TV3 valdytoja sutarė dėl išskirtinių NBA rungtynių transliacijų

Publikuota: 2019-09-26
Krepšininkas Jonas Valančiūnas. Brandon Dill („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.
Krepšininkas Jonas Valančiūnas. Brandon Dill („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sutarė dėl ilgalaikio bendradarbiavimo – „All Media Baltics“ tampa išskirtiniu partneriu Baltijos šalyse.

Pagal sutartį, artimiausius keturis sezonus Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiūrovams bus parodyta daugiau nei 200 NBA rungtynių tiesiogiai, kartu su įspūdingiausių akimirkų rinkiniais, apžvalgomis, interviu, internetui bei mobiliesiems įrenginiams pritaikytu turiniu. Partnerystė apima ne tik rungtynių transliacijas, bet ir „NBA TV“ bei „NBA League Pass“, rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Žiūrovai per „TVPlay Sports“ kanalus ir vaizdo transliacijų platformą internetu „TVPlay Premium“ galės stebėti tiesiogines rungtynių transliacijas, įskaitant 48 savaitgalio rungtynes, kurios bus lygos „NBA šeštadienių“ ir „NBA sekmadienių“ Europos iniciatyvos dalis.

Be to, krepšinio gerbėjai galės stebėti iki 7 reguliaraus sezono rungtynių per savaitę, NBA atkrintamųjų kovas, Kalėdoms skirtas šventines rungtynes, Visų žvaigždžių savaitgalį, Konferencijų finalus, NBA Finalo seriją.

Mažiausiai vienos rungtynės per savaitę bus transliuojamos per TV6 kanalą – vieną iš nemokamų „All Media Baltics“ (toliau AMB) kanalų. Papildomai septynios tiesioginės rungtynės kas savaitę bus rodomos „NBA TV“ kanalu, kurį galės matyti „TVPlay Home“ bei „TVPlay Premium“ klientai.

Krepšinio gerbėjams bus sudarytos geriausios galimybės sekti NBA, įskaitant ir lietuvius žaidėjus, tokius kaip Domantas Sabonis (Indianos „Pacers“), Jonas Valančiūnas (Memfio „Grizzlies“), Ignas Brazdeikis (Niujorko „Knicks“), kurio debiuto itin laukiama ar kaimynus latvius Kristaps Porziņģis (Dalaso „Mavericks“), Dāvis Bertāns (Vašingtono „Wizards“) ar Rodions Kurucs (Bruklino „Nets“), pažymi AMB atstovai.

„NBA yra populiariausia ir prestižiškiausia krepšinio lyga pasaulyje, pritraukianti geriausius žaidėjus iš viso pasaulio, įskaitant didžiausius talentus iš Lietuvos ir Latvijos. Džiaugiamės užmezgę šią išskirtinę partnerystę su NBA ir tikimės, kad žiūrovams Baltijos šalyse suteiksime unikalią žiūrėjimo patirtį visose platformose. Nuo šių metų spalio 22 d. krepšinio gerbėjai galės mėgautis NBA sklaida“ – sako Jan Wykrytowicz, AMB grupės „Pay TV Baltics“ generalinis direktorius.

AMB grupei Baltijos šalyse priklauso televizijos kanalai: TV3, LNT, TV6, „Kanals 2“, 3+, TV8, „TVPlay Sports“, „TVPlay Sports+“, „TV1000 Premium“, taip pat radijo stotys: „Star FM“, „Radio Volna“ ir „Power Hit Radio“, skaitmeninės reklamos įmonė „SmartAD“, vaizdo portalas „TVPlay“, naujienų ir pramogų portalai „tv3.lt“, „Skaties.lv“, „Uudised.ee“, „Buduaar.ee“, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ ir palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“.

VŽ primena, kad AMB 2017 m. pabaigoje įsigijo JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“, kuri Baltijos šalyse taip pat valdo mobiliojo ryšio operatorę „Bitę Lietuva“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75...

Rinkodara
2019.10.07
Atsisukti laidas jau galima ne vien TV, bet ir radijuje

Radijo stotis „Power Hit Radio“ nuo šiol savo klausytojams suteikia galimybę atsisukti radijo transliaciją ir...

Rinkodara
2019.10.03
TV3 valdytoja sutarė dėl išskirtinių NBA rungtynių transliacijų 10

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sutarė dėl ilgalaikio...

Rinkodara
2019.09.26
„Rinkodaros sektoriaus lyderiai 2019“: šuolis ribojant besaikį augimą Premium

Rinkodaros ir ryšių su visuomene bendrovių sektoriaus lyderės kalbėdamos apie augimo galimybes mini...

Rinkodara
2019.09.24
Išrinkta reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko stipriausias reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2019.09.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau