„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą

Publikuota: 2019-09-15
Mykolas Markauskas, Laisvės TV direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mykolas Markauskas, Laisvės TV direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu bendradarbiavimu su „Lietuvos ryto“ televizija ir daugiau dėmesio ketina turiniui.

„Didelių pokyčių šiemet turbūt nebus, matome, kad esame atradę teisingą balansą, išlaikome optimalius pajėgumus kaip ne pelno siekianti organizacija. Auginame, tobuliname laidas. Matome nemažą podkastų poreikio augimą, tad skirsime tam daugiau dėmesio šiemet“, – kalba Mykolas Markauskas, „Laisvės TV“ direktorius.

„Laisvės TV“ laidos yra transliuojamos „YouTube“, dalis jų vėliau yra matomos ir kabelinėje TV „Init“, „Balticum“, o nuo šios vasaros – ir „Lietuvos ryto“ televizijoje.

„Tai naujausias mūsų partneris, pirmieji reitingai yra tikrai puikūs ir nuteikia optimistiškai: vieną laidos kartojimą pažiūri ir 70.000 ir 90.000 žmonių. „Lietuvos ryto“ TV turbūt esame galimybė turėti gero lietuviško turinio, o mums tai – šansas pasiekti platesnę auditoriją“, – kalba M. Markauskas.

„Laisvės TV“ šiuo metu remia beveik 4.000 žmonių (prenumeratoriai ir rėmėjai, mokėdami nuo 1 USD per mėnesį, naujas laidas gali pažiūrėti viena diena anksčiau už kitus, o vėliau turinys yra laisvai prieinamas visiems.)

„Šis skaičius yra stabilus, o tai mus ir džiugina, ir liūdina. Džiugina, nes žmonės mus remia, mus žiūri, yra su mumis metai iš metų, tačiau kartu ir liūdina, nes suprantame, kad esame pasiekę savotiškas lubas Lietuvos rinkoje, ir vien šių pinigų mums laidų kūrimui tikrai neužtektų, tad džiaugiamės, kad pavyko diferencijuoti „Laisvės TV“ pajamas, t.y. svari dalis atkeliauja ir iš privačių rėmėjų, bilietų pardavimų, komercinių projektų, – vardina M. Markauskas. – O nuotaikos pradedant ketvirtus veiklos metus – puikios, esame teisingame kelyje. Dabar norime labiau koncentruotis į kokybiškesnį turinį, liesti svarbias, jautrias socialines temas, imtis reikšmingų projektų, kurie sulauktų visuomenės dėmesio.“

Augina ir bendradarbystės erdves

VŽ rašė, kad „Laisvės TV“ išaugo vien televizijos marškinėlius – kartu su AB „Ogmios centras“ sostinėje pernai pavasarį atidarė kūrybinių industrijų bendradarbiavimo studiją „AltSpace“. Komercinio nekilnojamojo turto vystytoja į šį projektą investavo per 600.000 Eur, o jo operatorė tapo „Laisvės TV“ komanda.

2018 m. lapkritį bendrovė žengė naują plėtros žingsnį – atidarė dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją senamiestyje, Islandijos gatvėje.

Į „AltSpace“ biurų erdves Islandijos gatvėje bemaž 400.000 Eur investavo Ričardas Čepas, buvęs NT paslaugų bendrovės „Newsec“ Lietuvoje vadovas ir įkūrėjas, pastato savininkas.

„Etapais plečiame abi šias vietas, spalį išsiplės mūsų valdomos bendradarbystės erdvės Lakūnų gatvėje, senamiestyje – kitų metų pirmą ketvirtį“, – planus dėlioja M. Markauskas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT tarp influencerių pliusą deda A. Jagelavičiūtei ir N. Bierancui 1

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba paskelbė rekomendacines gaires, kurios reglamentuos...

Rinkodara
2019.12.13
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau