„Laisvės TV“ turi naują vadovę

Publikuota: 2019-10-22
Andrius Tapinas, „Laisvės TV“ įkūrėjas. Žygimanto Gedvilos („Scanpix“) nuotr.
Andrius Tapinas, „Laisvės TV“ įkūrėjas. Žygimanto Gedvilos („Scanpix“) nuotr.

Mykolą Markauską, internetinės televizijos „Laisvės TV“ vadovą, šiose pareigose keičia jo pavaduotoja Gabija Milašiūtė.

G. Milašiūtė iki šiol buvo ir „AltSpace“ bendradarbystės erdvės vedėja, o dabar perima vadovavimą abiems projektams.

„Laisvės TV“ programų direktoriumi tampa Dominykas Šumskis, anksčiau dirbęs Lietuvos laisvosios rinkos instituto ekspertu, vėliau perėjęs dirbti į „Laisvės TV“ laidų ir specialiųjų projektų prodiuseriu.

„Naujieji vadovai – iš „Laisvės TV“ komandos vidaus. Bent kol kas naujų žmonių iš išorės neplanuojame“, – teigia Andrius Tapinas, „Laisvės TV“ įkūrėjas.

M. Markauskas, po trijų metų vadovavimo „Laisvės TV“ teigia, kad atėjo metas naujam etapui.

„Ir toliau tęsiu veiklą, vystydamas pradėtą „AltSpace“ (Islandijos g.) projektą. Išlaikome bendrą prekės ženklą, o pagrindiniu mano interesu išlieka kova su dezinformacija, pilietinės visuomenės stiprinimas. Esu „Pilietinių organizacijų asociacijos“ vadovas, su kolegomis turime nemažai idėjų ir tęsime pradėtus darbus. Tikiuosi, kad mano pasitraukimas neturės jokios neigiamos įtakos „Laisvės TV“, visi darbai sklandžiai perduodami ir bus tęsiami, kaip buvo iki šiol“, – VŽ teigia M. Markauskas.

VŽ rašė, kad „Laisvės TV“ išaugo vien televizijos marškinėlius – kartu su AB „Ogmios centras“ sostinėje pernai pavasarį atidarė kūrybinių industrijų bendradarbiavimo studiją „AltSpace“. Komercinio nekilnojamojo turto vystytoja į šį projektą investavo per 600.000 Eur, o jo operatorė tapo „Laisvės TV“ komanda.

2018 m. lapkritį bendrovė žengė naują plėtros žingsnį – atidarė dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją senamiestyje, Islandijos gatvėje. Į „AltSpace“ biurų erdves Islandijos gatvėje bemaž 400.000 Eur investavo Ričardas Čepas, buvęs NT paslaugų bendrovės „Newsec“ Lietuvoje vadovas ir įkūrėjas, pastato savininkas.

„Laisvės TV“ laidos yra transliuojamos „YouTube“, dalis jų vėliau yra matomos ir kabelinėje TV „Init“, „Balticum“, o nuo šios vasaros – ir „Lietuvos ryto“ televizijoje.

„Laisvės TV“ šiuo metu remia beveik 4.000 žmonių (prenumeratoriai ir rėmėjai, mokėdami nuo 1 USD per mėnesį, naujas laidas gali pažiūrėti viena diena anksčiau už kitus, o vėliau turinys yra laisvai prieinamas visiems.)

„Laisvės TV“ pajamos 2018 m. siekė 620.989 Eur, ir buvo 40% didesnės nei ankstesniais, atitinkamai grynasis pelnas 77.046 Eur (augimas – 50%), rodo Registrų centrui pateikta ataskaita.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
„Disney“ ir „Apple“ žengia į vaizdo transliavimo rinką, turinio karai prasideda Premium

Lapkritį veiklą pradeda galingi „Netflix“ konkurentai – „Apple TV+“, „Disney+“ ir „HBO Max“ vaizdo turinio...

Paslaugos
2019.11.02
Žiniasklaidos registro sukūrimo terminas atidedamas

Užtrukus nuostatų derinimui ir viešųjų pirkimų procedūroms, informacinė sistema apie žiniasklaidos veiklą bus...

Rinkodara
2019.11.02
TOP10 reklamos užsakovų: dauguma kitiems metams piešia nuosaikesnį scenarijų Premium

Per šiuos metus bemaž dešimtadaliu auginę rinkodaros ir komunikacijos biudžetus, didieji reklamos užsakovai...

Rinkodara
2019.10.30
L. Blaževičiūtė: kovoti su „Netflix“ ar „Apple TV+“ galime lokalumu Premium

Nors turinio platformų pasirinkimas auga, televizija taip pat išlaiko žiūrimumo pozicijas, o nepaliaujamai...

Rinkodara
2019.10.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau