„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą

Publikuota: 2019-09-15
Mykolas Markauskas, Laisvės TV direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mykolas Markauskas, Laisvės TV direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu bendradarbiavimu su „Lietuvos ryto“ televizija ir daugiau dėmesio ketina turiniui.

„Didelių pokyčių šiemet turbūt nebus, matome, kad esame atradę teisingą balansą, išlaikome optimalius pajėgumus kaip ne pelno siekianti organizacija. Auginame, tobuliname laidas. Matome nemažą podkastų poreikio augimą, tad skirsime tam daugiau dėmesio šiemet“, – kalba Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius.

„Laisvės TV“ laidos yra transliuojamos „YouTube“, dalis jų vėliau yra matomos ir kabelinėje TV „Init“, „Balticum“, o nuo šios vasaros – ir „Lietuvos ryto“ televizijoje.

„Tai naujausias mūsų partneris, pirmieji reitingai yra tikrai puikūs ir nuteikia optimistiškai: vieną laidos kartojimą pažiūri ir 70.000 ir 90.000 žmonių. „Lietuvos ryto“ TV turbūt esame galimybė turėti gero lietuviško turinio, o mums tai – šansas pasiekti platesnę auditoriją“, – kalba M. Markauskas.

„Laisvės TV“ šiuo metu remia beveik 4.000 žmonių (prenumeratoriai ir rėmėjai, mokėdami nuo 1 USD per mėnesį, naujas laidas gali pažiūrėti viena diena anksčiau už kitus, o vėliau turinys yra laisvai prieinamas visiems.)

„Šis skaičius yra stabilus, o tai mus ir džiugina, ir liūdina. Džiugina, nes žmonės mus remia, mus žiūri, yra su mumis metai iš metų, tačiau kartu ir liūdina, nes suprantame, kad esame pasiekę savotiškas lubas Lietuvos rinkoje, ir vien šių pinigų mums laidų kūrimui tikrai neužtektų, tad džiaugiamės, kad pavyko diferencijuoti „Laisvės TV“ pajamas, t.y. svari dalis atkeliauja ir iš privačių rėmėjų, bilietų pardavimų, komercinių projektų, – vardina M. Markauskas. – O nuotaikos pradedant ketvirtus veiklos metus – puikios, esame teisingame kelyje. Dabar norime labiau koncentruotis į kokybiškesnį turinį, liesti svarbias, jautrias socialines temas, imtis reikšmingų projektų, kurie sulauktų visuomenės dėmesio.“

Augina ir bendradarbystės erdves

VŽ rašė, kad „Laisvės TV“ išaugo vien televizijos marškinėlius – kartu su AB „Ogmios centras“ sostinėje pernai pavasarį atidarė kūrybinių industrijų bendradarbiavimo studiją „AltSpace“. Komercinio nekilnojamojo turto vystytoja į šį projektą investavo per 600.000 Eur, o jo operatorė tapo „Laisvės TV“ komanda.

2018 m. lapkritį bendrovė žengė naują plėtros žingsnį – atidarė dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją senamiestyje, Islandijos gatvėje.

Į „AltSpace“ biurų erdves Islandijos gatvėje bemaž 400.000 Eur investavo Ričardas Čepas, buvęs NT paslaugų bendrovės „Newsec“ Lietuvoje vadovas ir įkūrėjas, pastato savininkas.

„Etapais plečiame abi šias vietas, spalį išsiplės mūsų valdomos bendradarbystės erdvės Lakūnų gatvėje, senamiestyje – kitų metų pirmą ketvirtį“, – planus dėlioja M. Markauskas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
V. Vasiliauskas – naujas nuomonių reitingo lyderis 18

Iš verslo nuomonių lyderių TOP10 per metus pasitraukus keliems garsiems komentatoriams, jame šįkart daug...

Rinkodara
2019.10.10
„Zen PR“ planas – kitąmet kas mėnesį po naują šalį Premium 2

Prieš daugiau nei dvejus metus įkurtas lietuvių startuolis „Zen PR“ peržengia Lietuvos ribas – paslaugas...

Rinkodara
2019.10.10
Požiūrio klausimas: „tik“ ar „net“ 40% vartotojų nemėgsta reklamos Premium 7

Nors mėgstame pabrėžti, kad nežiūrime, blokuojame ar ignoruojame reklamą, vis dėlto vartotojų dalis, kuri...

Rinkodara
2019.10.09
„TV Play Baltics“ pavyko įregistruoti ne visus norimus prekių ženklus

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje buvo pateikusi registruoti 75...

Rinkodara
2019.10.07
Atsisukti laidas jau galima ne vien TV, bet ir radijuje

Radijo stotis „Power Hit Radio“ nuo šiol savo klausytojams suteikia galimybę atsisukti radijo transliaciją ir...

Rinkodara
2019.10.03
TV3 valdytoja sutarė dėl išskirtinių NBA rungtynių transliacijų 10

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sutarė dėl ilgalaikio...

Rinkodara
2019.09.26
„Rinkodaros sektoriaus lyderiai 2019“: šuolis ribojant besaikį augimą Premium

Rinkodaros ir ryšių su visuomene bendrovių sektoriaus lyderės kalbėdamos apie augimo galimybes mini...

Rinkodara
2019.09.24
Išrinkta reklamos ir ryšių su visuomene sektoriaus lyderė

„Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko stipriausias reklamos ir ryšių...

Rinkodara
2019.09.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau