TV žiūrimumo šuolis skatina konkurenciją

Publikuota: 2021-01-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia pramoga, suskambėjo nauju aspektu – daugeliu atvejų ji tapo bene vienintele galima, o kartu ir saugiausia pramoga namuose uždarytiems vartotojams.

Šios aplinkybės leido į viršų stiebtis ir rinkos naujokams, ir senbuviams, o kartu atveda ir naujų konkurentų. Viena jų – Švedijos bendrovė „Nordic Entertainment Group“, valdanti prekės ženklą „Viaplay“.

Bendrovė skelbia, kad visose Baltijos šalyse nuo šio kovo 9 d. pradės siūlyti savo turinio platformos prenumeratą. Tad „Go3“, „Telia Play“ ir kiti rinkos dalyviai nuo šio pavasario turės naują konkurentą.

Bemaž pusvalandžiu daugiau

Rinkos tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad vidutinė TV žiūrėjimo trukmė (konsoliduoti duomenys, įskaičiuojant 7 dienų atidėtą žiūrėjimą, matuojamas visas turinys, žiūrimas per televizorius), tenkanti vienam Lietuvos gyventojui, 2020 m. buvo 3 val. 52 min. per parą, 2019 m. šis rodiklis tesiekė 3 val. 35 min.

[infogram id="6482ad18-9e71-4f07-bf9e-e412e4d3e16a" prefix="njR" format="interactive" title="TV_ziurimumas"]

„Tad beveik pusvalandžiu prie TV praleidžiame ilgiau. TV turinio žiūrimumas ypač šoktelėjo pirmojo karantino metu, nes tai susiję ir su pačiu sezonu – pavasariui įsibėgėjant, auditorija paprastai mažėja, o 2020 m. pavasarį sezoninis mažėjimas karantino buvo nustumtas į vasarą. Rudenį visada stebimas auditorijos augimas, tad 2020 m. kreivės augimas nėra toks staigus, tačiau gruodis vėl mušė rekordus, kaip ir vasaris–kovas“, – kalba Lina Petraitienė, „Kantar Media“ tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Janas Wykrytowiczius, „TV3 Grupės“ „PayTV Baltics“ generalinis direktorius, pabrėžia, kad turinio vartojimo šuolis prasidėjo per pirmąją karantino bangą ir tęsiasi iki šiol.

Jis skaičiuoja, kad vieno „Go3“ vartotojo vidutinis žiūrėjimo laikas per praėjusius metus išaugo triskart.

Vis daugiau laiko žiūrovai skiria TV kanalų tiesioginiam žiūrėjimui ir atsukus.

„2020 m. pabaigoje Baltijos šalyse „Go3“ jau naudojosi daugiau nei 200.000 lojalių klientų“, – skaičiuoja J. Wykrytowiczius.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
Pirmąjį mėnesį dažniausiai cituotas A. Dulkys, mažiausiai – D. Kreivys

Pirmąjį mėnesį po naujosios Vyriausybės priesaikos daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos...

Rinkodara
2021.01.15
„Twitter“ užblokavo per 70.000 sąmokslo teorijų šalininkų paskyrų 5

Socialinis tinklas „Twitter“ pirmadienį paskelbė užblokavęs per 70.000 paskyrų, siejamų su sąmokslo...

Technologijos
2021.01.12
TV žiūrimumo šuolis skatina konkurenciją

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.10
22 km minint Laisvės gynėjų dieną – radijo ekskursija

Minėdama Sausio 13-osios trisdešimtmetį, LRT įgyvendino idėją sukurti radijo ekskursiją „Kalbanti Sausio...

Rinkodara
2021.01.09
Aukso laikas TV platformoms: gruodis vėl rekordinis Premium 1

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia...

Rinkodara
2021.01.07
R. Karbauskio darbo grupės sukurtas žiniasklaidos rėmimo modelis atmestas Seime

Buvusio Seimo Kultūros komiteto pirmininko Ramūno Karbauskio vadovautos darbo grupės sukurtas naujas...

Rinkodara
2021.01.05
„Tele2“ ir „Telia Lietuvos“ dvikova nustūmė prekybininkus Premium

Sugriežtėjęs karantinas nesustabdė šventinės komunikacijos: per kalėdinį periodą televizijos transliavo bemaž...

Rinkodara
2021.01.05
LRT atsisako siūlymo dėl Visuomenės informavimo etikos komisijos

Lietuvos radijas ir televizija (LRT) atsiėmė dalies žiniasklaidos bendruomenės pasipiktinimą sukėlusį...

Rinkodara
2021.01.04
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2021-ieji Premium

Kitąmet reikės dar daugiau greičio ir gebėjimo adaptuotis, o daugiausia laimės tie, kurie ras būdų išnaudoti...

Rinkodara
2021.01.02
Reklamos rinka: gyvename sprinto laikais, ne maratono Premium 1

Pasaulinės pandemijos sudrebinti metai iš verslo pareikalavo greitos reakcijos, gebėjimo persiorientuoti ir...

Rinkodara
2021.01.01
Skaitomiausios 2020-ųjų „Verslo žinių“ publikacijos

Pernai itin daug „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukė kertinis įvykis – pandemija.

Rinkodara
2021.01.01
VŽ „Premium“ straipsniai – nemokamai 6

Visą šventinį savaitgalį „Verslo žinios“ savo „Premium“ skilties turiniu dalijasi nemokamai.

Verslo aplinka
2020.12.31
Melagienos prieš Lietuvą – kovos su pandemija ir NATO pratybų temomis 2

Lapkričio mėnesį apie Lietuvą buvo skleistos melagingos žinios dėl karantino ribojimų, skiepijimo programos,...

Rinkodara
2020.12.29
Koronavirusą Uhane fiksavusią žurnalistę Kinija 4 metams uždarė į kalėjimą 10

Koronaviruso protrūkį Uhane fiksavusią žurnalistę ir žmogaus teisių aktyvistę Zhang Zhan Kinija nuteisė...

Rinkodara
2020.12.28
Reklamos rinka: optimizmo 2021-iesiems nedaug Premium 1

Nors šių metų pradžioje optimizmo netrūko, sulig įsibėjančia pandemija kaip kortų namelis subyrėjo visos...

Rinkodara
2020.12.27
5% PVM elektroninei žiniasklaidai – nuo sausio 22

Lengvatinis 5% pridėtinės vertės mokestis (PVM) elektroninei žiniasklaidai – laikraščiams, žurnalams ir...

Rinkodara
2020.12.22
Kalėdiniai atvirukai – bekontakčiu būdu

Šiemet verslai turėjo iš naujo pagalvoti, kaip susikurti šventinę nuotaiką ir pasveikinti savo partnerius ir...

Rinkodara
2020.12.22
Išleista Rinkodaros sektoriaus apžvalga

„Verslo žinios“ trečius metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.12.21
„TV3 Grupė“ ir „The Walt Disney Company“ pradeda turinio partnerystę

„TV3 Grupė“ ir „The Walt Disney Company Nordic and Baltic“ pradėjo glaudžią turinio partnerystę.

Rinkodara
2020.12.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus