„Delfi“ registruoja atnaujintą prekės ženklą

Publikuota: 2020-02-04
Vytautas Benokraitis, UAB „Delfi“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Vytautas Benokraitis, UAB „Delfi“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

20-ties metų veiklos sukaktį minintis portalas „Delfi“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti kitos spalvinės gamos prekės ženklą – logotipe nelieka geltonos spalvos.

Vytautas Benokraitis, „Delfi“ direktorius, VŽ teigia, šią savaitę pamatysime pasikeitimų su prekės ženklo vizualiniu identitetu, tačiau dar nedetalizuoja jų.

nuotrauka::1nocropleft

Valstybinam patentų biurui bendrovė pateikė registruoti ir garsinį prekės ženklą, kuriam jau priimtas teigiamas eksperto sprendimas. Vizualinis prekės ženklas dar – ekspertizės stadijoje.

VŽ rašė, kad pernai rudenį portalas pristatė ir mokamos platformos prekės ženklą „Delfi Plius“, kur siūlo kitur nepublikuotą skirtingų autorių turinį. Pastarasis prekės ženklas Valstybiniame patentų biure dar nėra registruotas.

UAB „Delfi“ pardavimo pajamos per 2018 m. sumažėjo 8% ir siekė 8,8 mln. Eur (2017 m. sudarė 9,5 mln. Eur). Grynojo pelno bendrovė 2018 m. gavo 1,24 mln. Eur (2017 m. – 1,42 mln. Eur), rodo Registrų centrui pateikta ataskaita.

„Per 2018-uosius jau neturėjome spaudos verslo, kai tuo tarpu 2017 m. rodikliuose jis dar atsispindi, todėl ir matome skirtumą. Pajamos internete per metus išaugo nuo 7,5 mln. Eur 2017 m. iki 8,8 mln. Eur 2018 m.“, – komentuodamas metinius rodiklius pernai pavasarį teigė V. Benokraitis.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 4

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
14:26
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
D. Runkevičius: jei turinys neatneša pardavimų, jis – beveik bevertis Premium

Kiekvieną dieną tūkstančiai naujienų portalų bei šimtai tūkstančių žmonių socialinėje medijoje kalba...

Rinkodara
2020.02.16
Kiekvienas „LinkedIn“ komunikuojantis darbuotojas įmonei kuria 2.080 Eur metinę sklaidos vertę 5

Jau įžengėme į trečiąjį šio amžiaus dešimtmetį, o „LinkedIn“ vis dar yra vieta organiniam pasiekiamumui —...

Rinkodara
2020.02.15
Influencerių reklamos žymėjimas: pliusų daugiau nei minusų

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdo tolimesnę influencerių stebėseną, tačiau dar neskuba skirti baudų,...

Rinkodara
2020.02.15
T. Ramanauskas: „Bendro šalies įvaizdžio prasme neturime nieko per visus 30 metų“ Premium 6

Bandoma atversti naują šalies įvaizdžio lapą – reklamos agentūra „New! su partneriais kurs dešimtmečio...

Rinkodara
2020.02.14
„Metų interviu“ titulą už ES investicijų analizę pelnė „Verslo žinių“ žurnalistas J. Gapšys 1

Ketvirtadienį Vilniuje Nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje įvyko konkurso „ES investicijų efektyvumas...

Rinkodara
2020.02.13
Dirbtinis intelektas atskleidė aiškiausiai kalbančius TV žinių vedėjus

Kalbą tekstu paverčiantis dirbtinis intelektas nustatė, kurie šalies TV žinių vedėjai kalba aiškiausiai.

Rinkodara
2020.02.12
KOMAA valdybos pirmininkė: sprendžiame egzistencinius klausimus

Komunikacijos ir reklamos agentūrų asociacija KOMAA sprendžia egzistencinę dilemą, nebeveikia ir jos...

Rinkodara
2020.02.11
„Achemos grupė“ uždaro dar dvi bendroves

Koncernas „Achemos grupė“ tęsia veiklų gryninimo procesą ir atsisako nepagrindinių veiklų. Šiandien pradedama...

Rinkodara
2020.02.10
Reklamos rinkos pūliniai – mažiausios kainos konkursai Premium 1

Reklamos agentūros laviruoja tarp vis dažniau rengiamų ir smulkesnių konkursų bei teigia, kad mažiausios...

Rinkodara
2020.02.10
„Alfa.lt“ vyr. redaktoriaus pavaduotojais tapo A. Račas ir R. Terleckas 7

Naujienų portalas „Alfa.lt“ turi du naujus vyr. redaktoriaus pavaduotojus: nuo šio sausio prisijungė Artūras...

Rinkodara
2020.02.07
TV3 žiniasklaidos grupei Latvijoje vadovaus M. Rakauskas

Nuo kovo mėnesio naujuoju SIA „All Media Latvia“ generaliniu direktoriumi paskirtas Mindaugas Rakauskas. Jis...

Rinkodara
2020.02.07
LNK registruoja naują prekės ženklą – juo keis vieną iš kanalų

LNK grupė, jungianti 5 televizijos kanalus – LNK, BTV, TV1, „Info TV, „Liuks!“ ir interneto portalą „lnk.lt“,...

Rinkodara
2020.02.06
„Delfi“ registruoja atnaujintą prekės ženklą 1

20-ties metų veiklos sukaktį minintis portalas „Delfi“ Valstybiniam patentų biurui pateikė registruoti kitos...

Rinkodara
2020.02.04
W. Buffettas nebetiki laikraščiais: parduoda visą verslą 1

Investavimo ikona tapęs JAV investuotojas Warrenas Buffettas, daug metų supirkinėjęs spausdintų leidinių...

Rinkos
2020.02.03
LiMA pakeitė komunikacijos partnerius

Rinkodaros ir komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) komunikacija nuo...

Rinkodara
2020.02.03
„Media4change“ skyrė apdovanojimus žiniasklaidai

Tarptautinės programos „Media4change“, skatinančios atsakingą ir etišką žurnalistiką, atstovai penkiose...

Rinkodara
2020.01.30
„Delfi TV“ bus rodoma visoje Lietuvoje

Žiniasklaidos bendrovei „Delfi“ laimėjus televizijos transliavimo licencijos konkursą, „Delfi TV“ nuo šiol...

Rinkodara
2020.01.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau