Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje LiMA CMO SUMMIT'23 Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su Europos marketingo konfederacija (ECM) gegužės 27-ąją oficialiai paskelbė Tarptautine rinkodaros diena ir legendiniam šios srities guru Philipui Kotleriui įteikė apdovanojimą už viso gyvenimo indėlį į rinkodarą.
Šis prestižinis apdovanojimas, kuriuo pripažįstami jo ypatingi laimėjimai ir nuopelnai, liudija didžiulę Ph. Kotlerio įtaką visam rinkodaros sektoriui, pažymima pranešime.
Dėkodamas už apdovanojimą Ph. Kotleris sakė esąs nudžiugintas ir kartu sujaudintas, kad tapo pirmuoju kasmetinio apdovanojimo Už nuopelnus marketingui (angl. k. Merit in Marketing) laureatu.
Mielai prisimenu savo daugybę kelionių į Europą, prasidėjusių aštuntajame dešimtmetyje, kuriese dalinausi naujausiomis rinkodaros žiniomis skaičiau pranešimus Švedijoje, Italijoje, Anglijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir kitose šalyse bei pats daug ko išmokau. Esu dėkingas Europos marketingo konfederacijai, kad inicijavo Tarptautinę marketingo dieną ir kad esu pirmasis apdovanojimo Už nuopelnus marketingui laureatas, baigė savo padėką Ph. Kotleris.
Tarptautinė rinkodaros diena buvo įsteigta siekiant pabrėžti esminį rinkodaros vaidmenį skatinant verslo augimą ir visuomenės pažangą.
EMC valdybos pirmininko Ralfo Štrauso teigimu, ši pasaulinė šventė liudija rinkodaros galią ir jos transformuojantį poveikį verslui ir visuomenei visame pasaulyje.
Tarptautinė rinkodaros diena suteikia unikalią galimybę parodyti strateginę jos svarbą ir teigiamą įtaką organizacijoms. Susivienykime ir kartu pagerbkime rinkodaros profesiją ir jos pasiekimus. Sveikinkite savo kolegas, klientus ir partnerius, kurkite viešas iniciatyvas arba renginius įmonių viduje, dalinkitės savo asmeninėmis meilės rinkodarai istorijomis kviečia Lietuvos marketingo asociacijos direktorė Alvydė Palaimaitė.
LiMA konferencijoje taip pat buvo išrinktas stipriausias Metų CMO juo tapo Giedrė Vilkė, PHH Group rinkodaros vadovė.
Konkurso organizatoriai paskelbė ir keturias papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję rinkodaros vadovai. G. Vilkė, neseniai kalbėjo, kad neretai prekių ženklai pernelyg susikoncentruoja į lojalumo programų kūrimą, jų tobulinimą ir primiršta, kad tikrąjį vartotojo lojalumą lemia visa pirkėjo kelionė su prekių ženklu: nuo tinkamo pasiūlymo pateikimo, aptarnavimo iki patirties jau įsigijus produktą.
Pasak jos, apskritai derėtų kelti klausimą, ar egzistuoja lojalumas prekių ženklams, ir ypač, ar jo galima tikėtis e. komercijoje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti