TV rinka: kanalų rokiruotės ir unikalaus turinio medžioklė

Nors 2020 m. dėl pandemijos augo laikas, praleistas prie TV ekranų, žiūrimiausi kanalai įsivėlė į dar aštresnį mūšį ir dėl reitingų, ir dėl reklamos užsakovų. Vis didesnę žiūrėto laiko dalį atsiriekia ir tarptautiniai TV žaidėjai, kartu aukščiau sparnus kelia ir vartotojų srautus augina vietinės TV platformos.
Lina Petraitienė, Kantar Media tyrimų ir įžvalgų vadovė, skaičiuoja, kad vidutinė TV žiūrėjimo trukmė (konsoliduoti duomenys, įskaičiuojant 7 dienų atidėtą žiūrėjimą, matuojamas visas turinys, žiūrimas per televizorius), tenkanti vienam Lietuvos gy ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus vz.lt, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti