TV3 valdytoja sutarė dėl išskirtinių NBA rungtynių transliacijų

Publikuota: 2019-09-26
Krepšininkas Jonas Valančiūnas. Brandon Dill („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.
Krepšininkas Jonas Valančiūnas. Brandon Dill („AP Photo“ / „Scanpix“) nuotr.

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sutarė dėl ilgalaikio bendradarbiavimo – „All Media Baltics“ tampa išskirtiniu partneriu Baltijos šalyse.

Pagal sutartį, artimiausius keturis sezonus Lietuvos, Latvijos ir Estijos žiūrovams bus parodyta daugiau nei 200 NBA rungtynių tiesiogiai, kartu su įspūdingiausių akimirkų rinkiniais, apžvalgomis, interviu, internetui bei mobiliesiems įrenginiams pritaikytu turiniu. Partnerystė apima ne tik rungtynių transliacijas, bet ir „NBA TV“ bei „NBA League Pass“, rašoma išplatintame pranešime spaudai.

Žiūrovai per „TVPlay Sports“ kanalus ir vaizdo transliacijų platformą internetu „TVPlay Premium“ galės stebėti tiesiogines rungtynių transliacijas, įskaitant 48 savaitgalio rungtynes, kurios bus lygos „NBA šeštadienių“ ir „NBA sekmadienių“ Europos iniciatyvos dalis.

Be to, krepšinio gerbėjai galės stebėti iki 7 reguliaraus sezono rungtynių per savaitę, NBA atkrintamųjų kovas, Kalėdoms skirtas šventines rungtynes, Visų žvaigždžių savaitgalį, Konferencijų finalus, NBA Finalo seriją.

Mažiausiai vienos rungtynės per savaitę bus transliuojamos per TV6 kanalą – vieną iš nemokamų „All Media Baltics“ (toliau AMB) kanalų. Papildomai septynios tiesioginės rungtynės kas savaitę bus rodomos „NBA TV“ kanalu, kurį galės matyti „TVPlay Home“ bei „TVPlay Premium“ klientai.

Krepšinio gerbėjams bus sudarytos geriausios galimybės sekti NBA, įskaitant ir lietuvius žaidėjus, tokius kaip Domantas Sabonis (Indianos „Pacers“), Jonas Valančiūnas (Memfio „Grizzlies“), Ignas Brazdeikis (Niujorko „Knicks“), kurio debiuto itin laukiama ar kaimynus latvius Kristaps Porziņģis (Dalaso „Mavericks“), Dāvis Bertāns (Vašingtono „Wizards“) ar Rodions Kurucs (Bruklino „Nets“), pažymi AMB atstovai.

„NBA yra populiariausia ir prestižiškiausia krepšinio lyga pasaulyje, pritraukianti geriausius žaidėjus iš viso pasaulio, įskaitant didžiausius talentus iš Lietuvos ir Latvijos. Džiaugiamės užmezgę šią išskirtinę partnerystę su NBA ir tikimės, kad žiūrovams Baltijos šalyse suteiksime unikalią žiūrėjimo patirtį visose platformose. Nuo šių metų spalio 22 d. krepšinio gerbėjai galės mėgautis NBA sklaida“ – sako Jan Wykrytowicz, AMB grupės „Pay TV Baltics“ generalinis direktorius.

AMB grupei Baltijos šalyse priklauso televizijos kanalai: TV3, LNT, TV6, „Kanals 2“, 3+, TV8, „TVPlay Sports“, „TVPlay Sports+“, „TV1000 Premium“, taip pat radijo stotys: „Star FM“, „Radio Volna“ ir „Power Hit Radio“, skaitmeninės reklamos įmonė „SmartAD“, vaizdo portalas „TVPlay“, naujienų ir pramogų portalai „tv3.lt“, „Skaties.lv“, „Uudised.ee“, „Buduaar.ee“, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ ir palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“.

VŽ primena, kad AMB 2017 m. pabaigoje įsigijo JAV investicijų bendrovė „Providence Equity Partners“, kuri Baltijos šalyse taip pat valdo mobiliojo ryšio operatorę „Bitę Lietuva“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau