Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę

Komentarai
Komentuoti gali prisijungę skaitytojai.
Skirs nominaciją už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„PR Impact Awards 2020“ rengėjai įsteigė specialius apdovanojimus projektams ir iniciatyvoms, kuriais...

Rinkodara
2020.04.02
Premjeras: Vyriausybė ieškos būdų, kaip padėti žiniasklaidai 3

Ministras Pirmininkas Saulius Skvernelis nuotoliniu būdu bendravo su žiniasklaidos asociacijų atstovais dėl...

Rinkodara
2020.04.02
„Demaskuok.lt“: dezinformacijos apie koronavirusą netrūksta

Karantino įvedimas ir visuomeninio gyvenimo persikėlimas į skaitmeninę erdvę itin suaktyvino...

Rinkodara
2020.04.02
Reklamos agentūros sujungė jėgas socialinei kampanijai

Sostinėje ir kituose šalies miestuose netrukus startuos reklaminė kampanija, skatinanti atsakingą piliečių...

Rinkodara
2020.03.31
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.30
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai Premium

Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo...

Rinkodara
2020.03.23
Žiniasklaidos rinka: ir šauna į viršų, ir sminga žemyn Premium

Dauguma žiniasklaidos priemonių per pastarąsias savaites vos ne kasdien skaičiuoja skaitomumo, žiūrimumo...

Rinkodara
2020.03.23
Reklamos industrija: netikrumo daug, bet darbai vyksta Premium

Reklamos ir komunikacijos paslaugų agentūros pažymi, kad nors smulkesnių prekių ženklų užsakymų anuliacijų...

Rinkodara
2020.03.20
A. Veryga: ligoninės komentuoti žiniasklaidai galės tik su leidimu 1

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nurodė, kad komentuoti žiniasklaidai situaciją dėl koronaviruso...

Rinkodara
2020.03.19
Prašo paramos žiniasklaidai: reklamos rinka gali trauktis iki 60 mln.

Žiniasklaidos priemones vienijančios asociacijos kreipėsi į šalies institucijas paramos.

Rinkodara
2020.03.17
Koronaviruso tema Baltijos šalyse: panikos ir baimių netrūksta Premium

Lietuvoje nuo sausio mėnesio pradžios koronavirusas minėtas 27.933 žiniasklaidos pranešimuose, skaičiai...

Rinkodara
2020.03.17
„Mediaskopas“ suteiks nemokamą žiniasklaidos stebėseną koronaviruso tema 1

Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ suteikia visoms valdžios institucijoms ir savo...

Rinkodara
2020.03.13
Dėl viruso grėsmės LRT visas laidas filmuos be žiūrovų

Nacionalinis transliuotojas priėmė sprendimą visas TV studijose įrašomas LRT televizijos ir „LRT Plius“...

Rinkodara
2020.03.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus