Tyrimas atskleidžia, kaip organizuoti ICO

Efektyviausias lėšų pritraukimo į pirminius kriptovaliutų siūlymus (angl. initial coin offering, ICO) būdas yra ryšiai su investuotojais, kai su jais bendraujama gyvų ar virtualių susitikimų metu.
Tai teigia 55% portalo Bitnewstoday.com apklausoje dalyvavusių ICO dariusių ar darančių startuolių atstovų.
ICO projekto apžvalga Youtube ir panašiuose elektroniniuose kanaluose liko antroje efektyviausių priemonių vietoje (37% įvardija kaip efektyviausią priemonę).
36% apklausos dalyvių veiksmingiausia priemone įvardijo straipsnius apie ICO žiniasklaidoje ir ICO darančios įmonės atstovų komentarus straipsniuose.
Įvairias partnerystės ir skatinimo programos efektyviausia priemone investuotojų pinigų pritraukimui įvardija 27% apklausos dalyvių.
Išankstinio ICO svarba
Tyrimas taip pat atskleidė, kad net 2-3% nuo per ICO pritrauktų lėšų paprastai reikia išleisti kriptovaliutų žetonų paskirstymui tarp investuotojų ir ICO dalyvių.
81% tyrimo dalyvių nurodė, kad didžioji dalis per ICO norimų pritraukti lėšų pritraukiama dar per išankstinį ICO (angl. preliminary ICO, Pre-ICO). 45% apklaustųjų mano, kad uždaras išankstinis ICO yra itin veiksmingas žetonų išplatinimo būdas.
45% tyrimo dalyvių mano, jog tam, kad per ICO pavyktų pritraukti 15-20 mln. USD, reklamai reikia išleisti daugiau nei 250.000 USD. 36% apklaustųjų sako, kad tam užtenka 50.000-250.000 USD.
Kaip parodė tyrimas, 40% ICO projekto svetainės lankytojų tinklapio adresą į savo interneto naršyklę įvedė patys, 30% atėjo per kitų ICO dalyvių dalijamas nuorodas, 15% atkeliavo iš paieškos sistemų tinklapių, o 9% iš socialinių tinklų.
Tyrime, kuris vykdytas 2018 m. sausį-vasarį, dalyvavo asmenys iš 300 jau pasibaigusių ar dar tebevykstančių ICO projektų.
Apie tai, ką apie ICO vykdymo užkulisius išjungus diktofoną pasakoja lietuvių ICO projektų atstovai, skaitykite ČIA.
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą