„Bitė“ išsirinko komunikacijos partnerius

Skaitmeninių paslaugų bendrovės Bitė Lietuva skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų pirkimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra co:agency. Finaliniame konkurso etape dalyvavo trys agentūros. Su laimėtoja Bitė pasirašo dvejų metų bendradarbiavimo sutartį.
Tiesa, Bitė Lietuva su co:agency dirbo pastaruosius kelerius metus, tačiau šių metų pavasarį skelbė naują viešą konkursą.
Šiuo metu Bitė išgyvena transformaciją iš telco į techco telekomunikacijų operatorius virsta skaitmeninių paslaugų bendrove. Jau kuris laikas nebesame vien mobiliojo ryšio tiekėjas. Transformacijai svarbios ir rekordinės net 100 mln. Eur siekiančios investicijos į naujos kartos tinklo statybas bei turimų tinklų modernizavimą. Natūralu, jog ieškojome partnerio, gebančio ne tik dirbti kūrybiškai, bet ir turinčio strateginį komunikacijos ir mūsų rinkos matymą, pranešime teigia Gintas Butėnas, Bitė Lietuva generalinis direktorius.
Jis padėkoja visiems konkurso dalyviams už rinkos analizę, pateiktus pasiūlymus bei kūrybiškas idėjas ir pridūrė, jog vis dėlto įsitikino, kad geriausiai Bitės prioritetus šiandien atitinka ligšiolinis partneris co:agency.
Tarp co:agency klientų Lidl, Luminor, Coca-Cola, Modus Group, Vilniaus miesto savivaldybė, DPD Lietuva ir kt. Agentūroje dirba daugiau kaip 25 specialistai. Įmonei taip pat priklauso skaitmeninės rinkodaros agentūra Relevant.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti