LRT atsisako reklamos portale, tačiau pasilieka teisę skelbti apie transliacijų rėmėjus

Publikuota: 2019-07-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos radijas ir televizija (LRT) pirmadienį paskelbė visiškai atsisakanti reklamos, laidų rėmimo.

LRT pranešime nurodo, kad nebetransliuos politinės reklamos, komercinės reklamos portale, taip pat nebedalyvaus jokiuose viešuose pirkimuose kurti ir transliuoti programas.

Kartu LRT pranešime pažymima, kad „yra labai svarbu išsaugoti galimybę transliuoti kultūros, socialinę ir šviečiamąją informaciją, kultūros renginių ir sporto transliacijų rėmėjus“.

Tai numato ir „valstiečių“ Agnės Širinskienės, Arvydo Nekrošiaus bei Valiaus Ąžuolo pirmadienį registruotos LRT įstatymo pataisos.

Pagal jas, LRT skelbiant kultūrinę, socialinę, šviečiamąją informaciją, transliuojant kultūros ir sporto renginius gali būti skelbiami jų rėmėjai, logotipai, tik LRT turėtų informaciją skelbti neatlygintinai.

„Pastarojo meto iniciatyvos ir vieši pasisakymai privertė sunerimti LRT, o taip pat kultūros, sporto ir kitų sektorių atstovus, kad gali būti sugriauta visa ekosistema, leidusi sėkmingai augti įvairiems kultūros, sporto, bendruomenių projektams”, – pranešime cituojama LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė. 

Seime birželį surengtuose naujos redakcijos LRT įstatymo klausymuose kultūros renginių, festivalių atstovai išsakė nuogąstavimus visuomeninio transliuotojo eteryje drausti renginių rėmimo pranešimus.

„Išlaikyti galimybę transliuoti klipus apie kultūros renginius su jų rėmėjais yra ne LRT, o bendras Lietuvos interesas. Jei šios galimybės neliktų, grėsmė iškiltų tokiems projektams kaip „Scanorama“, Pažaislio festivalis ir panašiems“, – sako M. Garbačiauskaitė-Budrienė. 

Šiuo metu LRT televizijos ir radijo eteryje reklama draudžiama, bet yra išlyga, leidžianti kultūros ir sporto renginių ar jų transliacijų rėmimo pranešimus. Be to, dabar reklama galima LRT portale.

Pirmadienį registruotos naujos pataisos visiškai uždraustų reklamą LRT, bet leistų neatlygintinai skelbti pranešimus apie renginius su jų rėmėjų pavadinimais, logotipais. Tai LRT turėtų daryti neatlygintinai.

Taip pat pataisomis būtų nustatyta, kad LRT skiriamų asignavimų dydis neturi būti mažesnis už 2019 metais LRT skirtus asignavimus.

Naujos pataisos apibrėžia tik reklamos ir finansavimo klausimus. Seime jau pateiktas daug ginčių keliantis naujos redakcijos LRT įstatymo projektas, be reklamos draudimo, numato ir LRT valdymo pakeitimus.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Inspired UM“ išlaiko lyderystę, ryškiausią šuolį skaičiuoja „BPN Lietuva“ Premium 11

Metai žiniasklaidos planavimo agentūroms buvo dosnūs konkursų ir darbų, tačiau pokyčių TOP 10 – nedaug, nes...

Rinkodara
2019.08.19
TV3 ir LNK grupių rodikliai – į priešingas puses Premium 10

Didžiosioms komercinėms TV grupėms 2018 m. buvo skirtingi: TV3 augino ir pardavimus, ir pelną, o LNK šie...

Rinkodara
2019.08.16
LNK tapo Europos komercinių TV asociacijos nare

LNK priimta į Europos komercinių televizijų asociaciją (Association of Commercial Television in Europe, ACT),...

Rinkodara
2019.08.05
Svetainėse turintiems „Facebook“ ar kito tinklo ikonėlꠖ nauji įpareigojimai 11

ES Teisingumo Teismas (ESTT) nutarė, kad visi interneto svetainių valdytojai, jose įsidiegę socialinių tinklų...

Paslaugos
2019.08.02
Didžiausią metinį reklamos šuolį skaičiuoja „Power Hit Radio“ ir Žinių radijas 3

Tyrimų bendrovė „Kantar TNS“ skaičiuoja, kad radijo stotys per 2018 m. transliavo bemaž 12% daugiau reklamos...

Rinkodara
2019.07.30
Prieiga prie „Sputnik News“ svetainės bus atnaujinta

Gavusi ir patikrinusi informaciją, kad neteisėtai viešai skelbtas autorių teisių saugomas turinys iš...

Rinkodara
2019.07.29
TV rinkoje bręsta permainos, einama prie „Netflix“ modelio Premium 30

Žiniasklaidos grupė „All Media Baltics“ (AMB) pasirašė sutartį su Lenkijos kompanija „Atende Software“ ir...

Paslaugos
2019.07.29
Radijo rinka: sparčiausias šuolis teko „Radiocentrui“, didžiausias kąsnis – M-1 Premium

Didžiausią radijo rinkos pyrago dalį atsiriekia M-1 grupei priklausančios stotys, sparčiausią šuolį...

Rinkodara
2019.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau