TV žiūrimumo šuolis skatina konkurenciją

2020-aisiais, pandemijos metais, TV žaidėjų mėgstama frazė, kad televizija yra pigiausia ir prieinamiausia pramoga, suskambėjo nauju aspektu daugeliu atvejų ji tapo bene vienintele galima, o kartu ir saugiausia pramoga namuose uždarytiems vartotojams.
Šios aplinkybės leido į viršų stiebtis ir rinkos naujokams, ir senbuviams, o kartu atveda ir naujų konkurentų. Viena jų Švedijos bendrovė Nordic Entertainment Group, valdanti prekės ženklą Viaplay.
Bendrovė skelbia, kad visose Baltijos šalyse nuo šio kovo 9 d. pradės siūlyti savo turinio platformos prenumeratą. Tad Go3, Telia Play ir kiti rinkos dalyviai nuo šio pavasario turės naują konkurentą.
Bemaž pusvalandžiu daugiau
Rinkos tyrimų bendrovės Kantar duomenys rodo, kad vidutinė TV žiūrėjimo trukmė (konsoliduoti duomenys, įskaičiuojant 7 dienų atidėtą žiūrėjimą, matuojamas visas turinys, žiūrimas per televizorius), tenkanti vienam Lietuvos gyventojui, 2020 m. buvo 3 val. 52 min. per parą, 2019 m. šis rodiklis tesiekė 3 val. 35 min.
[infogram id="6482ad18-9e71-4f07-bf9e-e412e4d3e16a" prefix="njR" format="interactive" title="TV_ziurimumas"]
Tad beveik pusvalandžiu prie TV praleidžiame ilgiau. TV turinio žiūrimumas ypač šoktelėjo pirmojo karantino metu, nes tai susiję ir su pačiu sezonu pavasariui įsibėgėjant, auditorija paprastai mažėja, o 2020 m. pavasarį sezoninis mažėjimas karantino buvo nustumtas į vasarą. Rudenį visada stebimas auditorijos augimas, tad 2020 m. kreivės augimas nėra toks staigus, tačiau gruodis vėl mušė rekordus, kaip ir vasariskovas, kalba Lina Petraitienė, Kantar Media tyrimų ir įžvalgų vadovė.
Janas Wykrytowiczius, TV3 Grupės PayTV Baltics generalinis direktorius, pabrėžia, kad turinio vartojimo šuolis prasidėjo per pirmąją karantino bangą ir tęsiasi iki šiol.
Jis skaičiuoja, kad vieno Go3 vartotojo vidutinis žiūrėjimo laikas per praėjusius metus išaugo triskart.
Vis daugiau laiko žiūrovai skiria TV kanalų tiesioginiam žiūrėjimui ir atsukus.
2020 m. pabaigoje Baltijos šalyse Go3 jau naudojosi daugiau nei 200.000 lojalių klientų, skaičiuoja J. Wykrytowiczius.
Plačiau skaitykite čia.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti