Vilniuje filmuotas „Some Films“ darbas – tarp finalininkų „Kanų liūtuose“
Olga Radčenko, „Some Films“ vykdančioji prodiuserė, teigia, kad džiaugiasi, jog būtent kino meistrystės kategorijoje yra nominuotas darbas, nes suorganizuoti ir gerai nufilmuoti pasakojimą buvo jų, lietuvių komandos, darbo dalis.
Kūrybinė viso projekto agentūra – „BETC Paris“, gamybos kompanija Prancūzijoje – „BIG Productions“, Lietuvoje – „Some Films“. Kampanijos režisierius – Dario Fau, operatoriai – Jeffas Biermanas, Audrius Budrys, dailininkė – Kotryna Balčiūnaitė.
„Per metus pasaulyje pagaminama labai daug išties puikių darbų, ir nominacija prestižiniame „Kanų Liūtų“ festivalyje būtent už idėjos įgyvendinimą yra didelis įvertinimas. Tai yra įvertinimas visiems mūsų kino industrijos profesionalams“, – pažymi O. Radčenko.
Ji priduria, kad „Canal+“ ne vienerius metus remia prancūzų kiną ir trumpametražių filmų kūrybą ir šis 3 min. 43 sek. trukmės klipas „Super“ yra vienas šios iniciatyvos gyvavimo rezultatų.
VŽ rašė, kad šiemetiniame „Kanų liūtų“ festivalyje yra pateikti ir dar keli lietuvių darbai. „Not Perfect Vilnius“ kandidatuoja su kampanija „Paskolinė“, kurią pateikė dviejose kategorijose – dizaino (angl. design) ir pramonės amatų (angl. industry craft).
Dizaino agentūra „Andstudio“ festivalyje dalyvauja su lietuviškos kosmetikos gamintojo „Uoga Uoga“ pakuote, skirta vaikiškai auditorijai, „Uoga Uoga kids“. Darbas varžosi sveikatos ir grožio (angl. Health and Beauty) pakuotės kategorijoje.
Statistika negailestinga
„Kanų liūtų“ statistika negailestinga – organizatoriai skaičiuoja, kad kasmet tik maždaug 10% visų darbų patenka į finalininkų sąrašą ir vos 3% gauna apdovanojimus.
VŽ primena, kad užpernai Lietuvos vardas skambėjo per apdovanojimus „Kanų liūtuose“: vaizdo meno gamybos kategorijoje „Grand Prix“ laimėjo Vokietijos prekybos tinklui „Penny“ kurta kampanija „The Wish“. Klipo reklamos gamybos serviso namai – lietuvių „Magic“, o pats klipas filmuotas Vilniuje.
Ši kampanija „Kanų liūtuose“ laimėjo ir pagrindinį vaizdo meno gamybos kategorijos „Grand Prix“ ir dar tris auksinius liūtus.
2015 m. agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.
2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ (dabar – „Not Perfect Companies“) agentūra parsivežė bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje už spaudos darbą „Kakta“, skirtą Vilniaus knygų festivaliui.
2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą, įmonės „EMP“ kurtą kampaniją.
Festivalis šiemet vyksta birželio 17–21 d.