Rudens sezoną laikas prie TV pailgėjo

Rudeniop žiūrovai ima vėl praleisti daugiau laiko prie TV ekranų spalį Lietuvos gyventojas per parą prie televizijos praleido 40 min. daugiau nei vasarą.
Palyginti su šia vasara, laiko prie ekranų jau praleidžiama geru pusvalandžiu daugiau, tikėtina, kad nuo šio šeštadienio įvedamas karantinas šį laiką dar labiau pagausins, o piką, prognozuojame, pasieks, lapkričio-gruodžio mėnesiais, teigia Lina Petraitienė, Kantar media tyrimų ir įžvalgų vadovė.
Tyrimų bendrovė skaičiuoja, kad nuo vasaros laikas prie ekranų padidėjo nuo 3 val. 12 min. iki 3 val. 50 min., tai yra penktadaliu.
Pagausėjusį žiūrovų būrį TV kanalai pasitiko audringa konkurencija, o lyderiai išlieka tie patys: TV3, LNK ir LRT, pažymi tyrimų bendrovė Kantar.
Kiekvieno iš šių kanalo auditorijos dalis svyruoja tarp 13-15% viso žiūrėto laiko, tad konkurencija tarp šio trejetuko išlieka stipri. TV3 santykinai aukštesnius auditorijos rodiklius turi darbo dienomis su savo žinių laidomis, taip pat geras pozicijas užima jų įsitvirtinusi penktadienio šeimos filmo tradicija. LNK laimi sekmadieniais su sėkmingai startavusiu muzikiniu Kaukės projektu, tvirtai atrodo su pokalbių ir TV žurnalų laidomis, o LRT daug reitingo taškų pelno sporto varžybos ir pramoginės laidos Auksinis protas ir Šok su žvaigžde, stipriausius rudens TV sezono starto momentus vardina L. Petraitienė. Pasak jos, daugiausia pozicijų TOP20 šį rudenį teko filmams. Į dešimtuką patenka ir TV žurnalai, pokalbių laidos bei sporto rungtynių transliacijos.
Analizuojant šio rudens starto topą, matome, kad aukštą 10% reitingą sugeba pasiekti įvairaus formato transliacijos: tai gali būti ir žinios, ir muzikinis projektas, ir filmas. Vis dėlto, filmai, panašu, kol kas atneša daugiausia reitingų taškų, išplatintame pranešime pažymi L. Petraitienė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti