybos ir reklamos technologijų srityse.  

„BaltCap“ yra didžiausias privataus kapitalo fondų valdytojas Baltijos šalyse, veikiantis nuo 1995 m. „BaltCap“ yra investavęs į daugiau nei 70 Baltijos šalyse įsikūrusių įmonių. 

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Fima“ pardavė didmeninės prekybos verslą 1

Inžinerinių sprendimų įmonių grupė „Fima“ už neįvardijamą sumą pardavė didmeninės prekybos verslą.

Statyba ir NT
2019.05.22
Mėnesio sandoris: „Wabco“ įsigijimas už 6,4 mlrd. Eur

Vokietijos pavarų dėžių ir kitų automobilių dalių gamintoja „ZF Friedrichshafen“ kovo 28 d. pranešė apie...

Rinkos
2019.05.18
Teismas: M. Marcinkevičius neturi mokėti 81 mln. Eur už sustabdytą „Akropolių“ sandorį 1

Smulkusis vadinamosios VP grupės akcininkas Mindaugas Marcinkevičius neprivalo atlyginti 81,2 mln. Eur...

Prekyba
2019.05.14
„15min“ ir BNS savininkas parduoda skelbimų verslą Baltijos šalyse 8

Naujienų portalo „15min.lt“ ir naujienų agentūros BNS savininkas nusprendė parduoti skelbimų verslus Baltijos...

Rinkos
2019.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau