Pasaulinis tyrimas: talentų pritraukimo, ESG investicijų ir reputacijos iššūkiai

Visų pasaulio regionų ryšių su visuomene agentūrų vadovai ateinančais metais prognozuoja didesnį veiklos pelningumą. Agentūrų vadovai numatomą pelningumą įvertino 7 balais iš 10, palyginus su 6,7 balais 2021 m. apklausoje, rodo naujausia Tarptautinės komunikacijos konsultantų organizacijos (International Communications Consultancy Organization ICCO) ataskaita.
Pasaulinėje apklausoje dalyvavę ryšių su visuomene lyderiai, agentūrų direktoriai ir savininkai nurodė, kad klientai užsako vis daugiau komunikacijos paslaugų, išeinančių už tradicinių ryšių su visuomene suvokimo ribų. Tokios klientų diktuojamos paklausos augimą vadovai įvertino 6,5 balais, palyginus su 6,1 balo prieš metus, rezultatus komentuoja Artūras Jonkus, ICCO tarybos narys ir Lietuvoje ICCO atstovaujančios Komunikacijos industrijos asociacijos tarybos pirmininkas.
Tyrimo išvados rodo, kad vis didesnė dalis įmonių daugiau dėmesio skiria įmonės tikslams (vertinimas per metus pakilo nuo 6,9 iki 7,2 balo), o generaliniai direktoriai ėmė rimčiau žiūrėti į įmonės reputaciją.
Tyrimas rodo, kad visuose pasaulio regionuose daugiausiai kalbama apie investavimą į ESG (angl. environmental, social, governance, liet. aplinkos, socialinių ir valdysenos), o svarbiausia socialinė problema šiuo metu yra tvarumas ir aplinka.
Paklausti apie darbuotojų situaciją rinkoje, ryšių su visuomene agentūrų vadovai pripažino, kad didžiausi iššūkiai, kaip ir prieš metus, yra šie: išlaikyti agentūrose talentinguosius žmones (ši problema opiausia Afrikos ir Azijos regionuose), nuolat motyvuoti jaunus darbuotojus ir užauginti pradedančiuosius darbuotojus.
Tik 30% tyrimo respondentų mano, kad ryšių su visuomene industrija atspindi šalių, kuriose veikia, etninę demografiją. 79% agentūrų visame pasaulyje jau taiko įtraukties ir įvairovės politiką, palyginti su 55% 2021 m.
Per metus net 12% daugiau ryšių su visuomene srities respondentų teigia, kad patiria psichikos sveikatos problemų. Šie skaičiai didžiausi Jungtinėje Karalystėje (JK), JAV ir Lotynų Amerikoje.
Fiksuojame nuolatinį ryšių su visuomene ir komunikacijos svarbos augimą. Mūsų nariai tikina, kad įmonės ir organizacijos patiki agentūroms vis svarbesnes pareigas, kai reikia patarti, vadovauti ar vykdyti kompleksines programas klientų organizacijose. Mūsų industrijoje dirbantiems profesionalams, kurių darbas yra spręsti klientų iššūkius itin svarbu nuolat tobulinti savo įgūdžius, taikyti naujausias technologijas ir analizės įrankius bei būtinai matuoti savo darbu kuriamą vertę, išplatintame pranešime cituojamas Francis Inghamas, ICCO generalinis direktorius.
Ši ICCO ataskaita apima septynis regionus: Afrikos, Azijos ir Ramiojo vandenyno, Europos, Lotynų Amerikos, Vidurio rytų, Šiaurės Amerikos ir JK.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti