Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Publikuota: 2023-05-27
    Atnaujinta 2023-05-27 19:07
    Raul Mee („Aripaev“ / Scanpix“) nuotr.
    svg svg
    Raul Mee („Aripaev“ / Scanpix“) nuotr.

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su Europos marketingo konfederacija (ECM) gegužės 27-ąją oficialiai paskelbė Tarptautine rinkodaros diena ir legendiniam šios srities guru Philipui Kotleriui įteikė apdovanojimą už viso gyvenimo indėlį į rinkodarą.

    Šis prestižinis apdovanojimas, kuriuo pripažįstami jo ypatingi laimėjimai ir nuopelnai, liudija didžiulę Ph. Kotlerio įtaką visam rinkodaros sektoriui, pažymima pranešime. 

    Dėkodamas už apdovanojimą Ph. Kotleris sakė esąs nudžiugintas ir kartu sujaudintas, kad tapo pirmuoju kasmetinio apdovanojimo „Už nuopelnus marketingui“ (angl. k. „Merit in Marketing“) laureatu.

    „Mielai prisimenu savo daugybę kelionių į Europą, prasidėjusių aštuntajame dešimtmetyje, kuriese dalinausi naujausiomis rinkodaros žiniomis – skaičiau pranešimus Švedijoje, Italijoje, Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir kitose šalyse bei pats daug ko išmokau. Esu dėkingas Europos marketingo konfederacijai, kad inicijavo Tarptautinę marketingo dieną ir kad esu pirmasis apdovanojimo „Už nuopelnus marketingui“ laureatas“, – baigė savo padėką Ph. Kotleris.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Tarptautinė rinkodaros diena buvo įsteigta siekiant pabrėžti esminį rinkodaros vaidmenį skatinant verslo augimą ir visuomenės pažangą.

    EMC valdybos pirmininko Ralfo Štrauso teigimu, ši pasaulinė šventė liudija rinkodaros galią ir jos transformuojantį poveikį verslui ir visuomenei visame pasaulyje.

    „Tarptautinė rinkodaros diena suteikia unikalią galimybę parodyti strateginę jos svarbą ir teigiamą įtaką organizacijoms. Susivienykime ir kartu pagerbkime rinkodaros profesiją ir jos pasiekimus. Sveikinkite savo kolegas, klientus ir partnerius, kurkite viešas iniciatyvas arba renginius įmonių viduje, dalinkitės savo asmeninėmis meilės rinkodarai istorijomis“ – kviečia Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.

    LiMA konferencijoje taip pat buvo išrinktas stipriausias Metų CMO – juo tapo Giedrė Vilkė, „PHH Group“ rinkodaros vadovė. 

    Konkurso organizatoriai paskelbė ir keturias papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję rinkodaros vadovai. G. Vilkė, neseniai kalbėjo, kad neretai prekių ženklai pernelyg susikoncentruoja į lojalumo programų kūrimą, jų tobulinimą ir primiršta, kad tikrąjį vartotojo lojalumą lemia visa pirkėjo kelionė su prekių ženklu: nuo tinkamo pasiūlymo pateikimo, aptarnavimo iki patirties jau įsigijus produktą.

    Pasak jos, apskritai derėtų kelti klausimą, ar egzistuoja lojalumas prekių ženklams, ir ypač, ar jo galima tikėtis e. komercijoje.

     

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Rašyti komentarą 0
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    I. Abromavičienė. Kada vadovams buvimas viešumoje taps savaime suprantamu dalyku?

    Vadovų komunikacija ir asmeninio prekės ženklo (angl. personal branding) tema tampa vis populiaresnė, plačiau...

    Nuomonės
    2023.09.29
    Tvarumo strategija NT sektoriuje: griežtėja tiek finansuotojų, tiek rinkos reikalavimai Verslo tribūna

    Nors naujai statomų pastatų, taip pat ir verslo centrų, tvarumo sertifikatai vis dar nėra privalomi, jų...

    Statyba ir NT 2024
    2023.09.29
    Nuomonės lyderių TOP30: per pusmetį – trečdalis naujų veidų

    Per pusmetį kalbėtojų TOP 30-tuke atsirado trečdalis naujų veidų, rodo naujas „Kantar“ Verslo nuomonės...

    Rinkodara
    2023.09.27
    „Enefit“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

    Nepriklausomas elektros tiekėjas „Enefit“ pradėjo darbus su konkursą laimėjusiais naujais komunikacijos...

    Rinkodara
    2023.09.26
    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium 1

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Šiaulių arena rudens sezoną pasitinka su nauju veidu

    „Naujas sezonas. Naujas veidas. Naujos galimybės“, – tokia žinute būsimą etapą pasitinka naujasis Šiaulių...

    Rinkodara
    2023.09.12
    Prieš 5 m. kartu įkūrė komunikacijos agentūrą, dabar suka skirtingais keliais Premium

    Vietą po saulę bandys išsikovoti dar dvi butikinės komunikacijos agentūros Lietuvoje, jas kuria skirtingais...

    Rinkodara
    2023.09.10
    Naująjį sezoną „Žalgiris“ pradeda su atnaujintu prekės ženklu 10

    Kauno „Žalgiris“ sezoną pasitinka su vizualiniais pokyčiais – atnaujino 1998 m. kurtą ir po kelių metų...

    Rinkodara
    2023.09.09
    R. Šapalas. Rankinis stabdis įmonės augimui

    Bendrovės „Brand Finance“ atliktas tyrimas parodė, kad yra stipri koreliacija tarp asmeninės generalinio...

    Nuomonės
    2023.09.08
    Lietuvos automobilių kelių direkcija turi naują komunikacijos vadovę 2

    Rugsėjo 4 d. Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus...

    Rinkodara
    2023.09.06
    D. Taučkėlaitė jungiasi prie „Swedbank“ komunikacijos komandos

    Prie „Swedbank“ komunikacijos komandos jungiasi Daiva Taučkėlaitė, ji eis „Swedbank“ Lietuvoje atstovės...

    Rinkodara
    2023.09.06
    Pavojinga socialinių tinklų arena: greiti garsiai šaukti, skelbti, o mąstyti?

    Socialinių tinklų eroje, kai vos ne kiekvienas galime akimirksniu pasimėgauti savo 15-a šlovės minučių,...

    Nuomonės
    2023.09.05
    „Neik į teatrą“ kūrėjai: klasika reklamoje veikia, o dramų netrūks ir toliau Premium 6

    Lietuvos nacionalinio dramos teatro naujojo sezono pristatymo kampanija nepaliko abejingų: iš pradžių daugelį...

    Rinkodara
    2023.09.05
    Prekių ženklų kelionė iki Holivudo: nuo „Mercedes-Benz“ iki ryškiausių influencerių Premium

    Pasvajoti galime. Nuostabu, kad Lietuvoje matome mūsų šalį garsinančius vienaragius, o ar matysime...

    Rinkodara
    2023.09.04

    Verslo žinių pasiūlymai