„Infes“ atsinaujina: keičia pozicionavimą ir vizualinį identitetą

    Publikuota: 2023-06-01
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

    Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą, prekės ženklo pozicionavimą bei skelbia apie verslo plėtrą.

    Arvydas Markevičius, „Infes“ generalinis direktorius, sako, kad vizualiniai pokyčiai rodo įmonės vidinės transformacijos rezultatus.

    „Vizualinis identitetas gimė po gausybės strateginių sesijų, kuriose dalyvavo ir ne taip seniai prie komandos prisijungę kolegos, ir tie, kurie įmonėje dirba 8–10 m. Dabartinė vizualika atspindi mūsų dinamišką darbą bei veržlų ir ambicingą kolektyvą“, – teigia A. Markevičius.

    Beveik metus trukusius pakeitimus padėjo įgyvendinti dizaino agentūra „Andstudio“ bei prekės ženklų strategai – „Synthesis“. 

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Šiuo metu daugiau nei 30 projektų vykdanti „Infes“ dirba su kultūros paveldo, ryškią kultūrinę ir istorinę vertę visuomenei turinčiais objektais, taip pat objektais, kurie dar tik prisidės prie žmonių gyvenimo kokybės gerinimo ir ateities kartų ugdymo, teigiama pranešime.

    „Dirbti su kai kuriais iš jų – galimybė, pasitaikanti kartą per šimtmetį. Mes tai labai vertiname. Tačiau su išskirtiniais projektais ateina išskirtiniai iššūkiai. Mūsų darbe daug dinamikos ir kruopštaus planavimo bei skaičiavimų. Imamės neeilinių projektų tam, kad rastume sprendimo būdą, ir taip perrašome statybos taisykles Lietuvoje“, – sakė A. Markevičius.

    Atsinaujinanti įmonė plečia veiklos sritis bei netrukus planuoja įžengti į nekilnojamojo turto rinką.

    2022 m. „Infes“ pajamos siekė 54 mln. Eur, tai 33% daugiau nei ankstesniais metais. Šiuo metu įmonė stato daugiafunkcinį sporto centrą Gargžduose, kurio numatyta vertė – 30 mln. Eur. Taip pat atlieka kapitalinį remontą Vilniaus televizijos bokšto patalpose, remontuoja Lietuvos nacionalinį operos ir baleto teatrą, rekonstruoja Dainų slėnį ir kt.

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Šiaulių arena rudens sezoną pasitinka su nauju veidu

    „Naujas sezonas. Naujas veidas. Naujos galimybės“, – tokia žinute būsimą etapą pasitinka naujasis Šiaulių...

    Rinkodara
    2023.09.12
    Prieš 5 m. kartu įkūrė komunikacijos agentūrą, dabar suka skirtingais keliais Premium

    Vietą po saulę bandys išsikovoti dar dvi butikinės komunikacijos agentūros Lietuvoje, jas kuria skirtingais...

    Rinkodara
    2023.09.10
    Naująjį sezoną „Žalgiris“ pradeda su atnaujintu prekės ženklu 10

    Kauno „Žalgiris“ sezoną pasitinka su vizualiniais pokyčiais – atnaujino 1998 m. kurtą ir po kelių metų...

    Rinkodara
    2023.09.09
    R. Šapalas. Rankinis stabdis įmonės augimui

    Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio...

    Nuomonės
    2023.09.08
    Lietuvos automobilių kelių direkcija turi naują komunikacijos vadovę 2

    Rugsėjo 4 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus...

    Rinkodara
    2023.09.06
    D. Taučkėlaitė jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos

    Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi Daiva Taučkėlaitė, ji eis „Swedbank“ Lietuvoje atstovės...

    Rinkodara
    2023.09.06
    Pavojinga socialinių tinklų arena: greiti garsiai šaukti, skelbti, o mąstyti?

    Socialinių tinklų eroje, kai vos ne kiekvienas galime akimirksniu pasimėgauti savo 15-a šlovės minučių,...

    Nuomonės
    2023.09.05
    „Neik į teatrą“ kūrėjai: klasika reklamoje veikia, o dramų netrūks ir toliau Premium 6

    Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujojo sezono pristatymo kampanija nepaliko abejingų: iš pradžių daugelį...

    Rinkodara
    2023.09.05
    Prekių ženklų kelionė iki Holivudo: nuo „Mercedes-Benz“ iki ryškiausių influencerių Premium

    Pasvajoti galime. Nuostabu, kad Lietuvoje matome mūsų šalį garsinančius vienaragius, o ar matysime...

    Rinkodara
    2023.09.04
    Rugsėjo sindromas darbuotojams: kad nesijaustų tarsi mokyklos suole Premium

    Viena iš reklamos agentūrų senbuvių „Not Perfect Vilnius“ antrus metus iš eilės skelbia rugsėjį psichologinės...

    Rinkodara
    2023.09.01
    „Ergo“ pratęs bendradarbiavimą su ligšioliniais partneriais

    Draudimo bendrovė „Ergo“ dar trejiems metams pratęsė bendradarbiavimą su kūrybine reklamos agentūra „All...

    Rinkodara
    2023.08.31
    Veiklą pradeda dar viena „butikinė“ komunikacijos agentūra 7

    Ieva Koncevičiūtė, neseniai palikusi „Continental“ komunikacijos vadovės pareigas, ir Margarita Jablonskaja...

    Rinkodara
    2023.08.28
    Mėnesio prekių ženklai: nuo savo vardo verslo iki akį traukiančių pavadinimų Premium

    Valstybinis patentų biuras (VPB) šių metų liepą Lietuvoje įregistravo 249 prekių ženklus, tai bemaž du kartus...

    Rinkodara
    2023.08.22
    „Baltic Brands“: prekių ženklų reitingai ir vartotojų pokyčiai

    Baltijos šalyse atlikta kasmetinė „Baltic Brands“ tyrimo banga, aprėpiant daugiau nei 600 prekės ženklų ir...

    Rinkodara
    2023.08.18

    Verslo žinių pasiūlymai