„Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė Infes atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo pozicionavimą bei skelbia apie verslo plėtrą.
Arvydas Markevičius, Infes generalinis direktorius, sako, kad vizualiniai pokyčiai rodo įmonės vidinės transformacijos rezultatus.
Vizualinis identitetas gimė po gausybės strateginių sesijų, kuriose dalyvavo ir ne taip seniai prie komandos prisijungę kolegos, ir tie, kurie įmonėje dirba 810 m. Dabartinė vizualika atspindi mūsų dinamišką darbą bei veržlų ir ambicingą kolektyvą, teigia A. Markevičius.
Beveik metus trukusius pakeitimus padėjo įgyvendinti dizaino agentūra Andstudio bei prekės ženklų strategai Synthesis.
Šiuo metu daugiau nei 30 projektų vykdanti Infes dirba su kultūros paveldo, ryškią kultūrinę ir istorinę vertę visuomenei turinčiais objektais, taip pat objektais, kurie dar tik prisidės prie žmonių gyvenimo kokybės gerinimo ir ateities kartų ugdymo, teigiama pranešime.
Dirbti su kai kuriais iš jų galimybė, pasitaikanti kartą per šimtmetį. Mes tai labai vertiname. Tačiau su išskirtiniais projektais ateina išskirtiniai iššūkiai. Mūsų darbe daug dinamikos ir kruopštaus planavimo bei skaičiavimų. Imamės neeilinių projektų tam, kad rastume sprendimo būdą, ir taip perrašome statybos taisykles Lietuvoje, sakė A. Markevičius.
Atsinaujinanti įmonė plečia veiklos sritis bei netrukus planuoja įžengti į nekilnojamojo turto rinką.
2022 m. Infes pajamos siekė 54 mln. Eur, tai 33% daugiau nei ankstesniais metais. Šiuo metu įmonė stato daugiafunkcinį sporto centrą Gargžduose, kurio numatyta vertė 30 mln. Eur. Taip pat atlieka kapitalinį remontą Vilniaus televizijos bokšto patalpose, remontuoja Lietuvos nacionalinį operos ir baleto teatrą, rekonstruoja Dainų slėnį ir kt.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti