Perveneckas: be „Aprangos“ prekybos centrai iš viso neatsidarytų

Pripažįstama naujo konkurento įtaka, pelningumui grasantis darbo užmokesčio augimas, brandos stadiją pasiekęs augimas netrukdo drabužių prekybininkei žadėti, kad ateityje ji rinką lenks pusantro karto. Rimantas Perveneckas, Aprangos vadovas, pripažįsta, kad problemų sudarant sutartis su prekybos centrais neturi: Šiandien joks didesnis prekybos centras nesusitaręs su Apranga iš viso negalėtų atidaryti prekybos centro.
Per dešimtmetį nuo 58 mln. Eur iki beveik 200 mln. Eur apvartą išauginusi, nuo 30.000 iki 80.000 kv. m prekybinį plotą išplėtusi ir beveik 25% Baltijos šalių drabužių rinkos atsiriekusi Apranga, analitikų vertinimais, pasiekė brandos stadiją, kai p ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti